Entertainment alle pijlers

De Pfaff´s

18-11-2009 23:39 3176 berichten
Ik schaam mij diep, maar ik kijk vaak naar de Pfaff´s. Zelfs de herhalingen op rtl7 zet ik soms op.



En waarom? Ik vind er dus eigenlijk niets aan en erger mij vaak aan het gedrag van de hele familie,



Wie kijkt er nog meer naar? Wie ergert zich ook zo, maar kan het toch niet laten om de afleveringen te bekijken?
Alle reacties Link kopieren
quote:breezerananas schreef op 17 januari 2012 @ 12:11:

[...]





Nee....behalve haar neptanden, neptieten en nephaar heeft ze niets laten doen hoor !! Het was een vreselijk lelijk wijf en dat is ze nog steeds. Gruwellllll

En haar oogleden boven zijn gelift, hoe gruwelijk lilluk.

Om bang van te worden.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Re__ske schreef op 17 januari 2012 @ 10:06:

Kun je alle afleveringen op youtube kijken dan? Ik vind altijd alleen maar stukjes. Of hebben ze ook een kanaal? Daar heb ik wel naar gezocht maar kon het niet vinden...

Ik heb afgelopen week ook betaald om 2 afleveringen te zien, maar das ook een beetje onzin dan.



Ik vond ze er allemaal wel ERG opgedoft uit zien. Maar Carmen helemaal inderdaad. Niet mooi. Als ze willen blijven verkondigen dat ze zo gewoon zijn gebleven zagen ze er in het eerste seizoen beter uit. Natuurlijk waren ze toen ook jonger, maar ik houd gewoon niet van dat opgedofte.



Lindsey had ook te zware make up op idd.





Je kunt id hele afleveringen kijken. Er zijn verschillende kanalen.

Hier staan seizoen 12, seizoen 5 en seizoen 1 op.



http://www.youtube.com/user/Springafleveringen
Alle reacties Link kopieren
het einige wat ik opgeknapt vind is hun huis,. in de oude afleveringen is alles bruin, en later alles mooi wit.





zij zijn in de afgelopen jaren niet opgeknapt.
Alle reacties Link kopieren
Lotteke....ik schrok juist toen ik die herhalingen van de week zag en ik die Debbie in beeld kreeg....10 jaar jonger dus. Nou, die zag er echt niet knapper uit hoor.



Mijn man sprong zowat van schrik de bank af en riep: Wat een spook is dat wijf toch !!



In het "normale" leven zonder camera's heb je ook mensen die knap of lelijker zijn. Maar Debbie is van zichzelf gewoon echt lelijk en ziet er alleen een beetje om te pruimen uit als ze zich door professionals heeft laten oppimpen. En daarbij is het een stuk chagerijn 1e klas.
Alle reacties Link kopieren
quote:sam666 schreef op 17 januari 2012 @ 18:46:

[...





Je kunt id hele afleveringen kijken. Er zijn verschillende kanalen.

Hier staan seizoen 12, seizoen 5 en seizoen 1 op.



http://www.youtube.com/user/Springafleveringen



Bedankt!



Ik vind Debby niet lelijk. Die ziet er altijd moe uit en kijkt snel nors maar wat zou jij doen als je tien jaar lang tegen je zin een camera op je snufferd hebt.



Linsey ( Ik schrijf die naam steeds anders en steeds fout) vind ik de minst knappe. En ik vind alle dochters mooier met langer haar dan met kort haar.



Carmen gaat een beetje over de top, wordt onnatuurlijk.



Dat bruine in huis in seizoei 1 viel mij ook op. Niet mooi.
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
Alle reacties Link kopieren
quote:breezerananas schreef op 18 januari 2012 @ 11:07:

Lotteke....ik schrok juist toen ik die herhalingen van de week zag en ik die Debbie in beeld kreeg....10 jaar jonger dus. Nou, die zag er echt niet knapper uit hoor.



Mijn man sprong zowat van schrik de bank af en riep: Wat een spook is dat wijf toch !!



In het "normale" leven zonder camera's heb je ook mensen die knap of lelijker zijn. Maar Debbie is van zichzelf gewoon echt lelijk en ziet er alleen een beetje om te pruimen uit als ze zich door professionals heeft laten oppimpen. En daarbij is het een stuk chagerijn 1e klas.Eensch!, en met zo'n lelijke chagerijnige binnenkant, wordt het met die buitenkant nooit wat!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Ik vin ze idd ook met kort haar niet echt aantrekkelijk, zijn ze 10 jaar ouder gelijk!

Ik vraag me wel af of die debby echt zo nors is, of gewoon camera schuw zeg maar..je ziet wel duidelijk aan haardatbze die cameras niet moet hebben, dus misschien komt t daarvan!



Ik moet wel altijd lachen om die sam, hij is zo kinderachtig n ook lelijk haha maar hij is wel altijd vrolijk!
Alle reacties Link kopieren
Gatver, al lang niet gekeken maar zit nu even te kijken, die Sam is ziek in zijn kop. Een van die honden had jonkies, en teveel, dus kregen bijvoeding met de fles. Gaat hij een klein puppie aan zijn eigen tepel leggen. Dan ben je echt ziek. Nu zie je dat ze weer een hond weg of willen weg gaan doen. Ze zijn geen dieren waard.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ok, Dave in zwembroek. Ik hoop maar dat ik daar niet van ga dromen vannacht.
Alle reacties Link kopieren
Getver die dave jakkes....sorry hoor maar daar kan die Lyndsey toch echt niet meer opgewonden van raken zeg yaikss!!



En idd Debby heeft dr oogleden laten doen, weet niet of ik t mooier vind....



En mijn hemel die trui van carmen, echt een kamper idd! Maar goed eerlijk is eerlijk ik vin het leuk om naar te kijken en kan ook echt om ze lachen hehe...Ik denk ook echt dat t een leuke familie is.
Oh amai amai! Wat is er met den Daveke gebeurd? Hij heeft een vetschort! Ik vind het ook een stelletje, zo met zijn tweetjes op de bank. Saai stel!



Geef mij dan Nicolas maar, ook geen hersens, maar wel een mooi lijf!
Alle reacties Link kopieren
Haha, die zwembroek van Dave, hij had net zo goed niks aan kunnen trekken. Je zag alles toch al. Hij heeft inderdaad een buikje gekregen, maar ik vind eigenlijk dat Lindsey ook wel een bolle kop heeft. Is ook aangekomen denk ik.



Die trui van Carmen is verschrikkelijk.



Sam kan ook heel goed Engels.
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
Alle reacties Link kopieren
quote:Mylene_Valerie schreef op 22 januari 2012 @ 21:35:

Gatver, al lang niet gekeken maar zit nu even te kijken, die Sam is ziek in zijn kop. Een van die honden had jonkies, en teveel, dus kregen bijvoeding met de fles. Gaat hij een klein puppie aan zijn eigen tepel leggen. Dan ben je echt ziek. Nu zie je dat ze weer een hond weg of willen weg gaan doen. Ze zijn geen dieren waard.



MV: Dat stukje van dat Sam de hond weg wilde doen is tien jaar geleden. Ze zijn daarna met de hond op cursus gegaan. Ze heeft nog negen jaar geleefd daarna.



Dat met die puppy was een beetje een ziek grapje maar dat is Sam... Volgens mij was verder iedereen erg goed voor de pups.
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
Jee, wat wordt iedereen op het uiterlijk afgerekend. Lelijk? Een bankstel kan lelijk zijn of een schilderij. Mensen zijn niet lelijk. De ene is aantrekkelijker dan de ander, dat zie ik natuurlijk ook wel. Maar lelijk... Nee. En natuurlijk zijn ze enorm gelift en hebben ze veel te veel make up op maar kom op zeg, het is tv. En Dave zo onaantrekkelijk? Wat heerlijk dat er zo veel forummers woestaantrekkelijk hunks in huis hebben! Ikke niet hoor, maar hij is wel superlief, een geweldige vader en echtgenoot en bovenal prachtig in wie hij is.
Appagante, jouw post doet je motto wel eer aan!



Ik vond Dave zijn buikje wel opvallend, voor toch nog een vrij jonge vent. Maar ik vind het dan wel weer dapper dat hij daar zo mee op tv gaat. Zou ik niet doen
Ja Lotteke, maar mijn motto is eigenljk wel heel suf, ik moet een keer wat pakkenders verzinnen.



Overigens had ik het over mijn man hoor, die laatste zin in mijn post. Als ik het zo terug lees kan ik mij voorstellen dat het even lijkt of het over Dave gaat....
Alle reacties Link kopieren
Appagante, is ook zo je hebt helemaal gelijk! Ik vind ze er niet uit zien haha, maar heb ook gezegd dat ik het een hele leuke familie vindt, en hoe ze eruit zien vin ik eerder zeer komisch hehe!! Zeker die trui van Carmen geweldig!! En dan dat witte haar erop, facelift, en fluor roze lippenstift, zalig!!



Maarrrrr, sorry maar 1 ding, ik vind den Dave toch echt niet aantrekkelijk sorry, en dan ook met name om hoe hij uit zn ogen kijkt, en zo inelkaar gezakt zit...nee niet sexy!



Nee k heb ook geen topmodel op de bank zitten maar ook geen Dave hehe!!
quote:appagante schreef op 23 januari 2012 @ 10:05:

Ja Lotteke, maar mijn motto is eigenljk wel heel suf, ik moet een keer wat pakkenders verzinnen.



Overigens had ik het over mijn man hoor, die laatste zin in mijn post. Als ik het zo terug lees kan ik mij voorstellen dat het even lijkt of het over Dave gaat....



Nou, dan houd ik blijkbaar van suffe motto's want ik vind 'm mooi. Mag ik 'm dan overkopen, als je er toch vanaf wilt?



Ik snapte overigens ook dat je het over je eigen man had, in dat laatste stukje. En veel vrouwen zullen inderdaad niet met een fotomodel thuis zitten. Maar bij Dave viel me gewoon op dat hij, zoals eerder gezegd, echt zo'n vetschort had, dat is toch wel meer dan een klein buikje!

Maar nogmaals, maakt niet uit, mogen ze allemaal zelf weten, ik kijk nog steeds even graag!
Alle reacties Link kopieren
Wat me altijd opvalt is hoe leuk Sam en Kelly met hun kinderen omgaan. Ik vind het een heel leuk gezin.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk ook wel dat ze enorm veel geluk hebben met Carmen die alllll die kids opvangt als zij op bed liggen, of werken of uit zijn! Die kids hebben gewoon eigen slaapkamer daar en kunnen daar altijd heen. Scheelt toch een heleboel stress en tijd als je werkt of iets.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind veel van de pfaffs nu leuker. Den dave was toch super bij geboorte van bruce. Sammeke en kelly verzot mekander. Debby en nicolas vind ik ook liefdevol met elkaar omgaan. Sowieso heb ik het idee dat nicolas in het echt anders is dan hij binnen pfaffs overkwam. Ik denk dat zijn deelname aan expeditie robinson positief heeft bijgedragen aan mijn beeld over hem.
Alle reacties Link kopieren
Op dit youtube kanaal kun je alle afleveringen van seizoen 1 en 2 kijken.



http://www.youtube.com/user/Pepadew
Alle reacties Link kopieren
quote:appagante schreef op 23 januari 2012 @ 09:35:

Jee, wat wordt iedereen op het uiterlijk afgerekend. Lelijk? Een bankstel kan lelijk zijn of een schilderij. Mensen zijn niet lelijk. De ene is aantrekkelijker dan de ander, dat zie ik natuurlijk ook wel. Maar lelijk... Nee. En natuurlijk zijn ze enorm gelift en hebben ze veel te veel make up op maar kom op zeg, het is tv. En Dave zo onaantrekkelijk? Wat heerlijk dat er zo veel forummers woestaantrekkelijk hunks in huis hebben! Ikke niet hoor, maar hij is wel superlief, een geweldige vader en echtgenoot en bovenal prachtig in wie hij is.



De ene mens is nu eenmaal aantrekkelijker/lelijker als d'n andere. En dat geeft ook helemaal niets. Maar dan zie ik een Dave, die, laten we eerlijk zijn niet erg aantrekkelijk is, maar die gewoon is zoals hij is en daar niet moeilijk over doet en op zijn manier een lieve, aardige vent is. Dat maakt hem dan weer mooier.



En dan zien we een Debby, die van nature ook niet erg aantrekkelijk is, maar zich door nephaar, neptieten, neptanden en een correctietje hier en daar aatrekkelijker laat maken. Dat helpt dan nog niet echt, dus laat ze bij elk feestje en partijtje kapper, make-upartiest en kledingadviseur opdraven. Alleen op die manier ziet ze er nog enigszins redelijk uit. In tegenstelling tot Dave is Debby geen lieve, aardige vrouw...althans, zo komt ze niet over.



En dat dat met de aanwezigheid van de camera's te maken heeft...tja, daardoor waarschijnlijk wel de mogelijkheid geboden om haar ingreepjes te bekostigen.
Alle reacties Link kopieren
hahahahaha, Breezer! Ik lag me stuk om jouw posts over Debbie elke keer! Lekker subtiel ;)



Ik vind haar ook de meest onaantrekkelijke van allemaal. Ik vind Kelly de knapste en Lindsay de liefste, de laatste heeft ook het meest kenmerkende gezicht vind ik. Een beetje als een sharpei, en dat is niet lullig bedoeld.



Welk seizoen is nu op TV dan; 13? Of is het seizoen 12?
life ain't a perfect story, write it while you live it
Alle reacties Link kopieren
quote:appagante schreef op 23 januari 2012 @ 09:35:

Jee, wat wordt iedereen op het uiterlijk afgerekend. Lelijk? Een bankstel kan lelijk zijn of een schilderij. Mensen zijn niet lelijk. De ene is aantrekkelijker dan de ander, dat zie ik natuurlijk ook wel. Maar lelijk... Nee. En natuurlijk zijn ze enorm gelift en hebben ze veel te veel make up op maar kom op zeg, het is tv. En Dave zo onaantrekkelijk? Wat heerlijk dat er zo veel forummers woestaantrekkelijk hunks in huis hebben! Ikke niet hoor, maar hij is wel superlief, een geweldige vader en echtgenoot en bovenal prachtig in wie hij is.



Eens.



Bij mij vielen de ogen van Debby ook meteen op. Ik heb net wat oude foto's bekeken en nu weet ik toch wel bijna zeker dat ze er wat aan heeft laten doen. Prima, haar keuze en ik vind het wel een verbetering (al moet de make-up gewoon goed aangebracht worden). Ik vind Debby overigens niet lelijk.

Kelly is het 'lekkere wijf' en ook zonder make-up ziet ze er goed uit. Lyndsey *checkt spelling* vind ik moederlijke type. En zo ontzettend dik vind ik Dave niet hoor. Je hoort hier niemand over het slungelige figuur van Sammeke. Lijkt wel een joch van veertien wat net begint uit te slaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven