Concert at Sea, Racoon
donderdag 25 oktober 2012 om 21:26
Ik overweeg om naar CAS te gaan komend voorjaar, sinds ik gelezen heb dat Racoon een van de gasten is. Alleen kan ik in de programmering op de website hen niet terugvinden. Weet iemand hoe dat zit? Ik wil namelijk graag kaartjes bestellen voor 1 dag, en niet voor beide dagen. Misschien kijk ik met mijn neus maar ik op de site verder geen info over welke dag Racoon optreedt en ook geen infonummer.

donderdag 25 oktober 2012 om 21:33

vrijdag 26 oktober 2012 om 14:07
Ik vind CAS één groot feest!
Ben er een aantal x geweest, ook een paar jaar tussendoor niet. Het is altijd goed, wordt qua organisatie elk jaar beter, en ik heb nog nooit iets van narigheid gemerkt.
Tot nu toe ben ik alleen op de zaterdag geweest. Maar zeker de vrijdagavond schijnt heel leuk te zijn, dus misschien dat ik komende editie wel een heel weekend ga.
En tja, dat Bløf afsluit, dat hoort er gewoon bij. Het is hun feestje (en zij mijn bandje
)!
Ben er een aantal x geweest, ook een paar jaar tussendoor niet. Het is altijd goed, wordt qua organisatie elk jaar beter, en ik heb nog nooit iets van narigheid gemerkt.
Tot nu toe ben ik alleen op de zaterdag geweest. Maar zeker de vrijdagavond schijnt heel leuk te zijn, dus misschien dat ik komende editie wel een heel weekend ga.
En tja, dat Bløf afsluit, dat hoort er gewoon bij. Het is hun feestje (en zij mijn bandje