Entertainment alle pijlers

Coldplay 2016

23-11-2015 19:46 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn man en ik willen graag in Juni naar Coldplay in de Arena. Weet iemand of de kaarten een beetje redelijk te bemachtigen zijn of is het geluk hebben dat je erdoor komt?

En wie van hier wil er gaan?
Alle reacties Link kopieren
Ik ga proberen kaarten te scoren! Ik verwacht dat de kaarten er snel uitvliegen dus heb mijn concert-maatje gemobiliseerd om strak om tien uur te proberen erdoor te komen. Dan kan ik gewoon gaan werken kan alleen nergens vinden wat de kosten zijn behorende bij de diverse plekken?
Ik spreek toch geen Chinees?!
Ik zat ook al te kijken voor kaarten. Lees even mee.

Ik kwam alleen kaarten tegen van 150 a 200 euro en op een andere site (ticket master) voor 86 euro... iemand enig idee wat een goede site is?
Alle reacties Link kopieren
Ticketmaster is volgens mij de officiële site, dus daar ga ik voor, heb alvast een account aangemaakt. Helaas kennen we niemand met American Express want dan konden we woensdag al aan de slag!
Alle reacties Link kopieren
86 euro zijn de staanplaatsen, dus die wil ik! Zijn tevens ook de duurste kaarten dus eigenlijk vind ik het dan wel meevallen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een paar keer bij Coldplay geweest (Goffertpark, Malieveld) en dat was geweldig. Dit keer komt het bar slecht uit, dus ik laat verstek gaan.



Je moet altijd kaarten kopen via het officiële verkoopkanaal! Anders ben je een dief van je eigen portemonnee èn je loopt het risico op alsnog naast het net te vissen. Tip: volg de artiesten waar je fan van bent, concertlocaties, Mojo en Ticketmaster op Social Media en je weet waar je moet zijn voor normaal geprijsde officiële kaarten. Bij twijfel kan je via 'www.weetwaarjekoopt.nl' checken waar je wel en vooral niet moet zijn.



Ik wens jullie veel succes! Heb in eerste instantie alleen voor U2 via de normale weg geen kaarten kunnen kopen (via de fanclub uiteindelijk wel) en voor de rest lukt het me altijd. Ik ga gemiddeld twee keer per jaar denk ik. Afgelopen vrijdag nog bij Simply Red geweest.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
Ticketmaster is inderdaad de officiële site voor kaarten. Heb je een american express card, dan kan je al vanaf de 25ste kaarten kopen.



Oeps, zie dat ik een beetje mosterd ben met betrekking tot de american express info...
Alle reacties Link kopieren
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 23 november 2015 @ 20:16:

Ik ben een paar keer bij Coldplay geweest (Goffertpark, Malieveld) en dat was geweldig. Dit keer komt het bar slecht uit, dus ik laat verstek gaan.



Je moet altijd kaarten kopen via het officiële verkoopkanaal! Anders ben je een dief van je eigen portemonnee èn je loopt het risico op alsnog naast het net te vissen. Tip: volg de artiesten waar je fan van bent, concertlocaties, Mojo en Ticketmaster op Social Media en je weet waar je moet zijn voor normaal geprijsde officiële kaarten. Bij twijfel kan je via 'www.weetwaarjekoopt.nl' checken waar je wel en vooral niet moet zijn.



Ik wens jullie veel succes! Heb in eerste instantie alleen voor U2 via de normale weg geen kaarten kunnen kopen (via de fanclub uiteindelijk wel) en voor de rest lukt het me altijd. Ik ga gemiddeld twee keer per jaar denk ik. Afgelopen vrijdag nog bij Simply Red geweest. Toen ze op het Malieveld stonden was mijn zoon net geboren en stonden man en ik te springen op het balkon, we konden ze nl heel goed horen! Heb net op hun eigen site gekeken en we moeten idd bij ticketmaster zijn, oh ik hoop zo dat het lukt om kaarten te krijgen!
Alle reacties Link kopieren
De goedkoopste kaarten zijn 55 euro dus ik denk dat je opeen doorverkoopsite keek. Trap er niet in! En verder vrees ik net als de rest van Nl dat ik om 10u in de wachtrij beland en eruit kom als de boel is uitverkocht. En marktplaats meteen volstaat met 3x opslag.
Alle reacties Link kopieren
Die voorverkoop is maar een klein percentage kaarten dus ik net niet dat je daar beter af zult zijn 😕
Kaarten via ticketmaster vanaf vrijdag 09.30 uur. Presale van Mastercard geloof vanaf woensdag.

Veldkaarten 86 Euro. (best prijzig)



Ik wil ook heel erg graag maar baal van de Arena en wss wordt t een stormloop vrijdagochtend... 😱
Alle reacties Link kopieren
Aah ja, zou er zo graag heen gaan maar de Arena moet bar slecht zijn qua geluid, en dan voor zulke prijzen (86 euro)...

Wou ze eigenlijk als verjaardagscadeau kopen voor mijn man maar die ziet de Arena helemaal niet zitten dus denk dat ik maar oversla dit keer



Ohja en alleen bestellen via Ticketmaster, dat is het officiële verkooppunt! En op hun website staan gewoon de prijzen mocht je die willen weten.
Alle reacties Link kopieren
Lid worden van fanclub is meestal slim, kan je in pre sale kopen . En die idioot dure kaarten die je nu al kunt kooen via sites NIET DOEN. Koop alleen bij officiële kanalen .. Niet bij ticket bureaus ..
Voorvoorverkoop is ook alleen maar een klein beperkt aantal. Moet je ook de eerste zijn en mazzel hebben.
quote:Schaapje1991 schreef op 23 november 2015 @ 19:49:

Ik zat ook al te kijken voor kaarten. Lees even mee.

Ik kwam alleen kaarten tegen van 150 a 200 euro en op een andere site (ticket master) voor 86 euro... iemand enig idee wat een goede site is?Ticketmaster doen, de andere niet. Dat is zwarthandel en de kans dat je met een geblokkeerd kaartje voor de deur komt te staan is groot.
Alle reacties Link kopieren
Is het nog gelukt TO?

Manlief wil écht niet naar de Arena, dus helaas geen Coldplay voor mij
Jaaaaaa Male en ik hebben veld voor tweede concert op 24 juni
Alle reacties Link kopieren
:( Ik was bijna aan de beurt en toen... opeens alles uitverkocht! :( BAAAAAAAAAAAAAAAAALEN!!



Dus als er hier iemand is die toevallig twee zitplaatsen over heeft (want dan 37 weken zwanger dus graag zitten), dan houd ik me aanbevolen! ;)
Alle reacties Link kopieren
Ohhh wat erg!! Ik heb de hele ochtend zitten wachten en staren naar mijn scherm helemaal voor niets :'(. We wilden zoooooo graag! Wat een desillusie..
RRR
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een uur lang in die wachtrij voor 23 juni gestaan, toen was ik er eindelijk door was het natuurlijk allang uitverkocht. MAAR omdat toen 24 juni opeens was aangekondigd, kon ik in 1 keer kaartjes bestellen zo zo zo blij
quote:Cavia007 schreef op 27 november 2015 @ 12:06:

Ohhh wat erg!! Ik heb de hele ochtend zitten wachten en staren naar mijn scherm helemaal voor niets :'(. We wilden zoooooo graag! Wat een desillusie..Er zijn nog kaarten voor 2e concert... misschien komt er wel een derde.
Alle reacties Link kopieren
Cavia, PB!
Ik heb kaarten!!! Eeuwigheid in de wachtrij gestaan voor 23 juni. 1 x kaarten gescoord en toen bij betalen een technische storing! En toen was t uitverkocht.,, Kon wel janken.

Gelukkig nog niet uitgelogd en na vele pogingen uiteindelijk missie geslaagd! Super zitplaatsen voor de vrijdag!! Blij blij!!
Alle reacties Link kopieren
We gaan!
Alle reacties Link kopieren
quote:yolo8 schreef op 27 november 2015 @ 12:32:

Ik heb een uur lang in die wachtrij voor 23 juni gestaan, toen was ik er eindelijk door was het natuurlijk allang uitverkocht. MAAR omdat toen 24 juni opeens was aangekondigd, kon ik in 1 keer kaartjes bestellen zo zo zo blijZo ging het bij mij ook dus!
Stressed is just desserts spelled backwards

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven