Entertainment alle pijlers

Codes voor gratis tijdschriften

07-08-2014 22:42 954 berichten
Ik dacht, misschien zijn er hier ook wel forummers die ik een plezier kan doen met een paar gratis tijdschriften in de app van tijdschrift.nl (Nieuwste Viva, Margriet, Libelle, Flair, etc. )

Ik vind het speuren naar de gratis codes op internet al leuk en heb deze tot nu toe gevonden. Als je zelf ook nog werkende codes tegenkomt dan hoor ik het graag. Sommigen die ik tegenkom die werken niet meer. Hieronder staan codes die het vandaag en gisteren nog deden. Veel plezier.

2014DIGIKADO2

TSDIGIGRATIS14

knowhow2014(alleen voor een know how)

gratistijdschrift(ook duurdere tijdshriften)

VOUCHERDIG2014 (niet voor de duurdere)

PAKKETEM2014 ( niet voor duurdere)Edit: werkt wel voor Linda en misschien ook wel voor andere duurdere

ABOBRIEFQ114 ( niet voor duurdere) Edit: werkt wel voor Psychologie en misschien ook wel voor andere duurdere

Zodra ik meer werkzame codes heb zet ik ze hier in de openingspost met tijd en datum neer.



8-8 12.00 uur Edit: Gevonden door Viva forummmers, dank je wel!

VOUCHERDIG22014 (ook voor duurdere)

MaxTijdschrift0514 ( ook voor duurdere)

Gratis Donald Duck: http://www.tijdschrift.nl ... /Jeugd/Donald-Duck-Pocket

8-8 12.45 Edit: MAXTIJDSCHRIFT0514 ( bij nieuwste Tina in ieder geval)

Ik ben zojuist achter iets leuks gekomen, ik heb ook een account aangemaakt voor mijn dochter en de gedownloade tijdschriften van mijn eigen account staan tussen haar tijdschriften. Dus als je met meerdere accounts op dezelfde tablet tijdschriften download staan ze er ook van de andere accounts tussen!



Heb je geen tablet? Geen probleem, met het programma Bluestacks maak je van je computer een tablet!



Ook met laptop tijdschrift.nl lezen
Dank je! Ik heb ze allemaal in kunnen wisselen, behalve de knowhow, bljft hangen tijdens het laden van de edities.
Alle reacties Link kopieren
Thanks! werkten ook allemaal bij mij. Bij welke tijdschriften kan je de knowhow-code inwisselen?
Zoek op 'knowhow' (maar bij mij hangt de app juist daar)
Alle reacties Link kopieren
Super, ik heb er al 6 binnen, leuk voor mijn weekje weg in nl volgende week, het weer wordt niet fantastisch helaas...
Alle reacties Link kopieren
Ah Knowhow is een tijdschrift Ik zat te kijken bij tijdschriften die met kennis te maken hadden
Leuk dat ik jullie er ook blij mee kan maken, zoek ik tenminste niet alleen voor mezelf. Deze werkzame heb ik net ook nog gevonden tussen de vele niet werkenden:

TSNLHTPNL0714 ( niet voor de duurdere)
Alle reacties Link kopieren
Hoe doen jullie dat?
Alle reacties Link kopieren
Noob alert: ehh waar kan ik ze inwisselen en hoe werkt dit?
quote:iloveyouthemost schreef op 07 augustus 2014 @ 23:51:

Noob alert: ehh waar kan ik ze inwisselen en hoe werkt dit? Maak op je laptop een account aan bij tijdschrift.nl dan kan je ze met de code gratis kopen bij winkelwagentje. Dan pak je je tablet en download je de app tijdschrift.nl Dan log je in met je gebruikersnaam ( dat is je email die je hebt opgegeven) en je wachtwoord en de tijdschriften staan dan allemaal in de app.
Alle reacties Link kopieren
quote:netniet schreef op 07 augustus 2014 @ 23:55:

[...]



Maak op je laptop een account aan bij tijdschrift.nl dan kan je ze met de code gratis kopen bij winkelwagentje. Dan pak je je tablet en download je de app tijdschrift.nl Dan log je in met je gebruikersnaam ( dat is je email die je hebt opgegeven) en je wachtwoord en de tijdschriften staan dan allemaal in de app.Thnx!
Alle reacties Link kopieren
helemaal goed. 8 tijdschriften kunnen downloaden.
geniet nooit met mate
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel!! Heb alle genoemde codes kunnen gebruiken. Sommige codes voor de niet duurdere tijdschriften gingen ook voor de psychologie en linda . Leef.nl was sowieso gratis, wie weet nog interessant.
Voor motorliefhebbers deze link:

http://www.motor-magazine ... s-digitale-editie-moto73/
quote:lulua schreef op 08 augustus 2014 @ 00:23:

Dankjewel!! Heb alle genoemde codes kunnen gebruiken. Sommige codes voor de niet duurdere tijdschriften gingen ook voor de psychologie en linda . Leef.nl was sowieso gratis, wie weet nog interessant.Dat meen je niet, de psychologie had ik ook graag willen hebben. Maar welke codes waren dat? Dan pas ik dat aan in de opening voor de liefhebbers.
Alle reacties Link kopieren
Dank je! Heb ik weer wat te doen de komende dagen!
Alle reacties Link kopieren
Hoe doe je dat? Hoe vind je die codes? Of moet je dan een computer expert zijn
Alle reacties Link kopieren
De laatste die je gaf (TSNLHTPNL0714) heb ik gebruikt voor de psych. Ik ga even kijken in mn mail bevestigingen welke nog meer
Alle reacties Link kopieren
PAKKETEM2014 heb ik voor de Linda gebruikt. Helaas voor de andere codes niet geprobeerd want bedacht het pas nadat ik er al een paar had gebruikt.
quote:worldtraveler81 schreef op 08 augustus 2014 @ 00:32:

Hoe doe je dat? Hoe vind je die codes? Of moet je dan een computer expert zijn lees 23.55..... Nee, je hoeft geen computerexpert te zijn, echt makkelijk als je even leest.
Alle reacties Link kopieren
ABOBRIEFQ114 heb ik ook nog gebruikt voor een tijdschrift van 5,99 voor mijn vriend zie ik. Als je eerst het tijdschrift dat je wil aanklikt en dan op los nummer bestellen klikt hoef je minder account gegevens in te vullen dan als je een geheel profiel aanmaakt, scheelt weer.

Netniet misschien kun je ze nog downloaden met een ander emailadres?
Alle reacties Link kopieren
O ik zie dat je de OP al hebt aangepast, wat goed, de viva-app loopt achter. Ik heb overigens de TSNLHTPNL0714 gebruikt voor de psych, die met BRIEF erin voor een sportmagazine voor mn vriend, dus die geldt ook voor duurdere.

Nogmaals bedankt, ik ga slapen, van het weekend lekker lezen!
Tip: Maak voor je man en kinderen een eigen account aan en gebruik dezelfde codes nogmaals
Alle reacties Link kopieren
quote:netniet schreef op vrijdag 08 augustus 2014 00:47 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="worldtraveler81 in "Codes voor gratis tijdschriften"" class="messagelink">worldtraveler81 schreef op 08 augustus 2014 @ 00:32</a>:</b>

Hoe doe je dat? Hoe vind je die codes? Of moet je dan een computer expert zijn </div></blockquote>lees 23.55..... Nee, je hoeft geen computerexpert te zijn, echt makkelijk als je even leest. Volgens mij bedoeld ze echt hoe ze dit doet, hoe ze aan die codes komt
Alle reacties Link kopieren
Bedankt, ben superblij! Ik koop anders alleen een tijdschrift voor de kerstdagen en de grote vakantie.
De toekomst is niet meer wat het was

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven