Entertainment alle pijlers

Daar gaat ie weer: van wie is dit nummer?

01-08-2012 11:55 88 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op tv zie je regelmatig reclame voorbij komen van een mannenlijn. De muziek die daar in voorkomt klinkt erg fijn, maar ik kan er maar niet achterkomen wie de artiest is. Is hier iemand dit het wel weet? Alvast bedankt.
Ik gok op The Doors.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook wel wat in de stijl van The Doors,beetje ook als van die protest songs van de jaren 60..
Alle reacties Link kopieren
Nog steeds geen antwoord mensen op de mail naar Dove??
Alle reacties Link kopieren
Heb het ook nog steeds niet kunnen vinden dus ik hoop zo dat er zo meteen iemand zich meldt die het wel weet!
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Alle reacties Link kopieren
quote:dolfje schreef op 02 augustus 2012 @ 10:53:

Nog steeds geen antwoord mensen op de mail naar Dove??Nee
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Misschien spuit11 hoor, maar kan je niet de reclame opzoeken op youtube en dan Shazam erbij houden?
Alle reacties Link kopieren
Wat een stom topic.



Vanmorgen onder douche dacht ik het plots te weten. Wel Tito & Tarantula, maar uit een andere film met het nummer After Dark. Het lijkt er wel een soort van op, maar is het helemaal niet.
Alle reacties Link kopieren
Weten we het nog niet? Wie gaat Dennis van der Geest mailen? Hij zal het toch wel weten?
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Alle reacties Link kopieren
quote:KatVonDee schreef op 02 augustus 2012 @ 13:55:

Misschien spuit11 hoor, maar kan je niet de reclame opzoeken op youtube en dan Shazam erbij houden?



Nope want Dennis lult er teveel doorheen .



Irritant dat wij het nog niet weten he
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Hè, weten jullie het nog niet? Ik was juist zo benieuwd!

Ik heb ook even verschillende muziekherkenningswebsites/programmaatjes geprobeerd, maar ze herkennen idd niks.

Jammer!

Hopen dat Dove snel terugmailt.
Alle reacties Link kopieren
Nog niks?

Volgens mij heeft nog nooit zo lang een ik-zoek-een-nummer-vraag op het forum gestaan dat niet herkend werd.



Maar eh... nog steeds geen mail van Dove?
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Alle reacties Link kopieren
Nee nog steeds geen mail van Dove.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Evt. zou ik volgende week het topic 'wie kent Dennis van der Geest persoonlijk en zou iets aan hem willen vragen' kunnen openen. Maar ik hoop dat Dove nog een reactie gaat geven.



Gisteren ook nog naar een aantal nummer van The Clash geluisterd, was het ook helemaal niet.
Alle reacties Link kopieren
In mijn zoektocht kwam ik wel op de FB pagina van Dennis van der Geest waar hij half juni de reclame neergezet heeft. Er waren ook reacties maar helaas niemand vroeg welke muziek er in de reclame zit.

Hij reageert ook wel op FB dus als Dove niet reageert is dat misschien ook een optie.



(ondertussen heb ik zelf al zo ongelooflijk veel geluisterd pfff weet het echt niet meer, zelfs van Nederlandse groepen als Gem (die al eerder in reclames zat) tot allerlei Engelse bandjes in de jaren 60).
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Ook Creedence clearwater revival?
black keys?
Alle reacties Link kopieren
Klinkt erg als Jack White.



edit; verderop weer niet..
het is hier binnen beter dan buiten
Alle reacties Link kopieren
Nou, ik heb me ook suf zitten zoeken maar kan er niets over vinden.

Misschien is het wel speciaal voor de reclame gemaakt.
het is hier binnen beter dan buiten
Alle reacties Link kopieren
quote:vlinder12345 schreef op 02 augustus 2012 @ 15:59:

Wat een stom topic.

Ha, sorry! Ik vind het ook frustrerend!



quote:charlottew88 schreef op 02 augustus 2012 @ 19:06:

[...]

Nope want Dennis lult er teveel doorheen .

Xionz heeft een bestandje geplaatst waar de stem van Dennis niet te horen is. Pagina 1 of 2. Ook dan werkt Shazam niet
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft eerder in een reclame gezeten alleen weet ik niet meer precies welke. Was het eurocard mastercard, randstad?

Maar ook hiermee kom ik niet verder, heeeeel frustrerend vind ik dit.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Alle reacties Link kopieren
Het klinkt wel een beetje als een Randstadnummer... Hmm..
Alle reacties Link kopieren
Nog steeds geen antwoord van Dove en ik denk ook niet dat het antwoord nog zal komen
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Iets van U2 misschien ?
quote:charlottew88 schreef op 06 augustus 2012 @ 11:43:

Nog steeds geen antwoord van Dove en ik denk ook niet dat het antwoord nog zal komen Ik ook niet
Alle reacties Link kopieren
quote:charlottew88 schreef op 06 augustus 2012 @ 11:43:

Nog steeds geen antwoord van Dove en ik denk ook niet dat het antwoord nog zal komen



Balen. Denk ook niet dat ze nog gaan reageren.

Het houdt mij ook nog steeds bezig, maf ook dat niemand het zo weet.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven