Entertainment alle pijlers

Daar gaat ie weer: van wie is dit nummer?

01-08-2012 11:55 88 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op tv zie je regelmatig reclame voorbij komen van een mannenlijn. De muziek die daar in voorkomt klinkt erg fijn, maar ik kan er maar niet achterkomen wie de artiest is. Is hier iemand dit het wel weet? Alvast bedankt.
Sommige muziekspelers hebben die optie. En anders is er meestal wel een plugin voor te vinden.



Ik neig nu ook een beetje naar ACDC - TNT. Want sommige stukjes komen daarin voor lijkt het wel.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb even geluisterd, maar ik vrees dat ACDC ook niet doorgaat voor de koelkast. Overigens snap ik je herkenning wel in dat nummer.
Ik ga Dove mailen.
Alle reacties Link kopieren
Ik had ook al een formulier op de site van Dove ingevuld maar krijg er telkens een foutmelding bij het verzenden...
Alle reacties Link kopieren
Haha, frustrerend dit he?



Zul je zien dat het een zelf gecomponeerd nummer is. Dat zou jammer zijn!
Alle reacties Link kopieren
quote:dolfje schreef op 01 augustus 2012 @ 14:18:

Ik had ook al een formulier op de site van Dove ingevuld maar krijg er telkens een foutmelding bij het verzenden...Ik niet ik wacht nog op antwoord maar het kan 2 dagen duren voordat je antwoord krijgt werd er gezegd.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik heb ze gemaild. Even afwachten dus.



Haha, meerdere mensen hebben dus gemaild. Ze zullen wel denken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Annelize schreef op 01 augustus 2012 @ 14:18:

Haha, frustrerend dit he?



Zul je zien dat het een zelf gecomponeerd nummer is. Dat zou jammer zijn!Dat geloof ik niet,net als bijvoorbeeld het nummer van Don Fardon van de vodafone? reclame,dat hoor je nu ook de hele tijd in verschillende uitvoeringen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ze ook geprobeerd te mailen, maar ik krijg inderdaad ook een foutmelding. We kunnen ze nu dus niet eens mailen om te melden dat er een foutmelding wordt gegeven bij het versturen van een mail. Onhandig.



Alle hoop is nu gevestigd op de mail van XionZ!
charlottew88 heeft ook gemaild.
Alle reacties Link kopieren
Aaah! Thanks Charlotte! Dat verdubbelt de kansen!
Alle reacties Link kopieren
Graag gedaan. ik word zelf ook altijd nieuwgierig als ik dit soort topics lees dan MOET ik het weten .
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Irritant, ik ken het nummer en probeer er woorden bij te bedenken. Ik wil het ook weten!!
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Alle reacties Link kopieren
Pfff, ik lig er vanavond niet wakker van, maar het houd mij wel bezig. De muziek doet mij ook een beetje denken aan de filmmuziek van Desperado (dat Steve B. in de bar zit), maar dit is het ook niet. Hoop dat iemand morgen het antwoord heeft neergezet....
Alle reacties Link kopieren
Ja dat hoop ik ook of dat Dove mijn mail beantwoord.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Is het niet ook van een Grolsch-reclame? Het komt me bekend voor..
Alle reacties Link kopieren
quote:babydirk schreef op 01 augustus 2012 @ 17:19:

Is het niet ook van een Grolsch-reclame? Het komt me bekend voor..Ja ik dacht ook al dat ik het oa kende van een eerdere reclame.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Alle reacties Link kopieren
Kwam ff loeren om te zien of het antwoord al gevonden is, maar helaas Dit blijkt een erg moeilijke te zijn, meestal is binnen een uurtje het verlossende antwoord wel gegeven. Ik hoop dat het lukt!
Alle reacties Link kopieren
Muziek heeft iets weg van The White Stripes - Seven Nation Army. Een klein stukje wat steeds in de herhaling gaat.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Nondeju! Hier ga ik wakker van liggen!
Alle reacties Link kopieren
Muziekindereclame.nl :-) Hele handige site! (dit is geen reclame maken toch? ;o)
Alle reacties Link kopieren
quote:Goldenaardbei schreef op 01 augustus 2012 @ 20:02:

Muziekindereclame.nl :-) Hele handige site! (dit is geen reclame maken toch? ;o)Al geprobeerd. Levert niets op helaas.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog even goed geluisterd. Kon zo even niet was op het werk. Maar is het niet deze?



http://www.youtube.com/watch?v=fHvf20Y6eoM
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Annelize, zit je weer informatie bij elkaar te verzamelen voor Songpop?
Alle reacties Link kopieren
Nog niet? Heb al heel veel zitten luisteren van the monkees, the kinks (all day and all of the night, in diverse versies) tot the zombies en nog veel meer.

Ik ga hier dus ook van wakker liggen. Dus even up in de hoop dat iemand het wel weet.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven