Entertainment alle pijlers

Candy Crush Saga

10-03-2013 11:18 2633 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal



Ik ben sinds een aantal dagen hel enthousiast, maar ik zit vast bij level 35 heb blijkbaar een kaartje of hulp nodig van vrienden om verder te kunnen, alleen ik gebruik nooit facebook, heb alleen maar een account aangemaakt voor dit spel dus ja vrienden zijn nog ver te zoeken.



Zouden hier mensen mij willen helpen zodat ik met dit hele leuke spelletje weer mijn tijd kan volmaken??
Alle reacties Link kopieren
Ik heb inmiddels level 200 bereikt.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Psssst voor iPhone gebruikers: als je levens op zijn, app verwijderen en opnieuw installeren. 5 nieuwe levens met behoud van level op deze manier hoef ik mijn Facebook vrienden alleen maar lastig te vallen met vrij spelen van nieuwe episodes en niet om levens bedelen :-)))



Ik zit op level 161, en het is heet meest irritant verslavende spel dat ik ooit heb gespeeld
Wie wind zaait zal storm oogsten
Alle reacties Link kopieren
Franka

Ik vraag eigenlijk nooit om levens.

Inmiddels spelen zo veel vrienden CC dus krijg ik ook veel levens.

Zelf geef ik ook bijna elke dag iedereen een leven
Alle reacties Link kopieren
213? 220??!! Ik blijf nu al drie dagen hangen op level 35, kom daar echt niet door En ik krijg steeds 5 levens en moet als die op zijn een paar minuten wachten, dan krijg ik weer nieuwe, ik betaal er nooit voor (cheap asss)
Alle reacties Link kopieren
ik betaal ook niet hoor!
Alle reacties Link kopieren
Heel soms speel ik het op mijn laptop, heb ik 5 levens (en alle levens die ik gekregen heb) en dan kan ik daarna nog op mijn iPad/iPhone zodat ik weer nieuwe levens heb....

Wat wel vervelend is, bij de iPhone/iPad kan je niet de extra beurten activeren en die zijn soms heel handig. Ik ben dagen bezig geweest met level 125..... Maar daar ben ik nu doorheen!
Alle reacties Link kopieren
Ris, als je via de pc speelt heb je inderdaad meer opties.

Flauw, die wil ik ook!
Alle reacties Link kopieren
quote:newimprovedkitty schreef op 10 maart 2013 @ 11:54:

ik zit compleet vast in lvl 65.

Me too
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
quote:Ris schreef op 10 maart 2013 @ 15:06:

Heel soms speel ik het op mijn laptop, heb ik 5 levens (en alle levens die ik gekregen heb)

Een vraagje, Ris.

Ik speel ook op m'n laptop, maar ik kan geen levens bewaren.

Voorbeeld: 's morgens heb ik natuurlijk gewoon vijf levens, maar soms heb ik er bijvoorbeeld ook nog acht gekregen. Die acht kan ik dan niet bewaren, die ben ik gewoon kwijt op het moment dat ik ga spelen.



Of doe ik iets fout?
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 10 maart 2013 @ 15:52:

Me too

Ik heb er ruim een week over gedaan.

Mijn moeder heeft vijf weken gedaan over level 147.



Veel plezier nog
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Soms ben je inderdaad twee week bezig met een level en het lukt maar niet.

En dan speel je een keer gewoon zonder echt te proberen en dan haal je hem opeens!

word ik dan zo blij van
Alle reacties Link kopieren
lotte 35:quote: Ik speel ook op m'n laptop, maar ik kan geen levens bewaren.

Voorbeeld: 's morgens heb ik natuurlijk gewoon vijf levens, maar soms heb ik er bijvoorbeeld ook nog acht gekregen. Die acht kan ik dan niet bewaren, die ben ik gewoon kwijt op het moment dat ik ga spelen.



Of doe ik iets fout?



Dat vraag ik me nou ook af. krijg vaak levens toegestuurd van vrienden, maar na het accepteren vind ik ze nergens terug.



level 35: heb ik geloof ik 3 weken over gedaan om te halen.



rot spel, maar zeer verslavend.
Alle reacties Link kopieren
quote:Neurogenesis schreef op 10 maart 2013 @ 16:15:

Soms ben je inderdaad twee week bezig met een level en het lukt maar niet.

En dan speel je een keer gewoon zonder echt te proberen en dan haal je hem opeens!

word ik dan zo blij van

Oh ja, dat gevoel ken ik maar al te goed.

Je hart maakt een sprongetje dan
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Tip: maak een fake facebookaccount aan en word je eigen vriendje.
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
Lotte inderdaad!
Alle reacties Link kopieren
Van alle onderdelen vind ik die bommen trouwens het irritantste!

Wat een walgelijke dingen zijn dat zeg.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa hoor, heb net een miljoen keer level 35 gespeeld, vanmiddag uitgespeeld, kan ik niet verder?

Moet ik connecten met fb.

Maar als ik dat doe, krijgt dan iedereen dat te zien? Want dat ik niet...
Alle reacties Link kopieren
Je hoeft niet het hele spel te verwijderen hoor, dat kan veel makkelijker; je hoeft alleen maar de tijd een paar uur vooruit te zetten, vervolgens op Candy Crush klikken, dan zie je de 5levens erbij staan en dan weer de tijd op automatisch zetten.





En als je leven krijgt en je hebt al 5levens moet je ze niet accepteren maar laten staan in je berichten en pas op OK drukken als je geen levens meer heb.



Sommige levels kun je beter op de pc/laptop spelen en sommige beter op de telefoon/tablet.





Succes



En ook ik gebruik FB niet alleen voor spelletjes, dus verder kan ik je niet helpen.
Ghe, ik snap nu in eens waarom ik een uitnodiging voor dit spel kreeg van een vriendin van mij van de andere kant van de wereld.

En ik zie het spel ook veel om mij heen gespeeld worden.
Alle reacties Link kopieren
quote:smirnoff08 schreef op 10 maart 2013 @ 22:27:

En als je leven krijgt en je hebt al 5levens moet je ze niet accepteren maar laten staan in je berichten en pas op OK drukken als je geen levens meer heb.

Dit kan dus niet op de laptop.

Als je niet op OK klikt, en gaat spelen, zijn je levens weg (als je al vijf levens had). Echt zonde.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Stuur je Facebook naam maar via bericht. Speel nu ongeveer met 20 mensen, hoe meer mensen hoe meer levens.
Alle reacties Link kopieren
Oh, dat wist ik niet. Sorry dan heb ik niks gezegd Lotte





Ps; ik moet altijd erg lachen om jou in het GTST topic. Ik ben een trouwe lezer ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:smirnoff08 schreef op 10 maart 2013 @ 22:56:

Oh, dat wist ik niet. Sorry dan heb ik niks gezegd Lotte

Maakt niet uit hoor.

Het is alleen een beetje zonde van alle levens die ik op deze manier al naar de filistijnen heb geholpen (ik heb een immense vriendengroep, moet je weten ).



Leuk dat je meeleest in het GTST-topic.

Dat topic is het lichtpuntje aan het eind van de lange donkere tunnel die Meerdijk heet....
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:Mikki100 schreef op zondag 10 maart 2013 22:48 Stuur je Facebook naam maar via bericht. Speel nu ongeveer met 20 mensen, hoe meer mensen hoe meer levens.

Ik?

Maar ga ik er niet automatisch mijn fb vrienden mee lastigvallen?
Alle reacties Link kopieren
Sinds mijn rugoperatie ook verslaafd aan Candy Crush ben net in level 65 terechtgekomen, een k... level.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven