Entertainment alle pijlers

De nieuwe K3: Hanne, Klaasje en Marthe

06-12-2015 21:46 337 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij deze; het nieuwe topic!



Ik was net bezig te typen dat het toch wel een heel druk concertschema is voor de nieuwe K3: telkens nieuwe shows, drie op een dag, tot in april geloof ik.

Hopelijk trekken ze dat vocaal en fysiek.



Josje is er direct goed ingestapt, maar had natuurlijk wel het voordeel van twee ervaren collega's.

Toch denk ik dat Josje het vocaal en danstechnisch erg goed heeft gedaan.



Zouden Hanne, Klaasje en Marthe het gaan volhouden? Bij het Rode Neuzen-optreden waren ze de uitputting nabij...
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat ze het volhouden.

Ik denk sowieso dat ze het zwaar onderschat hebben.

Deze week zeker Sinterklaasshows?
Alle reacties Link kopieren
Josje heeft het op dans- en zanggebied uitstekend gedaan. Zij is natuurlijk ook wel een geschoold danseres.

Al met al had de oude K3 natuurlijk veel meer ervaring en dat hoor je.

Wie weet wordt het nog beter met de nieuwe K3. Volgens mij was de oude K3 in het begin ook niet zo geweldig qua zang en dans.
Alle reacties Link kopieren
Hoop ook dat ze tegen de druk kunnen, dochter is fan van ze en ik inmiddels ook.
Sorry, dit is een ordinaire terugvindpost.
Alle reacties Link kopieren
quote:nerdopviva schreef op 06 december 2015 @ 21:58:

Sorry, dit is een ordinaire terugvindpost.Een wát???
De toekomst is niet meer wat het was
Tvp
Ik hoop het, mijn dochter is nu al fan van ze. Wat mij betreft gaan ze nog jaren mee. En ze moeten hun conditie ook nog opwerken maar ik denk wel dat ze het kunnen.
Alle reacties Link kopieren
Tvp?



Ik was bezig met een reactie op K3 zoekt K3 en die kon niet geplaatst worden omdat de moderator dat net gesloten had. Dus dacht ik dat deze topictitel goed was voor een vervolg. Maar ik begrijp er kennelijk niets van
De toekomst is niet meer wat het was
quote:mdh schreef op 06 december 2015 @ 22:03:

Tvp?



Ik was bezig met een reactie op K3 zoekt K3 en die kon niet geplaatst worden omdat de moderator dat net gesloten had. Dus dacht ik dat deze topictitel goed was voor een vervolg. Maar ik begrijp er kennelijk niets van Al een jaar op dit forum en niet weten wat een tvp (terugvindpost) is? Wauw Het is een niet inhoudelijke reactie zodat het topic bij de favorieten terecht komt.
Alle reacties Link kopieren
quote:nerdopviva schreef op 06 december 2015 @ 22:06:

[...]





Al een jaar op dit forum en niet weten wat een tvp (terugvindpost) is? Wauw Het is een niet inhoudelijke reactie zodat het topic bij de favorieten terecht komt.



Zo te lezen ben ik dus de èchte nerd hier... Bedankt voor je reactie; tvp wel eens (overheen)gelezen ja.



Maar zo was het dus niet bedoeld. Moet ik er nog iets aan doen of gebeurd dat dan vanzelf? Ook een Off topic vraag natuurlijk.
De toekomst is niet meer wat het was
quote:mdh schreef op 06 december 2015 @ 22:12:

[...]





Zo te lezen ben ik dus de èchte nerd hier... Bedankt voor je reactie; tvp wel eens (overheen)gelezen ja.



Maar zo was het dus niet bedoeld. Moet ik er nog iets aan doen of gebeurd dat dan vanzelf? Ook een Off topic vraag natuurlijk.Degenen die met "tvp" reageren zijn degenen die dit topic in hun favorieten willen. Ze doen het dus voor zichzelf zodat ze dit topic makkelijk kunnen volgen. Gewoon lekker doorgaan over K3, dat willen de tvp-ers ook
Happy new topic!



Ik vond ze ook redelijk uitgeput en leeg overkomen bij de show van rode neuzendag (vond het ergens best teleurstellend). Maar natuurlijk is het wel logisch, ze hadden vermoed ik net drie shows achter de kiezen en worden natuurlijk nogal geleefd de laatste weken. En daar kiezen ze natuurlijk zelf voor, maar die routine om hier goed mee om te kunnen gaan is er nog niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:mdh schreef op 06 december 2015 @ 22:12:

[...]





Zo te lezen ben ik dus de èchte nerd hier... Bedankt voor je reactie; tvp wel eens (overheen)gelezen ja.



Maar zo was het dus niet bedoeld. Moet ik er nog iets aan doen of gebeurd dat dan vanzelf? Ook een Off topic vraag natuurlijk.



Jíj hoeft niks te doen

Nerdopviva plaatste dat berichtje zodat ze zelf dit topic sneller kan terugvinden.
Alle reacties Link kopieren
quote:LoiseauCoureur schreef op 06 december 2015 @ 22:21:

[...]





Jíj hoeft niks te doen

Nerdopviva plaatste dat berichtje zodat ze zelf dit topic sneller kan terugvinden.Hèhè, nu pas begrijp ik alles, kan ik zo met een gerust hart slapen! Thnx!
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
Op 18 december komt de nieuwe cd uit.

Hoe zou Studio100 dit aanpakken? Het lijkt mij dat het erg raar overkomt als de studio-opnamen fantastisch zijn, en het enorm tegenvalt als je ze live hoort.

Kortom: wordt de cd wel de moeite waard?
De toekomst is niet meer wat het was
happy new topic
Alle reacties Link kopieren
Hier ook even een tvp
Alle reacties Link kopieren
Durf haast niet meer.... maar toch tvp....
Alle reacties Link kopieren
In dat gesprek van vorige week (Gilles?) lieten ze een klein stukje horen van de cd. Het nummer was Oya Lele, en dan gezongen door de nieuwe K3 en ook door de oude K3 (met Josje) en dan hoor je bijna geen verschil.... maar ja dat is in de studio... lekker opgepoetst en zo.



Ik vond ze op Rode Neuzendag ook zo uitgeblust, heel erg moe. Maar ja, dit weekend waren de Sinterklaasshows, 3 keer per dag....



Ga er maar aan staan...
Alle reacties Link kopieren
Wat is Rode Neuzendag? Zijn jullie daar geweest of was dat op tv?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind ze leuk hoor! Tja geen Karen kristel en Josje maar ik denk dat ze daar vanzelf wel naartoe groeien. Het zijn meiden van rond de 20, die zijn nog hartstikke bleu! Paar maandjes touren met de oude K3 en ze zitten er middenin hoor, dan kunnen ze het ook.

Het enige waar ik nu inderdaad ook voor vrees is dat het wel even heeeeel zwaar is en dat ze eigenlijk maar weinig tijd hebben om ook even bij te komen van het hele gebeuren. Hopelijk stort er niet ineens eentje in.
Ik zag een klein stukje op tv want ik heb het niet gevolgd verder maar jeejtje wat een jonge meiden en wat een agenda zeg. Ik ben toch een beetje benieuwd wat ze verdienen want ze geven zowat hun hele leven op. Ik hoop dat Gertje er vanaf blijft die meiden zouden zijn dochter kunnen zijn, bah.
Oh, is dit ons nieuwe topic? Dan ga ik die ook vanzelf weer terugvinden in mijn lijstje
Alle reacties Link kopieren
quote:mikje schreef op 06 december 2015 @ 22:45:

Wat is Rode Neuzendag? Zijn jullie daar geweest of was dat op tv?



WAT IS RODE NEUZEN DAG?

1 op de 5 Vlaamse jongeren kampt met psychische problemen, dikwijls met zware gevolgen. Daarom organiseren VTM, Qmusic en Belfius op zaterdag 5 december 2015 de eerste Rode Neuzen Dag. Samen met jou en heel Vlaanderen willen we geld inzamelen voor een betere opvang van jongeren met psychische problemen. Tienduizenden jongeren vinden of krijgen immers nog niet de zorg die ze nodig hebben. Hoog tijd om daar samen verandering in te brengen.



HOE?

Door te lachen en samen gek te doen. Rode Neuzen Dag wil het taboe doorbreken en via humor de problematiek bespreekbaar maken. Hoogtepunt van de actie wordt zaterdag 5 december. Op die dag is er de grote slotshow met heel wat acteurs, comedians en artiesten in een ongeziene humormarathon op radio en televisie.



http://rodeneuzendag.be/waarom

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven