Entertainment alle pijlers

Britney Spears scheert haar hoofd kaal!

17-02-2007 08:54 406 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zat net ff te kijken op x17online en daar staan foto's op dat Britney Spears zelf haar hoofd aan het kaalscheren is. Ik ben geen Britney fan ofzo, maar ik schrok hier eigenlijk best van.

Ik weet niet hoe ik foto's hier moet plaatsen, maar je kunt ze zelf zien op de site.

Alle reacties Link kopieren


Waarom gaat iedereen er toch vanuit dat die foto's echt zijn? Inmiddels is het toch wel duidelijk dat niets is wat het lijkt in die wereld?

Het zouden echte foto's kunnen zijn, maar evengoed zouden ze gemanipuleerd kunnen zijn.



Ik denk het niet Shi, dan hadden we de tekst Ï see you in court"" al gehoord.En dat kost heel veel in Amerika als je moet dokken voor adobe photoshop  stunterij.
Hmmm, ja, zit ook weer wat in Sto.



En Lys, ik denk dat dat een felbegeerde baan wordt! ;)
Alle reacties Link kopieren
http://http://www.123video.nl/



staat een intervieuw van ene huilende Britt, dat ze van de papparazi af zou willen
Alle reacties Link kopieren
Ik hoef geen huilende Britney te zien hoor...hoewel ik vind dat ze dit

voornamelijk aan haar zelf te danken heeft (want ze immers geen

tienerster meer en kent het klappen van de zweep wel), heb ik zeker

geen leedvermaak; vind het eerder nog triester worden. Leuk voor later

op school: hé ik heb hier een foto van je moeder! :?



Berouw komt na de zonde en daar komt zij nu ook achter.



Dat ze geen slipje draagt met het uitgaan geloof ik meteen; anders hadden we de halve celeb-wereld al wel zo gezien.
Alle reacties Link kopieren
Het is hartstikke hip hoor Brechtjuh, zonder slip op stap. Ikzelf draag al jaren nooit meer een broek om m´n gat als ik ga stappen. Kort rokje aan en laat maar waaien die lange lokken! Heerlijk, de frisse wind aan je tampeloeres.



Sterker nog, ik snap niet dat er nog mensen zijn die wel zo´n ding dragen in de disco. Zoooo passé.





;)
Alle reacties Link kopieren


Ik denk geen postnatale depressie, maar gewoon overspannen oid.

En het zou best wel eens kunnen dat ze weer bij elkaar komen; ze hebben natuurlijk wel twee kids en daarbij is het nooit leuk om de moeder van je kinderen zo te zien. Kan me ook wel voorstellen dat ie haar nu juist extra wil steunen, nu heel de wereld over haar valt.



Als ik haar was, zou ik vanaf nu geen hits meer proberen te maken; zodra je uit de top 40 bent, ben je vaak ook uit de publiciteit. En als ze dat graag wil, lukt dat haar zo. Als ze het maar wíl.







Wat een onzin is dit, zeg. Weet je wel hoe lang Britney al geen platen  meer gemaakt heeft?



In mijn opinie probeert Britney juist al jaren wel degelijk "uit de spotlights" te stappen. Toen ze eenmaal die Federline ontmoette, op wie ze volgens mij, getuige de vele fotos en ook de real life soap die ze maakte toen ze hem net kende, wel degelijk Heel Erg Verliefd was, heeft ze juist heel bewust de keuze gemaakt om een tijdje lekker van een prive leven te gaan genieten. Maar gek genoeg werd Britney pas interessant toen ze een gewoon meisje wilde worden, ze is nog nooit zo vaak gefotografeerd en achtervolgd als toen ze juist NIET meer in de top 40 stond. Eerst werd ze elke dag achtervolgd en opgejaagd omdat ze in - volgens de papparazzi en de toeschouwers- vreselijke outfits lekker met haar vriendje een normaal leven probeerde te hebben. Vervolgens was ze zwanger en werd ze nóg meer opgejaagd en het is vanaf dat moment eigenlijk alleen maar erger geworden.



Als je met name het beeldmateriaal van het begin van haar relatie ziet en haar eerste zwangerschap ziet, zie je een gewoon jong meisje dat op gympies en in joggingbroeken van haar vriendje geniet, en later een verliefde vrouw die heel happy zwanger is.



Britney is voor Amerikanen een soort royalty, het was een soort perfecte American Dream. In het begin van haar carrière werd ze door haar mensen eromheen, haar moeder, haar management, haar platenmaatschappij, neergezet als een onschuldige, perfecte, christelijke, maagdelijke tiener. En toen bleek dat dat imago een echt mens was, die doodnormale jonge meiden dingen deed, toen werd ze veel interessanter voor de papparazzi dan ze tijdens haar hele popcarrière ooit geweest is. En ik persoonlijk denk dat ze daar helemaal geen keuze in heeft gehad, ik denk dat ze helemaal niet heeft kúnnen inschatten wat een impact het feit dat ze ook een léven wilde zou hebben.



Vergis je niet, Britney is al vanaf ze de lagere schoolleeftijd had een soort entertainment machine geweest, wier leven bestond uit urenlang trainen, optreden en opzitten en pootjes geven. En wij "gewone stervelingen" hebben een soort behoefte aan de bevestiging dat sterren ook maar gewone mensen zijn. Dus niet haar popcarrière is wat verkoopt, nee, juist zaken als gedumpt worden door je eerste vriendje, verliefd worden op een getrouwde man, zwanger zijn en daardoor lelijk worden, dat zijn de dingen waar het publiek zich mee kan identificeren. Dus juist het gewone leven van Britney is wat ontzettend verkoopt, omdat het appelleert aan allerlei dingen die we zelf ook meemaken.



Dat geldt overigens voor de meeste celebrities, Brad en Angelina zijn ook nog nooit zo hot voor de papparazzi geweest als nu, nu ze een gewoon leven proberen op te bouwen. En datzelfde goldt voor Madonna bijvoorbeeld. Er zit gewoon een soort spanningsveld, een frictie, waarbij "uit de spotlights willen" en "een gewoon mensenleven leiden"juist betekent dat je alleen maar meer opgejaagd wild wordt. We willen allemaal de fotos zien van hoe sterren "normaal leven", hoe ze eruit zien zonder make up, hoe ze huilen als ze gedumpt worden, waar ze koffie drinken, ga zo maar door. Dat vinden wij veel interessanter dan de nieuwste videoclip of de nieuwste film.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren




quote: Brechjuh reageerde



Ik heb geen problemen met reakties op mijn woorden; ik heb last van aanvallend en afbrekend gedrag en besloot daarom niet meer mee te doen (wat me dus niet lukt zie je wel). Maar sla me maar over, als je denkt dat dat discussieren is, heb je het inderdaad niet begrepen.



Verder blijf ik erbij, dat Britney wél een keus heeft gehad. Ze heeft alleen de verkeerde gemaakt, anders stond ze nu niet zo in het nieuws (idd, feestend en in haar blote muts)





Ik heb ook wel eens gezegd dat ik echt NIET meer zou terugkomen op een bepaald onderwerp of topic. Maar toch steeds terugkomen hè.Herkenbaar....... :P.



Wat betreft de keus van Britney, ik ben het gedeeltelijk met je eens.Zo'n kleine tien jaar geleden, voordat ze bekend werd heeft ze inderdaad de keus gehad om aan dat vak te beginnen of niet. Maar, ik denk echt dat menig artiest/ celebrity, niet aan het vak was begonnen als ze vooraf hadden geweten wat voor invloed dat op hun leven zou hebben.

Britney heeft vroeger de keus gehad, maar nu niet meer. En ja, misschien had ze vooraf kunnen weten dat de pers zo zou gaan reageren, maar dat geeft ze nog geen vrijbrief om iemand zo lastig te vallen.
10 jr geleden was Britney 15, ik denk niet dat je dan al een bewuste keuze maakt om beroemd of niet te worden. Het lijkt dan op dat moment het mooiste wat je kan gebeuren en hebt nog geen idee van de gevolgen en de inbreuk op je privacy..



Dat denk ik tenminste. Als ik op mijn 15e wist wat ik nu weet(28)..:P





Maar goed, ik vind het allemaal wel een beetje te ver gaan. Okee Brit stond altijd graag in de spotlights maar dat betekent niet dat je nooit meer recht op privacy hebt. Dat alle vuile was maar altijd moet worden buitengehangen. Er zijn zaken die niemand ene reet aangaan!! Amen!
Alle reacties Link kopieren
Als je vijftien bent, kun je zeker nog niet de impact van iets dat tien jaar later plaats vindt inschatten. Wie is op dit moment nu bezig om te bedenken hoe het precies zal gaan met een keuze die je nu maakt. Weet je dan al hoe dat precies zal uitpakken? Vast niet. En de mate waarop dat nu met Britney gebeurt, valt volgens mij helemaal niet op die manier in te schatten.

Ik denk ook dat het klopt dat Britney pas echt tien keer zo interessant werd gevonden en nagejaagd op het moment dat haar gewone leven te filmen en te fotograferen viel. En als je juist een privéleven voor jezelf wilt opbouwen, denk ik niet dat je incalculeert dat juist dan een paparazziplaag op je neerdaalt. Het lijkt me ook heel moeilijk om daar altijd heel adequaat mee om te kunnen gaan. Zeker als het geen zak helpt als je duidelijk aangeeft dat je met rust gelaten wilt worden.

Dat het niet uitmaakt wat je zegt, men gewoon doorgaat.

Ik vind het niet verwonderlijk dat ze is vervallen in extremiteiten.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Alle reacties Link kopieren
Wat een onzin is dit, zeg. Weet je wel hoe lang Britney al geen platen  meer gemaakt heeft?



In

mijn opinie probeert Britney juist al jaren wel degelijk "uit de

spotlights" te stappen. Toen ze eenmaal die Federline ontmoette, op wie

ze volgens mij, getuige de vele fotos en ook de real life soap die ze

maakte toen ze hem net kende, wel degelijk Heel Erg Verliefd was, heeft

ze juist heel bewust de keuze gemaakt om een tijdje lekker van een

prive leven te gaan genieten. Maar gek genoeg werd Britney pas

interessant toen ze een gewoon meisje wilde worden, ze is nog nooit zo

vaak gefotografeerd en achtervolgd als toen ze juist NIET meer in de

top 40 stond. Eerst werd ze elke dag achtervolgd en opgejaagd omdat ze

in - volgens de papparazzi en de toeschouwers- vreselijke outfits

lekker met haar vriendje een normaal leven probeerde te hebben.

Vervolgens was ze zwanger en werd ze nóg meer opgejaagd en het is vanaf

dat moment eigenlijk alleen maar erger geworden.



Als je met name

het beeldmateriaal van het begin van haar relatie ziet en haar eerste

zwangerschap ziet, zie je een gewoon jong meisje dat op gympies en in

joggingbroeken van haar vriendje geniet, en later een verliefde vrouw

die heel happy zwanger is.



Britney is voor Amerikanen een

soort royalty, het was een soort perfecte American Dream. In het begin

van haar carrière werd ze door haar mensen eromheen, haar moeder, haar

management, haar platenmaatschappij, neergezet als een onschuldige,

perfecte, christelijke, maagdelijke tiener. En toen bleek dat dat imago

een echt mens was, die doodnormale jonge meiden dingen deed, toen werd

ze veel interessanter voor de papparazzi dan ze tijdens haar hele

popcarrière ooit geweest is. En ik persoonlijk denk dat ze daar

helemaal geen keuze in heeft gehad, ik denk dat ze helemaal niet heeft

kúnnen inschatten wat een impact het feit dat ze ook een léven wilde

zou hebben.



Vergis je niet, Britney is al vanaf ze de lagere

schoolleeftijd had een soort entertainment machine geweest, wier leven

bestond uit urenlang trainen, optreden en opzitten en pootjes geven. En

wij "gewone stervelingen" hebben een soort behoefte aan de bevestiging

dat sterren ook maar gewone mensen zijn. Dus niet haar popcarrière is

wat verkoopt, nee, juist zaken als gedumpt worden door je eerste

vriendje, verliefd worden op een getrouwde man, zwanger zijn en

daardoor lelijk worden, dat zijn de dingen waar het publiek zich mee

kan identificeren. Dus juist het gewone leven van Britney is wat

ontzettend verkoopt, omdat het appelleert aan allerlei dingen die we

zelf ook meemaken.



Dat geldt overigens voor de meeste

celebrities, Brad en Angelina zijn ook nog nooit zo hot voor de

papparazzi geweest als nu, nu ze een gewoon leven proberen op te

bouwen. En datzelfde goldt voor Madonna bijvoorbeeld. Er zit gewoon een

soort spanningsveld, een frictie, waarbij "uit de spotlights willen" en

"een gewoon mensenleven leiden"juist betekent dat je alleen maar meer

opgejaagd wild wordt. We willen allemaal de fotos zien van hoe sterren

"normaal leven", hoe ze eruit zien zonder make up, hoe ze huilen als ze

gedumpt worden, waar ze koffie drinken, ga zo maar door. Dat vinden wij

veel interessanter dan de nieuwste videoclip of de nieuwste film.

Onzin? Dat vind ik een dooddoener. Als je volwassen bent heb je keuzes.

En als je ervoor kiest bakker te worden, weet je dat je vroeg uit bed

zult moeten. Als je ervoor kiest verpleegster te worden, weet je dat je

nachtdiensten zult moeten draaien. En als je beroemd wil worden, weet

je dat je de media op je nek gaat krijgen.



Ik ben het met je eens dat het verkeerd is wat die papperazzi doen, ik

sta er totaal niet achter. Maar als je een volwassen vrouw gaat

beschermen, die foute keuzes heeft gemaakt en daar nu de gevolgen van

moet dragen, dan neem je haar totaal niet serieus.



Ik weet zeker dat Brittney het met me eens is dat zij zelf

verantwoordelijk is voor al haar daden, als volwassene. Dat zij hierin

is gepusht door haar ouders kan best zo zijn, maar dan nog heb je zelf

de macht over je leven, zodra je volwassen bent. Eruit stappen kan

altijd.



Ik vind het zo slap om haar zielig te gaan vinden.



Uit de spotlights proberen te stappen?? Dan had ze haar hoofd in haar

eigen badkamer kaal moeten scheren ipv en plain publique én een slipje

aan moeten doen als ze uit gaat. Als je bekend bent en níet in de

bladen wil verschijnen, zijn dit soort akties niet  slim.



Ik hou het erop dat ze goed de weg kwijt is en dat is erg genoeg. Ze zit goed daar in die kliniek denk ik.
Brechtjuh, jij kan het dan wel slap vinden om een volwassen vrouw zielig te vinden, maar ik vind het eerder zielig om te zeggen dat alles haar eigen schuld is. Ze maakte de keuze om beroemd te worden toen ze nog jong was. Niet volwassen dus.

En zoals ik al eerder schreef als ze van te voren had geweten dat de pers haar zo lastig zou vallen had ze er misschien nog wel eens goed over nagedacht.

Een verpleegster weet dat ze soms nachtdiensten moet draaien, klopt. Een bakker weet dat hij elke nacht moet werken , klopt ook. Maar je weet pas echt hoe het is als je daadwerkelijk dat beroep hebt. Daarom kan het nog wel eens flink tegenvallen.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt van te voren nooit incalculeren wat de impact van een paparazzi zal zijn, ben het met Brechtjuh eens dat je hoofd kaal scheren en slipje uit heerlijk voer is voor de papparazie en dat ieder volwassen mens zich kan bedenken dat ze die foto;s zullen nemen en dat niet voor hun eigen hobbyboek zullen houden.



Blijft wel heel sneu dat ze door het opjagen tot deze daden komt, ben er zeker van dat dit meisje zich opgejaagd wild voelt, maar daar gaat ze dan niet handig mee om zeg maar, een beetje PR begeleiding en onthouding zou wel handig zijn.



Geef ze een aantal keer de gelegenheid tot foto's maken met datgeen waar je bent met je leven , een huwelijk met kindjes en  maak een agreement voor media stop op laste van.

Ben best onder de indruk hoe slecht het Brittney circus is gemanaged.
Alle reacties Link kopieren




Ik weet zeker dat Brittney het met me eens is dat zij zelf verantwoordelijk is voor al haar daden, als volwassene. Dat zij hierin is gepusht door haar ouders kan best zo zijn, maar dan nog heb je zelf de macht over je leven, zodra je volwassen bent. Eruit stappen kan altijd.



Mijn pointe was nu juist dat Britney een jaar of 4 geleden volgens mij er al uitgestapt IS. Ik ken haar natuurlijk niet, maar uit alle bronnen die mij bekend zijn heb ik begrepen dat haar huwelijk, de beslissing om zwanger te worden, etcetera, allemaal bedoeld waren om een jaar of wat uit de spotlights te stappen. En daarom zeg ik ook dat ik jouw stelling onzin vind. Ze WAS er uitgestapt, met als resultaat dat ze DOOR het "eruit stappen" opgejaagd wild werd. We hebben in de afgelopen jaren meer fotos en artikelen over Britney dan ooit gezien, Britney werd hot pas NADAT ze "eruitstapte".



En in mijn opinie, maar wederom, ik ken haar niet, zijn de media wel degelijk schuldig aan haar instorting. En ja, ik vind haar ook zielig. Want zelfs als je geen opgejaagd wild bent, is het ontzettend naar als mensen je zonder dat ze je kennen dag in dag uit afkraken. Is het ontzettend naar als je de kinderbescherming op je dak krijgt omdat mensen die je niet kennen vinden dat je een waardeloze moeder bent. Zijn je kinderen sowieso altijd je zwakke plek. Is zwanger zijn vaak niet leuk. Is scheiden als je koud bevallen bent waardeloos en ontzettend verdrietig. En heb je veel verdriet als er iemand die je na staat overlijdt. En zijn al die dingen samen hartstikke kut als je nog volop in de zwangerschapshormonen zit. Ik zou ook medelijden met haar hebben als ze een collegaatje was die al die dingen voor haar kiezen had gekregen ZONDER papparazzi.



En dat in haar geval de hele wereld in haar nek hijgt en vreselijk van haar ellende smult en haar het liefst nog verder de grond intrapt zodat we morgen allemaal weer kunnen lachen bij de koffieautomaat, vind ik dus dubbel zielig. Op mij komt het namelijk over, dat zei ik volgens mij in mijn eerste reactie al, nog voor het officieel ook bekend werd, alsof ze een enorme (postpartum) depressie heeft en daar gaan mensen nu eenmaal allemaal anders mee om.



Been there, done that, ik heb zelf een depressie tijdens mijn zwangerschap gehad en heb toen ook dingen gedaan die niet onderdoen voor de capriolen van Britney. En ik heb toen mijn zoontje al geboren was weer een depressie gehad, ook door een overlijden ( wat volgens de bronnen ook de trigger voor het gedrag van Britney was). Nou, ik zal je dit zeggen, het was maar goed dat ik geen miljoenen op de bank had en geen 24hrs nannies tot mijn beschikking had, want anders hadden jullie nu zulke topics over mij geopend. :D
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Miljoenen op de bank en geen geld voor een slip....;)



Ik denk wel dat het hout snijdt wat FV zegt, dat de bladen het leuker vinden foto´s van een ster in z´n dagelijkse kloffie te publiceren, dan van een gelikte fotoshoot. Dat vinden wij ook leuker om te zien; "Hee kijk es, die lui zijn ook maar gewoon menselijk".



Maar verder ben ik het helemaal met Brechtjuh eens. Hiet is niet zielig, ze is hooguit een slachtoffer van haar eigen gedrag. Maarja, ik ga mezelf herhalen en dat is altijd jammer.
Alle reacties Link kopieren
En toch kan ik me voorstellen dat je het een keer strontzat bent, die aandacht, dat gegluur in je priveleven. Want je kan dan echt geen stap meer buiten zetten denk ik, thuis blijven is dan de enige optie om de media te ontlopen. Dus dan maar een kluizenaar worden?



Britney heeft inderdaad de adviezen van haar mediawaarnemers weggewoven, maar wanneer? Niet toen ze nog echt gewoon in de picture was, maar toen ze rust wilde. Dan blijven die mensen maar op je inhakken, dit moet je niet doen/dit mag je niet doen/luister naar mij.....dan schop je ze wel een keer de deur uit ja.



De andere kant van het verhaal is natuurlijk dat Britney en de media hele goede vriendjes waren toen haar dit uitkwam, in het voordeel van haar carriere dus. Maar de media rust niet als Britney ineens haar rust wil, dergelijke afspraken worden er niet gemaakt, en zullen nooit worden gemaakt.



Na de dood van Lady Diana is dit soort media verguisd en veroordeeld, en hoe moelijk ook te geloven, dit is hun werk en dergelijke intiatieven worden van de werkgevers verlangd. Britney verdient haar brood met zingen, de media met sappige verhalen en foto's.
Alle reacties Link kopieren
Ik zeg niet dat het Brittney haar eigen schuld is, ik zeg alleen dat

iedereen verantwoordelijk is voor zijn eigen daden. En ik vind

inderdaad een volwassene niet snel zielig, zeker niet als je beroemd

bent.



Volgens mij zocht Brittney namelijk niet lang geleden nog wel degelijk

de media op, anders sta je niet te zoenen met Madonna op tv.



Maar ook ik begin denk ik in herhaling te vallen.



.
Alle reacties Link kopieren
Dit staat er vandaag in de Belgische krant "Het Nieuwsblad" :

... en Britney draait door

Het begint stilaan overduidelijk te worden dat popster Britney Spears gek is geworden.  Om aan haar familie en de pers te ontsnappen, boekte ze een kamer in het Mondriaanhotel in Los Angeles.  Ze viel er wanhopig de gasten lastig om met haar te praten.  Bovendien poseerde ze voor de gretige fotografen met meisjes die ze van haar nog pluim kent.  .../...



 geeuw !
Alle reacties Link kopieren
Dit staat er vandaag in de Belgische krant "Het Nieuwsblad" :

... en Britney draait door

Het begint stilaan overduidelijk te worden dat popster Britney Spears gek is geworden.  Om aan haar familie en de pers te ontsnappen, boekte ze een kamer in het Mondriaanhotel in Los Angeles.  Ze viel er wanhopig de gasten lastig om met haar te praten.  Bovendien poseerde ze voor de gretige fotografen met meisjes die ze van haar nog pluim kent.  .../...



 geeuw !




Het Nieuwsblad ligt een beetje achter ;).

Dit nieuws was enige dagen geleden al op alle websites en in kranten te lezen :D
Alle reacties Link kopieren
oops I did it again...



Het goede nieuws is dan toch dat haar blote schedel nu  al ondertussen bedekt moet zijn met ongeveer een centimetertje haar, nog even doorbijten en ze kan terug nieuwe extensions aan.
Alle reacties Link kopieren
Geen puf om alle 342 reacties door te lezen, dus vergeef me als wat ik zeg al gezegd is....



Ik heb zeer met Britney te doen. Ze ziet er op de foto's zo kwetsbaar uit.

Ik wou dat ze haar toch eens met rust lieten, maar dat gaat niet gebeuren.

Misschien zoekt ze het ook zelf op maar haar rare acties, maar ik geloof niet dat die meid nog helder kan denken.

Het lijkt wel alsof ze haar blijven opjagen tot ze helemáál kapot is.

Wat heeft ze ooit gedaan om dat te verdienen?



Ja, ze wou graag beroemd zijn, maar was nog een piepjong ding toen ze hier in rolde. Alsof je dan al kan bedenken wat voor consequenties dit heeft. En nu is het te laat.

En helemaal in een land als Amerika, waar roem het hoogst haalbare is, is het niet raar dat een tienermeisje graag beroemd wil worden.



Ik ben bang dat ze binnen nu en ... jaar dood is, als het zo doorgaat.
Alle reacties Link kopieren
Oké, ik lees nu wel even terug, en zie dat alles al in tienvoud gezegd is.....



:$
Alle reacties Link kopieren
Ik ben het wel met Nijntje eens,  er is altijd een weg terug als je echt wilt,
Áls je de geestelijke capaciteit er nog voor hebt. En ik denk dat dat bij onze B. niet meer het geval is.

Die is zó de weg kwijt, dat ze van voor niet meer lijkt te weten dat ze van achter leeft. Ontoerekeningsvatbaar.

Alle reacties Link kopieren
Er schijnt vanuit de kliniek toch gezegd te worden dat ze een postnatale depressie heeft, wat ook mijn 1e gedachte was.



Dan kun je naderhand flink puin ruimen.Lijkt me echt vreselijk om jezelf niet in de hand te hebben en geen grip op de situatie hebben,



Als ik het goed herinner schreef FV dat ze er mee belast is geweest en dat het geen pretje was.
Alle reacties Link kopieren
Er schijnt vanuit de kliniek toch gezegd te worden dat ze een postnatale depressie heeft, wat ook mijn 1e gedachte was.
Zegt wie? Joop van Tellingen?
Alle reacties Link kopieren
Precies daarom schrijf ik  juist "schijnt" Het blijft toch gissen, Zal pas  duidelijk worden via  media  d.m.v. haar eigen initiatief wanneer het achter de rug is, Brtiney  my true story, word vast een bestseller.



en ik denk niet Joop van Tellingen , die ligt in de bosjes en zit veelal in de biobak.



Las het ergens op een amerikaanse site waarvan de naam mij is ontschoten.
Alle reacties Link kopieren
Iedere keer als ik de topictitel zie denk ik: Is dat haar nu nòg niet teruggegroeid?

(puur een reactie op titel, tijd verloopt anders op een forum dan IRL)
Known to cause insanity in laboratory mice

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven