Entertainment alle pijlers

Bulgarije Nederland

25-03-2017 21:25 30 berichten
Is Blind nou echt gestoord om De Ligt op te stellen?
Alle reacties Link kopieren
Strootman speelt nog slechter
Het was al gestoord om blind bondscoach te maken van het Nederlandse elftal. Ik snap het ook niet. En dan staan ze ook al twee nul achter. Hopeloos. Ook.
Alle reacties Link kopieren
Ik,vind het vooral gestoord van een clubje mensen van de vereniging waar ik lid van ben, die nu 'gezellig' in Sofia op de tribune zitten
Alle reacties Link kopieren
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Wat een rampenplan. En dat bijna lege stadion.

Ik ontkurk een fles wijn, eindigt mijn avond in ieder geval gezellig. Cheers!
Alle reacties Link kopieren
quote:girasole3 schreef op 25 maart 2017 @ 21:31:

Ik,vind het vooral gestoord van een clubje mensen van de vereniging waar ik lid van ben, die nu 'gezellig' in Sofia op de tribune zitten Dan heb ik ze vast gezien, zo vol is het niet (understatement)
Alle reacties Link kopieren
quote:girasole3 schreef op 25 maart 2017 @ 21:31:

Ik,vind het vooral gestoord van een clubje mensen van de vereniging waar ik lid van ben, die nu 'gezellig' in Sofia op de tribune zitten

Je kan ze wel makkelijk vinden



Ik geb 3-1 voorspeld, dus het gaat goed!
quote:girasole3 schreef op 25 maart 2017 @ 21:31:

Ik,vind het vooral gestoord van een clubje mensen van de vereniging waar ik lid van ben, die nu 'gezellig' in Sofia op de tribune zitten



Niets mis toch met een citytripje naar Sofia?

Schijnt een mooie stad te zijn.



Een aarts-idiote voetbalmatch moet je er dan maar bijnemen .
quote:girasole3 schreef op 25 maart 2017 @ 21:31:

Ik,vind het vooral gestoord van een clubje mensen van de vereniging waar ik lid van ben, die nu 'gezellig' in Sofia op de tribune zitten Leuk uitje, met de wedstrijd als excuus.
Alle reacties Link kopieren
Doen ze elk jaar een keer; maar dit is wel heel erg troosteloos



Kreeg net een appje binnen dat het bier gelukkig goedkoop is
Alle reacties Link kopieren
Wat een aanfluiting....
Als jullie het plezier kan doen ...

België - Griekenland is op dit moment ook een ramp.



Ik ben van armoe maar naar de NPO en Bulgarije overgegaan.
Alle reacties Link kopieren
In elk geval wel een lekker vol stadion in België
al even slecht als België zucht... gelukkig supporter ik sinds jaar en dag voor de Duitsers
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat we wederom geen oranje vlaggen hoeven aan te schaffen om de straten te versieren.. Wat een blamage weer dit zeg..
Alle reacties Link kopieren
ik ken ook bijna niemand van de personen die nu in het blauw over het veld dartelen
Alle reacties Link kopieren
Als ik Danny was ging ik op zoek naar een andere baan.
'T was een aanfluiting. We hebben niks te zoeken op welk WK of EK dan ook. Maar Blind mag van mij ook zijn biezen pakken.
Zo jammer dat hij zelf niet ziet dat hij er geen verstand van heeft.
Blind is ontslagen als bondscoach. Moest gebeuren. Ik ben benieuwd wie er nu word aangesteld.
Frank de boer zie ik wel een goede bondscoach in. Wat jonger en toch streng en met beide voetjes op de grond.
Alle reacties Link kopieren
quote:silencer2020 schreef op 26 maart 2017 @ 22:32:

Blind is ontslagen als bondscoach. Moest gebeuren. Ik ben benieuwd wie er nu word aangesteld.Hij had zelf op moeten stappen. Eigenlijk had hij in de eerste plaats al moeten bedanken. Maar goed, komt er toch nog wat moois uit de wedstrijd.
Allé, weer een werkloze meer.



Hoe lang trekt ie WW?
Alle reacties Link kopieren
quote:silencer2020 schreef op 26 maart 2017 @ 22:36:

Frank de boer zie ik wel een goede bondscoach in. Wat jonger en toch streng en met beide voetjes op de grond.Ja, ik ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven