Entertainment alle pijlers

De Pfaff´s

18-11-2009 23:39 3176 berichten
Ik schaam mij diep, maar ik kijk vaak naar de Pfaff´s. Zelfs de herhalingen op rtl7 zet ik soms op.



En waarom? Ik vind er dus eigenlijk niets aan en erger mij vaak aan het gedrag van de hele familie,



Wie kijkt er nog meer naar? Wie ergert zich ook zo, maar kan het toch niet laten om de afleveringen te bekijken?
Alle reacties Link kopieren
quote:Re__ske schreef op 12 januari 2012 @ 12:22:

Er komt binnenkort ook zo'n aflevering dat ze met Angie op cur

sus gaan omdat ze niet luistert, die heb ik ook wel eens gezien. Wel zonde dat die dood is nu.

Volgens mij krijgt Angie in seizoen 3 of zo ook puppy's.





Ja, dat klopt, dat heb ik ook gezien.

Maar wel jammer dat Angie, er niet meer is.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Hmm, ik vond de nieuwe aflevering erg tegenvallen. Ik heb de herhalingen zo vaak gezien dat ik die echt niet leuk meer vind. En nu bestond de aflevering voornamelijk uit terug kijken.
Huh, wat ziet Carmen er eng uit?!
Nee, die herhalingen is niets aan.
Alle reacties Link kopieren
OMG wat ziet die Dave eruit zeg yaiksssss bbbrrrr....ik vond ook dat Debbie er anders uit zag in haar gezicht....zij heeft toch niks laten doen of wel???



Ja niets nieuws idd, maar vin t toch wel heel erg leuk om te kijken, Sam niks veranderd trouwens..



Ja Carmen heeft face lift gedaan en ook een lading make up zat erop, maar toch vin ik haar wel altijd stralen!
Het is wel duidelijk waarom Debby zo chagerijnig is op tv (al 10 jaar lang). Die voelt zich al 10 jaar heel ongemakkelijk omdat er een cameraploeg om haar heen hangt. Ze heeft alleen maar toegestemd omdat haar nee niet geaccepteerd werd door de rest van de familie.
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat het zo'n terugblik aflevering was gister, net nu de herhalingen ook weer te zien zijn.



Maar wat is Kenji toch een leuk ventje!
Alle reacties Link kopieren
ik vond er ook niet veel aan. carmen houd wel van bont zeg. laarzen, tas jas vreselijk. en van die glim makeup



debby had het idee dat die wel iets aan haar gezicht heeft laten doen. kelly mooie vrouw



ik vond fay ook wel goed opgedroogt



toch blijf ik kijken
Alle reacties Link kopieren
Het zijn en het blijven kampers, vréselijk, die geliftte gezichten, niet normaal meer.

Ben blij dat er een knop op mijn tv zit.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Wat zag Carmen eruit zeg, met die zware make-up op!
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Maleficent schreef op 16 januari 2012 @ 14:22:

Wat zag Carmen eruit zeg, met die zware make-up op!

Inderdaad!

Als ze zo haar gezicht heeft laten doen mag ze ook nog wel even naar de tandarts gaan en een goede make-upadvies ter harte nemen.
Alle reacties Link kopieren
Nou; ik schrok eerlijk gezegd meer van Lyndsey en Dave; vooral Lyndsey leek wel 20 jaar ouder. Helemaal als je de oudere beelden zag.



Nicholas is nog steeds leuk om te zien en Keano is helemaal een hartenbreker.
Alle reacties Link kopieren
Zoals Sam al zei: Een echt moedertje geworden...

Den Dave is inderdaad ook een ouwe l*l om te zien zeg.



Vond de make-up bij allemaal zo bruin, dat vooral Sam en Dave enorm bleek afstaken.
Ik heb net ¤1,49 betaald om de gemiste aflevering van gisteren te kijken. Ik ben de schaamte voorbij
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ze allemaal al gezien via youtube en ik moet zeggen dat ik vooral in de laatste twee afleveringen toch wel weer een zwak voor Sam had hoor.. hij kan niet zingen en t is niks maar het is volgens mij wel echt een lieve man.
Alle reacties Link kopieren
quote:lottekeNL schreef op 16 januari 2012 @ 22:54:

Ik heb net ¤1,49 betaald om de gemiste aflevering van gisteren te kijken. Ik ben de schaamte voorbij Je kunt ze gratis zien op youtube.
O dank voor de tip! Zal ik UPC volgende keer niet meer spekken ik was nu wat lui, zat lekker bij de kachel en heb ze op t grote scherm gekeken. Kon ik goed al het commentaar van hier verifiëren
Alle reacties Link kopieren
Kun je alle afleveringen op youtube kijken dan? Ik vind altijd alleen maar stukjes. Of hebben ze ook een kanaal? Daar heb ik wel naar gezocht maar kon het niet vinden...

Ik heb afgelopen week ook betaald om 2 afleveringen te zien, maar das ook een beetje onzin dan.



Ik vond ze er allemaal wel ERG opgedoft uit zien. Maar Carmen helemaal inderdaad. Niet mooi. Als ze willen blijven verkondigen dat ze zo gewoon zijn gebleven zagen ze er in het eerste seizoen beter uit. Natuurlijk waren ze toen ook jonger, maar ik houd gewoon niet van dat opgedofte.



Lindsey had ook te zware make up op idd.
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
Alle reacties Link kopieren
Ja ik schrok ook echt van Dave en Lyndsey mijn hemel...heel lullig maar ik moet bij Lyndsey altijd aan zon bulldog denken....zon breed gezicht en platte neus...!!! Het is een leuke meid hoor haha...maar wat ziet ze in die Dave bleghhh wat een ugly zeg!!
Ik vond behalve de make up, de kleding ook fantastisch, met name de trui van Carmen!
Alle reacties Link kopieren
quote:missworld schreef op 15 januari 2012 @ 22:07:

OMG wat ziet die Dave eruit zeg yaiksssss bbbrrrr....ik vond ook dat Debbie er anders uit zag in haar gezicht....zij heeft toch niks laten doen of wel???

Ja niets nieuws idd, maar vin t toch wel heel erg leuk om te kijken, Sam niks veranderd trouwens..



Ja Carmen heeft face lift gedaan en ook een lading make up zat erop, maar toch vin ik haar wel altijd stralen!Nee....behalve haar neptanden, neptieten en nephaar heeft ze niets laten doen hoor !! Het was een vreselijk lelijk wijf en dat is ze nog steeds. Gruwellllll
Alle reacties Link kopieren
Breezer, woehahahahhaha ja das waar ja...!!!!!!!! Neptanden????



maar dat wist ik wel alleen toen had ze dat ook al, maar in de tussentijd vin ik ze weer veranderd, kan ook make up of slecht licht zijn ofzo....Ohw je vergeet nog nepnagels haha!!!



Ja ze is niet echt hel aantrekkelijk nee, maar ik vin Kelly een mooie vrouw, maar alleen als ze make up op heeft en gestyleddd is zeg maar. Als ze gewoon thuis rond loopt zonder make up, vin ik haar ook niet echt aantrekkelijk.
Alle reacties Link kopieren
Het hele mokkel is nep....echt zo superlelijk. Voor een gewoon uitstapje laat ze d'r haarstylist, make-upartiest, kledingadviseur en weet ik niet wat komen om er nog iets van te maken. Dat doen normale mensen als ze naar een bruiloft ofzo gaan, maar zij schakelt ze al in voor een ritje naar de supermarkt



En okee, daar zal ik dan ook eerlijk in zijn....dan gaat het nog enigszins. Maar hee....ik zie er ook super uit na door van die experts onder handen genomen te zijn. Alleen ik zie er in het dagelijks leven niet meteen uit als een zombie.
Alle reacties Link kopieren
Ja is ook zo, als ik effe onder handen wordt genomen, zie ik er ook geweldig uit ja, maar anders sochtends bbbrrrrrr....maar zij zijn wel extreem ja dan zonder make up! Komt ook omdat t dan extra opvalt.
quote:breezerananas schreef op 17 januari 2012 @ 14:08:

Het hele mokkel is nep....echt zo superlelijk. Voor een gewoon uitstapje laat ze d'r haarstylist, make-upartiest, kledingadviseur en weet ik niet wat komen om er nog iets van te maken. Dat doen normale mensen als ze naar een bruiloft ofzo gaan, maar zij schakelt ze al in voor een ritje naar de supermarkt



En okee, daar zal ik dan ook eerlijk in zijn....dan gaat het nog enigszins. Maar hee....ik zie er ook super uit na door van die experts onder handen genomen te zijn. Alleen ik zie er in het dagelijks leven niet meteen uit als een zombie.



Maar 'normale' mensen hebben ook geen camera constant op zich gericht, als ze naar de supermarkt gaan' en worden daarna bekeken door honderdduizend man. Wellicht dat ik me ook meer zou optutten als ik dat de hele dag, elke dag, wel had.

Zó lelijk vind ik ze niet. Tien jaar geleden waren ze jonger en wat knapper ja, maar dat was ik ook

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven