Entertainment alle pijlers

De Pfaff´s

18-11-2009 23:39 3176 berichten
Ik schaam mij diep, maar ik kijk vaak naar de Pfaff´s. Zelfs de herhalingen op rtl7 zet ik soms op.



En waarom? Ik vind er dus eigenlijk niets aan en erger mij vaak aan het gedrag van de hele familie,



Wie kijkt er nog meer naar? Wie ergert zich ook zo, maar kan het toch niet laten om de afleveringen te bekijken?
Alle reacties Link kopieren
Die afleveringen die nu elke dag (?) worden uitgezonden zijn oud. Die van vrijdag zijn van een paar jaar later.



Als ik er langs zap kijk ik wel, vind het leuk/vermakelijk; wat een familie! En dat taaltje....

Alleen Jean-Marie vind ik helemaal niks, wat een onzin kraamt die vent uit. Valt me altijd weer op. Vooral als hij praatjes moet houden of te gast is in een of andere voetbalkantine.
Alle reacties Link kopieren
mijn vriend mag er ook altijd graag naar kijken.......... voor mij een reden om even lekker achter de computer te kruipen.

wat een stelletje leeghoofden zeg! vooral die vent van kelly!
Alle reacties Link kopieren
Ik verbaas me elke keer weer over Bruce en zijn streken. Hoogste tijd dat Supernanny daar eens langs komt zeg.
Alle reacties Link kopieren
Het is ook niet te geloven dat elk kind een verschrikkelijke naam heeft. Daar hebben ze echt patent op. Vooral Bruce.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Zoooo dom, dus daarom was het zooo leuk, maar ik erger me steeds meer aan die onopgevoede kinderen dus heb ik het nu al heel lang niet meer gekeken.
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk het ook vaak, en ik vind het een geweldige familie!! Hoe ze er altijd voor elkaar zijn, dat vind ik echt mooi. Ik erger me wel vaak aan Debbie, sjagerijnig ding. Maar verder, heerlijke televisie!
Alle reacties Link kopieren
Mijn man die vindt het heerlijke tv en kijkt elke aflevering. Ik vond die pupjes van Angie trouwens erg vertederend! Maar die Jean Marie wat kan die man dom uit zijn nek lullen.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Het kan me niet schelen wat iemand er van vindt en ik schaam me daarom ook totaal niet: ik vind het een héérlijk programma. Heb elke aflevering wel gezien ongeveer. Ik smul ervan.

Vind ze juist hartstikke leuk allemaal



Ben zelf half Belgisch, dus misschien een klein beetje bevooroordeeld, hou ook heel erg van dat accent, maar dan nog. De Pfaff's zijn cool.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Alle reacties Link kopieren
Oh wat fijn dat je een man hebt die dat leuk vindt Male! Toen ik nog met mijn ex was, moest ik altijd alleen kijken. Hij vond er niks aan. Saai hoor.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Alle reacties Link kopieren
Mijn man kijkt alles mee wat ik leuk vindt. Grey's anatomy, Sex in the City destijds, boxen die ik koop van Rozengeur en Wodka Lime, One tree hill etc etc etc
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
quote:La Vie en Rose schreef op 19 november 2009 @ 09:16:

Het kan me niet schelen wat iemand er van vindt en ik schaam me daarom ook totaal niet: ik vind het een héérlijk programma. Heb elke aflevering wel gezien ongeveer. Ik smul ervan.

Vind ze juist hartstikke leuk allemaal



Ben zelf half Belgisch, dus misschien een klein beetje bevooroordeeld, hou ook heel erg van dat accent, maar dan nog. De Pfaff's zijn cool. Helemaal mee eens! (alleen heb ik geen belgen bloed in mij ). Enne, ik ben nog erger...Ik betaal ervoor om afleveringen terug te zien!! (Bij rtlgemist.nl moet je voor de Pfaffs betalen..)
Perfectionisme is niet perfect...
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 19 november 2009 @ 09:16:

Mijn man die vindt het heerlijke tv en kijkt elke aflevering. Ik vond die pupjes van Angie trouwens erg vertederend! Maar die Jean Marie wat kan die man dom uit zijn nek lullen. Ik vind de stukjes met hem vreselijk! Hij lult idd echt uit zn nek!
Perfectionisme is niet perfect...
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 19 november 2009 @ 09:27:

Mijn man kijkt alles mee wat ik leuk vindt. Grey's anatomy, Sex in the City destijds, boxen die ik koop van Rozengeur en Wodka Lime, One tree hill etc etc etcGoh, wat leuk en gezellig
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Wij kijken ook regelmatig.

Voorheen was hier ook een Pfaffs topic waar in het begin flink werd geschreven, volgens mij is het nu een beetje doodgebloed. Ik vind die Sam gewoon een hele simpele, die blij mag zijn dat hij in die familie is beland, alhoewel hij wel populair schijnt te zijn om zijn optredens. Persoonlijk vind ik dat hij niet eens kan zingen, maargoed. Qua intelligentie past hij wel bij zijn schoonvader, hoe die kan speechen zeg!

Met name Dave is de meest normale van het hele stel, en Carmen, die vrouw verdient onderhand wel en standbeeld.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Dave juist zo'n saaie lul. Om te zien, hoe hij doet, alles.

Sam en Kelly vind ik leuk samen, die hebben tenminste nog lol en doen lekker gek.

Debby vind ik een sjaggo, vooral heel vaak tegen die leuke kerel van d'r. Hun kindjes Keano en Liam vind ik echt poepies om te zien trouwens.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Alle reacties Link kopieren
Sam vind ik wel oke, idd heel simpel, dat wel.



Die Nicolas doet toch ook modellenwerk?
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk ook (als ik er aan denk) ik vind het gewoon leuk om te kijken. Vooral dat Belgische taaltje klinkt zo leuk. (Ga zitten op uw poep enz.). Jean Marie is gewoon de Belgische Johan Cruijf, ook niet te volgen. Veel kletsen en niets zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben helemaal fan van de Pfaff's! Ik vind het een superleuk programma en heb volgens mij alle afleveringen al zeker 2 keer gezien. Maar het blijft ontzettend leuk. 't Blijven natuurlijk belgen met de daarbij behorende humor. Hilarisch!
Na regen komt regent, kijk maar in de woordenboek
jaaaa...de Pfaffs! Ik kijk ook, blijf er niet voor thuis, maar zit ik op die bank dan zak ik onderuit om naar het wel en wee van deze familie te kijken.



Carmen die met grote regelmaat op haar man foetert (zij ziet er trouwens beter uit dan een aantal jaren terug)

Bruce die nooit lijkt te luisteren en mamma en zusje (Fay?) regelmatig een hengst geeft.

Sam die nog steeds dol is op zijn vrouw (en inderdaad niet uit bed te krijgen is)

In voorgaande seizoenen alleen maar kinderen met spenen.



Je kan alles van ze zeggen, maar wat me opvalt is dat het wel een hele close familie is. Of het moet vreselijk nep zijn, maar dat geloof ik niet.



Ik kijk trouwens ook naar "de zomer voorbij" (of zoiets) Is met Jan Smit en z'n vrinden. Lachen al die gasten die zoveel mogelijk lol hebben.



Laat mij maar waaien met dit soort series, lekker ontspannend!
Ik kijk ook, lekker dom vermaak! De herhalingen heb ik allemaal nog niet gezien, dus die volg ik nu ook. Is het huwelijk al geweest?? Deze week nog niet veel gekeken dus hoop niet dat ik het gemist heb.



Ik vind ze wel grappig met elkaar, die kindjes ook (behalve Bruce wat een terrorkind). Maar die namen....
quote:baja schreef op 19 november 2009 @ 09:50:

Ik kijk ook (als ik er aan denk) ik vind het gewoon leuk om te kijken. Vooral dat Belgische taaltje klinkt zo leuk. (Ga zitten op uw poep enz.). Jean Marie is gewoon de Belgische Johan Cruijf, ook niet te volgen. Veel kletsen en niets zeggen.Ik moest hier heel erg om lachen...
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook heerlijk ontspannen vermaak. Ik blijf me gewoon verbazen!



Ik heb trouwens gemist hoe Lindsey en Dave elkaar eigenlijk ontmoet hebben. Kennelijk heb ik een paar afleveringen over geslagen, want ze was aan het daten en opeens zat ze op een boot en ging ze trouwen. Waar kwam die Dave (die volgens mij met Lindsey wel de 2 normaalste mensen van de familie zijn) eigenlijk vandaan?
Alle reacties Link kopieren
quote:flint schreef op 19 november 2009 @ 10:16:

Ik vind het ook heerlijk ontspannen vermaak. Ik blijf me gewoon verbazen!



Ik heb trouwens gemist hoe Lindsey en Dave elkaar eigenlijk ontmoet hebben. Kennelijk heb ik een paar afleveringen over geslagen, want ze was aan het daten en opeens zat ze op een boot en ging ze trouwen. Waar kwam die Dave (die volgens mij met Lindsey wel de 2 normaalste mensen van de familie zijn) eigenlijk vandaan?Op 11 december 2002 leert ze de man van haar leven kennen: Dave Volders. Lyndsey en Dave hebben dezelfde interesses en kijk op het leven. Ze vormen dan ook een zeer romantisch en vooral sportief koppel. Ze houden van jet skiën en met de quad rijden.



Dave Jan Karla Volders werd geboren op 29 mei 1978 in Antwerpen. Hij werkt al sinds zijn 18 jaar in de autosector. Hij werkt bij garage Beerens in Antwerpen waar hij Audi verkoopt.





bron: www.jmpfaf.be
Alle reacties Link kopieren
Ik zit trouwens, as we speak, te kijken.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
Hmm.. ik pik af en toe een aflevering mee als er niets beters is. In het begin vond ik de serie wel leuk, alleen na weet-ik-hoeveel jaar is de lol er wel en beetje af. Tis altijd hetzelfde: Feestje hier, Feestje daar, Nicolas die afgeblaft word, Sam die niet kan zingen en alleen over sex praat, Carmen met een glaasje wijn en JM zonder t-shirt. En dan die verschrikkelijke Bruce (ik dacht eerst even dat ze hem naar de hond vernoemd hadden, die heette toch ook Bruce, of zoiets?). Als dat mijn kind was dan had ik 'em vastgebonden en in een kast gestopt om er nooit meer uit te komen! Wat een K*tkind. Maar goed, daar kan dat joch ook niets aan doen: die twee softe ouders hebben 'em zelf verpest.

Maar goed, als ik er langs zap blijf ik toch wel iedere keer hangen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven