Entertainment alle pijlers

Candy Crush Saga

10-03-2013 11:18 2633 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal



Ik ben sinds een aantal dagen hel enthousiast, maar ik zit vast bij level 35 heb blijkbaar een kaartje of hulp nodig van vrienden om verder te kunnen, alleen ik gebruik nooit facebook, heb alleen maar een account aangemaakt voor dit spel dus ja vrienden zijn nog ver te zoeken.



Zouden hier mensen mij willen helpen zodat ik met dit hele leuke spelletje weer mijn tijd kan volmaken??
Alle reacties Link kopieren
quote:Solomio schreef op 09 september 2013 @ 17:04:

[...]



Alleen maar de één, alle anderen hebben een poosje vastgezeten in 213. Een paar dagen geleden flikte Lamaatje hetzelfde kunstje al.
Nee, heb geen levens meer, dus maar verplicht masterchef aan het kijken
Alle reacties Link kopieren
Juist.

Level 181.

Daar hang ik nu zeker 2 weken in. Met geen mogelijkheid kom ik zelfs maar in de buurt. (Ik word wel minder verslaafd zo).



Maar gezien de wet van VF + CCS = Vooral Veel Vloeken, doe ik hier maar weer eens

Gofferdegoffer, ongelooflijk kl*televel! Doe normaal en ga WEG!
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
Fijn, 215 bleek dus ook best mee te vallen, volgens mij heb ik last van een hacker . Als die hacker nou ook nog zo vriendelijk is om me per kerende post drie kaartjes te sturen ben ik helemaal dik tevreden.
Alle reacties Link kopieren
Stuur die hacker even deze kant op, om 181 weg te werken voor me!
Alle reacties Link kopieren
Oh jij ook al, Akakia!

Ik heb vier dagen niet gespeeld, ik probeer de als-je-een-poos-niet-speelt-dan-haal-je-'m-ineens-wel-tactiek.
Alle reacties Link kopieren
437...
quote:dartsfan schreef op 09 september 2013 @ 18:32:

437...



Ik vind mezelf al zo'n levenloos individu met mijn 215. Maar het kan dus nog erger.



Aan de andere kant, blijmoedig van aard als ik ben, verheugt het me ook wel weer dat ik nog minstens 240 levels lang een goed excuus zal hebben om ongebreideld te vloeken, schelden en tieren.
Alle reacties Link kopieren
quote:gioia82 schreef op 09 september 2013 @ 15:45:

[...]





Waarom heb je je FB-vrienden nodig dan? Ik heb facebook nog niet hoeven inschakelen en ben inmiddels bij 126.

Als ik naar de volgende episode wil, per trein of vliegtuig, dan heb ik FB vrienden nodig die mij helpen. Is gelukkig ook gedaan.

Wat raar dat jij dat niet hoeft.
Alle reacties Link kopieren
Wat is 425 een godvergeven kutlevel
Alle reacties Link kopieren
quote:Pelsje schreef op 07 september 2013 @ 09:11:

Ik heb het na een week al helemaal gehad met 245. Moet 5 x een pakje met streepje combineren, met bommen erbij. Maar je moet zo alert zijn en nadenken bij alles wat je doet, want om de haverklap knalt je met moeite gemaakte pakje weer door andere dingen. Geef mij maar een gelatine level. Ik verlang bijna terug naar 213, daar kon je tenminste gedachteloos schuiven en dom wachten tot je geluk had.

Ik ben ondertussen ook aangeland op 245, met Manmar op de hielen.

Inderdaad, wat een zooi hier. Het lijkt wel oorlog af en toe. Ben meer aan het bommen rapen dan pakjes maken.
odi et amo
Alle reacties Link kopieren
350 = ook poep.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
224 is ook een schijtlevel. Vooral als shockwave besluit te crashen precies op het moment dat je eindelijk een stip en een streep hebt weten te combineren.

Alle reacties Link kopieren
245 is niet leuk nee. Alles waarvan je het niet wilt knalt kapot he?! Succes!
Alle reacties Link kopieren
Ik zit vast op 305. Wat een vreselijk level is dat.
Stressed is just desserts spelled backwards
165 gehaald!!! En nu in 167...
167 is ook waardeloos ja. Eigenlijk zijn alle levels waardeloos. En maar doorspelen, in de hoop op dat ene hilarische level waar je oprecht gelukkig van wordt, maar dat level komt nooit. Het is een complot.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady-Voldemort schreef op 10 september 2013 @ 08:45:

167 is ook waardeloos ja. Eigenlijk zijn alle levels waardeloos. En maar doorspelen, in de hoop op dat ene hilarische level waar je oprecht gelukkig van wordt, maar dat level komt nooit. Het is een complot.Er komt een level (tijdlevel?) waarbij je in eerste instantie denkt dat je er gelukkig van wordt, omdat alles lukt. Totdat je merkt dat het maar door- en door- en doorgaat en je zelf moet besluiten om te stoppen. Moeilijke beslissing.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
quote:steph schreef op 09 september 2013 @ 18:46:

[...]



Als ik naar de volgende episode wil, per trein of vliegtuig, dan heb ik FB vrienden nodig die mij helpen. Is gelukkig ook gedaan.

Wat raar dat jij dat niet hoeft.Nee joh, je kunt uitdagingen spelen om door te gaan! Ik ga echt mijn FB-vrienden niet lastig vallen met een spelletje hoor!
Wow, wat zie jij er vandaag geweldig uit!
Alle reacties Link kopieren
quote:gioia82 schreef op 10 september 2013 @ 10:44:

[...]





Nee joh, je kunt uitdagingen spelen om door te gaan! Ik ga echt mijn FB-vrienden niet lastig vallen met een spelletje hoor!Als je het wel via FB speelt zul je verbaasd staan over hoeveel vrienden het ook blijken te spelen.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
ik zit pas in level 20 maar ik kom niet verder level 21 zit op slot ..moet ik nu vrienden gaan vragen om te helpen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Solomio schreef op 10 september 2013 @ 10:51:

[...]



Als je het wel via FB speelt zul je verbaasd staan over hoeveel vrienden het ook blijken te spelen. Oh dat zal best, maar die hoeven niet allemaal te weten dat ik mijn tijd zit te verdoen met een stom spelletje
Wow, wat zie jij er vandaag geweldig uit!
Alle reacties Link kopieren
quote:gioia82 schreef op 10 september 2013 @ 11:26:

[...]





Oh dat zal best, maar die hoeven niet allemaal te weten dat ik mijn tijd zit te verdoen met een stom spelletje Zelf zullen ze die 'schaamte' ook gehad hebben in eerste instantie, maar inmiddels mag je gewoon toegeven dat je CCS speelt.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
quote:gioia82 schreef op 10 september 2013 @ 11:26:

[...]





Oh dat zal best, maar die hoeven niet allemaal te weten dat ik mijn tijd zit te verdoen met een stom spelletje

Aha, een CCS-fan die zich schaamt om het een leuk spel te vinden.

Maar wel lekker anoniem op dit topic wil schrijven ......
odi et amo
Alle reacties Link kopieren
Bij deze: level 245 na een halve dag al uitgeroepen tot het shitste level tot nog toe.. . . .
odi et amo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven