Entertainment alle pijlers

Candy Crush Saga

10-03-2013 11:18 2633 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal



Ik ben sinds een aantal dagen hel enthousiast, maar ik zit vast bij level 35 heb blijkbaar een kaartje of hulp nodig van vrienden om verder te kunnen, alleen ik gebruik nooit facebook, heb alleen maar een account aangemaakt voor dit spel dus ja vrienden zijn nog ver te zoeken.



Zouden hier mensen mij willen helpen zodat ik met dit hele leuke spelletje weer mijn tijd kan volmaken??
Alle reacties Link kopieren
Ohoh ik heb een nieuwe foon en kan nu ook candy crush onderweg spelen.....help!
Alle reacties Link kopieren
Snik.... Ik moest er nog een. Nog een miezerig gelatine blokje.... En dus niet gehaald..... Was THIS close om lollyhamers te kopen, maar heb het toch niet gedaan. Dat vond ik dan wel weer cool van mezelf!
Superknap, ik had het wel gedaan!
Alle reacties Link kopieren
Hoera ik heb alle levels gehaald!!!!!
Alle reacties Link kopieren
Aaargh, ik zit bij level 265 en ik begrijp nu wat je bedoeld met het jankende peperkoekvrouwtje Lady Voldemort. Ik kan dr inmiddels niet meer zien met die stomme bommen om een hoekkie.



Iemand nog een gouden tip hoe dit level uit te spelen of moet ik gewoon wachten tot ik een keer het geluk heb dat die bommen niet in mijn gezicht ontploffen
Alle reacties Link kopieren
Level 125 had ik gehaald dus moest ik vrienden gaan vragen te helpen de volgende episode vrij te spelen. dat mislukte op de een of andere manier en nu zegt ie op de ipad, telefoon en facebook dat ik gewoon 125 nog moet



Iemand dit ook meegemaakt?
Medeverslaafden, dit topic is vol. Ik gaat een nieuwe openen!
Het nieuwe candy crush topic!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven