Entertainment alle pijlers

De Jacht

24-05-2016 01:44 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kon niet slapen, dus uit verveling maar De Jacht gekeken. Men men men.. wil niet zeggen dat het slecht is, maar ik vroeg me wel af of iemand terug heeft gekeken wat er gefilmd is voordat ze besloten dat het af was. Vermakelijk is het wel, maar zo ongeloofwaardig.



Iemand anders nog gekeken? En wat vond je er van?
Ik heb niet gekeken, ik heb zovaak die trailer voorbij zien komen dat ik de serie al zat was voordat hij begon. Anders had ik denk ik wel gekeken.
Alle reacties Link kopieren
quote:prada schreef op 24 mei 2016 @ 01:53:

Ik heb niet gekeken, ik heb zovaak die trailer voorbij zien komen dat ik de serie al zat was voordat hij begon. Anders had ik denk ik wel gekeken.



Dat heb ik soms ook. Of het schept enorme verwachtingen die verre van waargemaakt worden.



Las net dat het on-Nederlands eng zou zijn. Nou dat viel tegen.
Een aanrader is Project Orpheus, terug te kijken via uitzending gemist op NPO3. Ook onrealistisch maar wel supergoed gemaakt. Is ook een Nederlandse productie.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er wel van genoten.
Alle reacties Link kopieren
Het is een exacte kopie van "those who kill",de Deense serie. Maar dan Nederlands gesproken
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Ze moesten wel twee afleveringen achter elkaar plakken anders was het niet te volgen. Het was af en toe rommelig
Alle reacties Link kopieren
Waren het maar twee afleveringen in totaal, of komen er nog meer?



Ik had vorige week al vooruit gekeken, vind het op zich best een oké-serie.
Ik heb ook gekeken, ik vond het vermakelijk (ik houd van dit soort series) maar om nou te zeggen dat dit een goede serie is en/of origineel: neuh niet echt.

(Flink afgekeken bij andere politie series, bijvoorbeeld de BBC serie Luther..)
Wat een slechte serie, ze gaat midden in de nacht met een zaklamp naar "het lijk" kruipt onder afzetlinten door, maar geen enkele beveiliging/politie te zien om de plek te bewaken.

Toen ben ik afgehaakt met dit soort onzin.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het wel oke.. Maar ik dacht steeds, jeetje wat is haar haar beschadigd
aan het typen...
Ik hou wel van dit soort series. Vond het wel wat rommelig overkomen maar moet er nog even inkomen denk ik haha. Maar opzich kijkt het wel lekker weg.
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 24 mei 2016 @ 06:26:

Het is een exacte kopie van "those who kill",de Deense serie. Maar dan Nederlands gesprokenJa, inderdaad! Het verhaal kwam me ook al zo bekend voor.. De Deense versie vind ik beter.
Alle reacties Link kopieren
eerste kwartier gezien en toen weg gezapt.



vroeg me wel af hoe je toevallig in de duinen een lijk vind die 1.70 diep ligt begraven ,
Alle reacties Link kopieren
quote:WD-40 schreef op 24 mei 2016 @ 08:16:

Wat een slechte serie, ze gaat midden in de nacht met een zaklamp naar "het lijk" kruipt onder afzetlinten door, maar geen enkele beveiliging/politie te zien om de plek te bewaken.

Toen ben ik afgehaakt met dit soort onzin.



Dat zag ik nog door de vingers, maar op een gegeven moment maakten ze het echt te bont:



-de gijzelnemer schiet voor de veurdeur de buurvrouw dood. Daarna zie/hoor je niks meer over haar. Come on!

-wanneer de vrouw en haar dochter ontwaken na de ontvoering loopt ze even naar de schuifdeur en leunt er een beetje tegen aan. Ach wat jammer nou dat ie niet open gaat! Nou, ik zou echt hysterisch worden en dat glas met blote handen kapot maken!

-de psychiater die maar echt overal opduikt. Ja ja

-hij neemt het kind mee om met de gijzelnemer te praten en haar moeder te redden terwijl die gijzelnemer gewapend is en knettergek!



Wel vermakelijk maar ik knap op een gegeven moment wel af door dit soort dingen.
Alle reacties Link kopieren
quote:absor schreef op 24 mei 2016 @ 10:30:

eerste kwartier gezien en toen weg gezapt.



vroeg me wel af hoe je toevallig in de duinen een lijk vind die 1.70 diep ligt begraven ,Het zat vol toevallighede
Alle reacties Link kopieren
Oh ik moet nog kijken en ga het zeker doen.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Het werd vergeleken met the Killing , ja door de acteurs dan
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 24 mei 2016 @ 11:18:

Het werd vergeleken met the Killing , ja door de acteurs dan

Nou ik weet niet of je those who kill hebt gekeken destijds, maar dit is echt een exacte kopie.

Tot en met de belichting aan toe.



Dus die vergelijking snap ik wel.

Het is 1 op 1 gekopieerd.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 24 mei 2016 @ 11:47:

[...]



Nou ik weet niet of je those who kill hebt gekeken destijds, maar dit is echt een exacte kopie.

Tot en met de belichting aan toe.



Dus die vergelijking snap ik wel.

Het is 1 op 1 gekopieerd.Werd er daar ook zo slecht geacteerd Sum?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het acteerwerk nog niet eens zo slecht als ik eerlijk ben
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 24 mei 2016 @ 12:27:

Ik vond het acteerwerk nog niet eens zo slecht als ik eerlijk benIk vond het saai en voorspelbaar, zat niet op het puntje van mijn stoel helaas. Ik had er meer van verwacht.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 24 mei 2016 @ 11:47:

[...]



Nou ik weet niet of je those who kill hebt gekeken destijds, maar dit is echt een exacte kopie.

Tot en met de belichting aan toe.



Dus die vergelijking snap ik wel.

Het is 1 op 1 gekopieerd.



Ja Sum, die heb ik zeker gezien.



Ik ga toch nog even kijken, (plaatjes van Fedja )
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:charlottew88 schreef op 24 mei 2016 @ 12:34:

[...]





Ik vond het saai en voorspelbaar, zat niet op het puntje van mijn stoel helaas. Ik had er meer van verwacht.Jij zit sowieseau altijd op het puntje van je stoel met je size xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxsmall
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Net gezien, vond het wel aardig eigenlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven