Entertainment alle pijlers

Concert at Sea, Racoon

25-10-2012 21:26 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik overweeg om naar CAS te gaan komend voorjaar, sinds ik gelezen heb dat Racoon een van de gasten is. Alleen kan ik in de programmering op de website hen niet terugvinden. Weet iemand hoe dat zit? Ik wil namelijk graag kaartjes bestellen voor 1 dag, en niet voor beide dagen. Misschien kijk ik met mijn neus maar ik op de site verder geen info over welke dag Racoon optreedt en ook geen infonummer.
De voorverkoop begint zaterdag, en de verdere line-up is nog niet bekend. Neem dus aan dat ook nog niet bekend is op welke dag Racoon speelt.
Maar er staat wel een compleet tijdschema op de site, waar heel veel andere bands wel op staan.
Racoon is bekend gemaakt voor 2013, dat klopt. Vanaf eind oktober kun je early bird kaarten kopen, dan zal CAS kennende netjes op site staan welke bekend gemaakt acts op welke dag geprogrammeerd staan.

Trouwens wel een aanrader hoor, twee dagen. Feestjes na CAS zijn errug leuk....
Ooeps, sorry. Zie net dat earlybird alleen geldt voor weekendkaarten. Moet je toch nog even geduld hebben voor de dagkaarten....
quote:Tinus1977 schreef op 25 oktober 2012 @ 21:29:

Maar er staat wel een compleet tijdschema op de site, waar heel veel andere bands wel op staan.

Ik zie geen schema voor 2013 hoor.

En gewoon 2 dagen gaan joh... Is top!
Wel hoor, onder programma staat het tijdschema!

Ik wil graag met mijn man samen gaan, die houdt erg van Blof. Maar hij is niet heel dol op dit soort evenementen en hij vindt 1 dag meer dan genoeg.
Het is nog niet bekend welke dag ze optreden. En voor de rest is alleen zeker dat Blof ook optreed.

Het programma wat je nu ziet is dat van afgelopen editie.
Blof staat er altijd op zaterdag, die sluiten het af. Maar ja, ze openen het ook...
Ik vind CAS één groot feest!

Ben er een aantal x geweest, ook een paar jaar tussendoor niet. Het is altijd goed, wordt qua organisatie elk jaar beter, en ik heb nog nooit iets van narigheid gemerkt.

Tot nu toe ben ik alleen op de zaterdag geweest. Maar zeker de vrijdagavond schijnt heel leuk te zijn, dus misschien dat ik komende editie wel een heel weekend ga.

En tja, dat Bløf afsluit, dat hoort er gewoon bij. Het is hun feestje (en zij mijn bandje 😊)!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven