Entertainment alle pijlers

Brothers and Sisters

03-05-2007 10:10 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er nog meer forummers die de serie Brothers and Sisters volgen (woensdagavond RTL4)?

Het is een Amerikaanse dramaserie met in de hoofdrollen Calista (Ally McBeal) Flockhart en Sally Field. Er wordt goed in geacteerd. 

Ik vind het een van de betere nieuwe programma's dit tv-seizoen.
Alle reacties Link kopieren
Ik probeer het te volgen, maar vergeet het vaak. Zo had ik gisterenavond een etentje en ben het vergeten op te nemen.
Alle reacties Link kopieren
Ja, ikke. Was het niet van plan, had de eerste aflevering gezien en die vond ik nogal tegenvallen, toch de tweede gekeken en inmiddels ben ik toch een trouwe kijker geworden. Lekker veel verhaal lijnen met al die broers en zussen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het een heerlijke serie!!!
Alle reacties Link kopieren
Ja ik kijk het ook,moet die van gisteren nog zien..
Hier nog een forummer die Brothers & Sisters kijkt.. Heerlijk.. Al vond ik het in het begin ook een beetje tegenvallen. Maar bij gebrek aan beter aflevering 2 ook gevolgd. En ik moet zeggen.. Ik vind het een leuke serie..
Alle reacties Link kopieren
Woensdag weer een nieuwe aflevering van Brothers and Sisters.



Vinden jullie het ook zo jammer dat het uit is tussen Kitty en Jonathan, die veel knapper is dan warren?



En wat is er toch gebeurd tussen moeder en Kitty dat hun relatie zo moeizaam is?
Alle reacties Link kopieren
Hmmm, de serie valt mij een beetje tegen. Ik kijk enorm veel series (net5) maar deze kan me nog niet zo boeien....
Alle reacties Link kopieren


Woensdag weer een nieuwe aflevering van Brothers and Sisters.



Vinden jullie het ook zo jammer dat het uit is tussen Kitty en Jonathan, die veel knapper is dan warren?



En wat is er toch gebeurd tussen moeder en Kitty dat hun relatie zo moeizaam is?
Kitty is voor de oorlog in Irak en Afghanistan en stond erachter dat haar broer is uitgezonden naar een oorlogsgebied. Moeder is tegen de oorlog en vond het uiteraard niet leuk dat hij naar een oorlogsgebied moest. En zij geeft Kitty daar een beetje de schuld van.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt alsnog instappen, vanavond een compilatie!!!



Hoorde ik net in een rtl4 promo, ik zie het alleen niet in de gids...
Alle reacties Link kopieren
De promo klopte inderdaad niet, dit was geen compilatie-aflevering.



Hoewel de serie me in het begin goed boeide, vind ik nu dat de verhaallijnen een beetje slap uitgewerkt worden en vervallen in typisch Amerikaanse clichés (ik vind Britse series over het algemeen kwalitatief hoogstaander).



Weet iemand trouwens tot en met wanneer RTL4 de serie dit seizoen blijft uitzenden?
Alle reacties Link kopieren
Ik volg het ook met veel plezier! :) Er wordt erg goed in geacteerd, vind ik, en verder...gewoon een lekker verhaal. Ik moet zeggen dat ik het wel met de vorige poster eens ben dat het de laatste afleveringen wat begint in te zakken, maar desondanks...een fijne serie.
Alle reacties Link kopieren
quote: carla1979 reageerde



Weet iemand trouwens tot en met wanneer RTL4 de serie dit seizoen blijft uitzenden?

Dat vroeg ik mij dus ook al af. Ik heb het gevoel(vooral nu ze alles weten wat betreft dat bedrijf) dat het zo maar in 1 keer afgelopen kan zijn...
Alle reacties Link kopieren
Ik vond Jonathan trouwens ook knapper dan Warren. Kitty krijgt nu vast iets met die senator. Mwah, Rob Lowe...zo slecht nog niet. :D
Alle reacties Link kopieren


quote: carla1979 reageerde



Weet iemand trouwens tot en met wanneer RTL4 de serie dit seizoen blijft uitzenden?

Dat vroeg ik mij dus ook al af. Ik heb het gevoel(vooral nu ze alles weten wat betreft dat bedrijf) dat het zo maar in 1 keer afgelopen kan zijn...


We hebben net aflevering 9 gehad en het seizoen bestaat uit 23 afleveringen, dus we hebben nog wel even te gaan, gelukkig. :) Linkje naar de site van ABC met allerlei info over de serie en de acteurs (spaties weglaten!): http:// abc.go.com/ primetime/ brothersandsisters/ index.html

Er staat trouwens een korte beschrijving van iedere aflevering op die site, maar daar heb ik expres niet naar gekeken. Ik vind het zonde om nu al te weten hoe het verder gaat.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond Rob Lowe er trouwens nog goed uitzien,of zou hij ook gebotoxed zijn???
Alle reacties Link kopieren
Wie kan mij vertellen wat er nog gebeurt is gisteravond na het laatste reclameblok. Het opnemen was niet helemaal goed gegaan. Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Wie kan mij vertellen wat er nog gebeurt is gisteravond na het laatste reclameblok. Het opnemen was niet helemaal goed gegaan. Alvast bedankt!
De fam Walker had weer groepstherapie bij Justin. Dit keer waren aal Kitty en Nora aanwezig. Jusitn moest de rest vertellen waarom zijn fam zo veel voor hem betekend. Hij liet iedereen een tape horen die Nora hem in zijn Afganistan tijd heeft gestuurd. Hierop verteld Nora alles over de gebeurtenissen van de rest van de fam.
Alle reacties Link kopieren
Vanavond komt volgens mij de voorlopig laatste aflevering op rtl4, want in de gids van komende week staat het programma niet meer vermeld. Toch zijn er wel meer afleveringen gemaakt.

Na vanavond dus weer een tijdje geduld hebben dus.
Alle reacties Link kopieren
Komt het vanavond wel?? Op tvgids.nl en op de tv gids van mijn hd recorder staat nl een ander programma....
Alle reacties Link kopieren
Is het afgelopen woensdag nou geweest of niet? Ik was die avond uit eten en heb er helemaal niet meer aan gedacht... Als het wel geweest is, kan iemand me dan vertellen waar de aflevering over ging?



Het zou wel raar zijn als het nu al gestopt is, want het er zijn, zoals iemand anders al schreef, meer afleveringen gemaakt.
Alle reacties Link kopieren
nee het is niet uitgezonden... ik zat erop te wachten maar er kwam iets anders... :(
Alle reacties Link kopieren
Bedankt extrahalo.



Ik vind het wel heel raar...dan gaat het zeker na de zomer verder?!
Alle reacties Link kopieren
Op site rtl4 staat het volgende:



Brothers and Sisters heeft zijn laatste aflevering gehad. Of de serie in het nieuwe seisoen nog terugkomt is even afwachten.



Zou wel heel jammer zijn als dat niet meer terugkomt....:(
Alle reacties Link kopieren
Was der eindelijk een serie met goed verhaal, is het al weer afgelopen:(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven