Entertainment alle pijlers

Codes voor gratis tijdschriften

07-08-2014 22:42 954 berichten
Ik dacht, misschien zijn er hier ook wel forummers die ik een plezier kan doen met een paar gratis tijdschriften in de app van tijdschrift.nl (Nieuwste Viva, Margriet, Libelle, Flair, etc. )

Ik vind het speuren naar de gratis codes op internet al leuk en heb deze tot nu toe gevonden. Als je zelf ook nog werkende codes tegenkomt dan hoor ik het graag. Sommigen die ik tegenkom die werken niet meer. Hieronder staan codes die het vandaag en gisteren nog deden. Veel plezier.

2014DIGIKADO2

TSDIGIGRATIS14

knowhow2014(alleen voor een know how)

gratistijdschrift(ook duurdere tijdshriften)

VOUCHERDIG2014 (niet voor de duurdere)

PAKKETEM2014 ( niet voor duurdere)Edit: werkt wel voor Linda en misschien ook wel voor andere duurdere

ABOBRIEFQ114 ( niet voor duurdere) Edit: werkt wel voor Psychologie en misschien ook wel voor andere duurdere

Zodra ik meer werkzame codes heb zet ik ze hier in de openingspost met tijd en datum neer.



8-8 12.00 uur Edit: Gevonden door Viva forummmers, dank je wel!

VOUCHERDIG22014 (ook voor duurdere)

MaxTijdschrift0514 ( ook voor duurdere)

Gratis Donald Duck: http://www.tijdschrift.nl ... /Jeugd/Donald-Duck-Pocket

8-8 12.45 Edit: MAXTIJDSCHRIFT0514 ( bij nieuwste Tina in ieder geval)

Ik ben zojuist achter iets leuks gekomen, ik heb ook een account aangemaakt voor mijn dochter en de gedownloade tijdschriften van mijn eigen account staan tussen haar tijdschriften. Dus als je met meerdere accounts op dezelfde tablet tijdschriften download staan ze er ook van de andere accounts tussen!



Heb je geen tablet? Geen probleem, met het programma Bluestacks maak je van je computer een tablet!



Ook met laptop tijdschrift.nl lezen
Op je tablet download je in de appstore of in google play de 'tijdschrift.nl' app. Daarin registreer je je, drukt op 'kiosk' en zoekt een tijdschrift dat je leuk vindt. Druk daarna op 'ik heb een kortingcode', plak daar één van genoemde codes en voilà...
quote:chocoladerijstwafel schreef op 08 augustus 2014 @ 01:00:

[...]





Volgens mij bedoeld ze echt hoe ze dit doet, hoe ze aan die codes komt Google is my friend. En ik heb ADD en zit nu dus in een hyperfocus om die codes te googelen. Zou eigenlijk allang de afwasmachine leeggehaald moeten hebben Maar ik vind het heel leuk dat ik jullie er ook blij mee kan maken en zal zodra ik meer codes heb de openingspost editen met datum en tijd van edit.
quote:mdh schreef op 08 augustus 2014 @ 01:07:

Bedankt, ben superblij! Ik koop anders alleen een tijdschrift voor de kerstdagen en de grote vakantie.mdh, je kan ook een account maken voor man, kinderen, buurvrouw, oma etcetera en de codes dus voor ieder account gebruiken. Ik zou wel gauw al deze codes gaan gebruiken want ik weet niet hoe lang ze geldig zijn.
Ik kom niet verder dan de eerste pagina. Daar staat aan de linkerkant koop jouw favoriet en aan de rechterkant vragen over deze app. Wanneer ik op de rechterkant druk kom ik meer bij tijdschriften.nl
quote:fientje1982 schreef op 08 augustus 2014 @ 01:20:

Ik kom niet verder dan de eerste pagina. Daar staat aan de linkerkant koop jouw favoriet en aan de rechterkant vragen over deze app. Wanneer ik op de rechterkant druk kom ik meer bij tijdschriften.nlIk heb het account aangemaakt op mijn laptop, ook de tijdschriften heb ik via mijn laptop aangeschaft. Ze komen dan gewoon in de app te staan als je inlogt.
quote:niekie1 schreef op 08 augustus 2014 @ 01:09:

Op je tablet download je in de appstore of in google play de 'tijdschriften.nl' app. Daarin registreer je je, drukt op 'kiosk' en zoekt een tijdschrift dat je leuk vindt. Druk daarna op 'ik heb een kortingcode', plak daar één van genoemde codes en voilà...Dat is makkelijk, maar daarna kom ik niet verder.
Ik zie dan onderaan alleen de margriet more, die ik niet heb besteld.Maar waarschijnlijk gewoon gratis krijgt.
quote:fientje1982 schreef op 08 augustus 2014 @ 01:28:

Ik zie dan onderaan alleen de margriet more, die ik niet heb besteld.Maar waarschijnlijk gewoon gratis krijgt.Ik heb nu helaas geen codes meer dus ik kan nu niet zien hoe het precies heet. Maar heb je wel in het winkelwagentje de bestelling afgerond?
Na het invullen van de code en drukken op 'controleer voucher' zou je een melding moeten krijgen dat het succesvol is afgerond. Als je daarna drukt op 'mijn tijdschriften' zou ie ertussen moeten staan. En je krijgt bevestigingsmail.
Alle reacties Link kopieren
quote:netniet schreef op vrijdag 08 augustus 2014 01:14 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="mdh in "Codes voor gratis tijdschriften"" class="messagelink">mdh schreef op 08 augustus 2014 @ 01:07</a>:</b>

Bedankt, ben superblij! Ik koop anders alleen een tijdschrift voor de kerstdagen en de grote vakantie.</div></blockquote>mdh, je kan ook een account maken voor man, kinderen, buurvrouw, oma etcetera en de codes dus voor ieder account gebruiken. Ik zou wel gauw al deze codes gaan gebruiken want ik weet niet hoe lang ze geldig zijn. "quote: mdh schreef op 08 augustus 2014 @ 01:07 :

Bedankt, ben superblij!



mdh, je kan ook een account maken voor man, kinderen, buurvrouw, oma etcetera en de codes dus voor ieder account gebruiken. Ik zou wel gauw al deze codes gaan gebruiken want ik weet niet hoe lang ze geldig zijn."



Nu pas een reactie; ik was er even druk mee!

Tweede ronde gedownload! Bedankt voor de tip!

Kan nu al bijna tot de kerst vooruit

Heb echt het gevoel dat er een stapel tijdschriften ligt hier!



@fientje : ik krijg niet zomaar een tijdschrift binnen, moet hem echt aanklikken.

Bij een gratis tijdschrift zoals Leef, moest ik nog bevestigen met AppleID-ww.
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
Gaaf, dank je!
Ik heb ze wel. Het staat ook bij mijn bestellingen, maar daarna kan ik ze dus niet openen. Dan staat er open bij je app store. En dan krijg ik weer het begin scherm.
Fientje: Log anders eens uit en weer in op de app op je tablet.
Alle reacties Link kopieren
Is het gelukt fientje? Ik had dat probleem ook. Opgelost door in te loggen via menuknop op tablet, niet de link rechtsboven op de pagina (log hier in).

Bedankt voor de codes!!!
.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de codes!
Alle reacties Link kopieren
Cool! Super bedankt Netniet!
Because when you stop and look around this life is pretty amazing.
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel,heb er 5 kunnen gebruiken!

Wel toevallig want ik was gisteren juist mijn tablet aan het vullen voor de vakantie over een paar weken.
Via deze link krijg je een gratis Donald Duck Pocket:http://www.tijdschrift.nl/abonnement/Je ... erm=donald
Alle reacties Link kopieren
Ontzettend bedankt!
Dank je wel, 7 8 tijdschriften kunnen scoren!
Alle reacties Link kopieren
Super bedankt! Ik woon in Zweden en ben zo blij met NLse magazines!
Alle reacties Link kopieren
Werkt dit alleen via de app? Dus je kunt geen fysieke tijdschriften aanvragen?
Alle reacties Link kopieren
Super netniet! Dank je!
Wat leuk! Bedankt voor de codes, ook ik heb allemaal leuke tijdschriften gedownload.

Alleen als ik de Knowhow probeer te openen of te zoeken via het menu, loopt hij echt de hele tijd vast waardoor ik hem nog niet heb kunnen kopen. Hebben jullie dit ook?
Heel veel dank!! Ik heb er ook 8



TSNLHTPNL0714 heb ik gebruikt voor VOGUE

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven