Entertainment alle pijlers

Dawson"s Creek: hoe eindigde het?

07-05-2007 12:07 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Vroeger keek ik naar Dawson's Creek, maar op een geven moment haakte ik af. Vraag me niet waarom, maar ineens werd ik benieuwd voor wie Joey nu gekozen heeft, Dawson, Pacey of geen van beide. Ik heb gezocht op internet, maar kan het niet vinden. Weet iemand het hier?



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Joey kiest uiteindelijk voor Pacey. Kijk eens op deze site:



http://www.dawsonscreek.com/
Alle reacties Link kopieren
Finale

Episode #623 - "All Good Things..."

Episode #624 - "...Must Come To An End"

A joyous reunion turns to heartbreak at the creek - Five years have passed and everyone is reunited in Capeside for a special wedding, but the happy reunion is cut short after the group learns that one of their own has been harboring a heartbreaking secret. Since they were last together, Dawson has been living in Los Angeles producing his autobiographical television series ‘The Creek, but has never forgotten the love of his life; Joey is a successful book editor living in New York with her boyfriend but comes home to realize she still loves her childhood sweethearts; Pacey is the owner of the new Ice House and still carries a torch for Joey, although he continues his pattern of getting into trouble with older women, including his newest conquest; Jen is a single mom living with Grams and managing an art gallery in Soho; and Jack is a teacher at Capeside High and has fallen in love with a secretly gay man.
Alle reacties Link kopieren
Grappig,ik zat me dat laatst ook een keer af te vragen..
Alle reacties Link kopieren
thnx...ik vond Pacey en Joey altijd leuk samen :). Alleen kon ik het nergens vinden, alleen hoe de aflevering zou gaan. Maar je kon er ook downloaden, dus dat ga ik maar eens doen :D!
Alle reacties Link kopieren
Maar wat is dat grote geheim dan, en van wie is het?!



Nu wil ik het oohook weten!;(



*Had Pacey ook gekozen boven Dawson*
Alle reacties Link kopieren
Het geheim uit de laatste aflevering van Dawson's Creek is dat Jennifer (Jen) een alleenstaande moeder is en aan een dodelijke ziekte blijkt te lijden. Vlak voor ze uiteindelijk overlijdt benoemt ze Jack tot de voogd van haar dochtertje. Jack heeft overigens een relatie met de broer van Pacey (de politieagent) en is ook weer in "the Creek" komen wonen.



Ik was uiteindelijk zo nieuwsgierig naar de afloop dat ik het gedownload heb.

Het is wel raar dat dat laatste seizoen nooit uitgezonden is op de nederlandse televisie. Misschien iets voor de zomerprogrammering van net 5...
Alle reacties Link kopieren
Wie is dan de vader van het kind van Jen? Of weet ze dat zelf ook niet?



Ik keek het vroeger ook altijd. Maar ben er op den duur mee opgehouden, ik kreeg helemaal genoeg van dat eeuwige gezever, gefilosofeer en die psychologie van de koude grond. Een erg enerverende serie was het niet. Kan me goed voorstellen dat anderen het enorm saai vonden. (Beetje als met 7th heaven, nu ook weer op tv)
Alle reacties Link kopieren


Het geheim uit de laatste aflevering van Dawson's Creek is dat Jennifer (Jen) een alleenstaande moeder is en aan een dodelijke ziekte blijkt te lijden. Vlak voor ze uiteindelijk overlijdt benoemt ze Jack tot de voogd van haar dochtertje. Jack heeft overigens een relatie met de broer van Pacey (de politieagent) en is ook weer in "the Creek" komen wonen.



Ik was uiteindelijk zo nieuwsgierig naar de afloop dat ik het gedownload heb.

Het is wel raar dat dat laatste seizoen nooit uitgezonden is op de nederlandse televisie. Misschien iets voor de zomerprogrammering van net 5...



Het slot is wel uitgezonden hoor! Nog niet zo lang geleden op Net 5 en ik heb er van gesmuld (ook al pas ik niet echt in de doelgroep...:))!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de laatste aflevering gezien van Dawson! heb wel wat traantjes gelaten......Maar tijdens de laatste aflevering van THE OC heb ik echt lopen brullen. :$
Alle reacties Link kopieren
bah...ik wil het downloaden....maar ik kan nergens vinden waar ik het gratis kan downen. Vroeger downde ik altijd bij een bepaald programma, maar dat werkt niet meer (helaas helaas). Waar hebben jullie gedownload?



Ik wil nu ook wel zien hoe het zit met Jen. Het lijkt wel alsof ik weer verslaafd raak :P.
Alle reacties Link kopieren
als je LimeWire installeert kun je gratis downloaden. ik ben nu de laatste aflevering van DC aan het downloaden, is bijna klaar! ben benieuwd!!!
Alle reacties Link kopieren
Het heeft eventjes geduurd, maar uiteindelijk is het me dan toch gelukt (had oa een internetverbinding dat er om de haverklap uit lag, waardoor ik weer opnieuw moest gaan downen X892J6, heel irritant)!  En....moet zeggen dat ik het soms best irritant vond. Was helemaal niet zo duidelijk voor wie Joey nou ging kiezen ('t was dat ik het al wist hihi). Maar de dood van Jen vond ik wel 'mooi'.



Kan er wel mee leven dat Joey en Pacey uiteindelijk bij elkaar zijn gekomen....goed eind hahaha!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven