Entertainment alle pijlers

De Pfaff´s

18-11-2009 23:39 3176 berichten
Ik schaam mij diep, maar ik kijk vaak naar de Pfaff´s. Zelfs de herhalingen op rtl7 zet ik soms op.



En waarom? Ik vind er dus eigenlijk niets aan en erger mij vaak aan het gedrag van de hele familie,



Wie kijkt er nog meer naar? Wie ergert zich ook zo, maar kan het toch niet laten om de afleveringen te bekijken?
Het ging Nicolas echt alleen om die borsten, niet leuk om te zien.



Scènes aan elkaar plakken doen ze sowieso. Eén van de laatste sceènes van vorige week was JM speechend op een voetbalveld, toen hij daar zogenaamd even later wegliep met bloemen was dat op volstrekt andere lokatie (lokatie is bij mij bekend). Over speechende JM gesproken, ik vond niet dat zijn dochter het op haar verjaardagsfeestje beter deed dan hij....!



Carmen vind ik leuk, moet heel vaak lachen om d'r opmerkingen.
Alle reacties Link kopieren






Hé Dames, deze wilde ik jullie niet onthouden, de nieuwste wagen, de Burberry Maserati!!! Denk toch dat u, Louisake, veel kans gaat maken op JM als u in deze wagen op de bruiloft aankomt. Uiteindelijk zullen we toch met velen zijn waarschijnlijk en zal die mooie DiscoJEEP misschiens niet genoeg zijn.



Effekes over Debs en Nicholaaaaas, wat is er zo speciaal aan hem. Want hij is wel blond en blauwogig enzo, maar zo ambetant (= vlaams voor irritant) en kinderachtig, da je hem gewoon een pakske voor zijn broekske zoud willen geven,

dan vin'k die Keano veel wijzer overkomen.







He maar Moniekske, dan ben jij dit ook weer, god meid, wat een lichaam en dat op je 140ste!!! Mag ik alsjeblieft het nummer van je dokter, want bij mij is het al weer enkele decennia geleden...
quote:binkie14 schreef op 26 april 2010 @ 15:56:

Hai Moniekske,,



Ik vond nog een oud kiekje van jou, ben zo vrij geweest 'm te plaatsen.



Louisa wil het spul graag rond hebben, Jean Marie ook



[afbeelding]



Het kiekje is niet zo recent, maar da geef nie hé ??



Tot subietekes hé, dadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa





Mercieskes he? Bedankt he? Ik ben echt geen spat veranderd. En deze foto is toch al van 1984.



Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa



Monique
LV, ik ben bij Robert Schumacher geweest. Voor mij niet minder dan de beste. Pijn heb ik dan, in tegenstelling tot onze Debs, geheel niet gehad..... Dit fotooke is wel van voor mijn borstvergroting, inmiddels heb ik de Dolly versie. Ik denk dat ik op den bruiloft ons Nicoolaaai wel kan inpakken. En ander zal JM er toch wel aandacht aan besteden?



Ik heb inmiddels 30 meter stof gekocht bij de Turk op de hoek. Echte nepzijde in onze geliefde Burberry print. Ohhh, ik kan niet wachten! Wat zijn jullie maten ongeveer?



Bedankt he? Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...



mjdh (oftewel Moniekste)
Nog even over onze vriend Niekoolaai. Die heeft echt het inlevingsvermogen van een dode mug! Wat een botte boer zeg. En al snap je niet dat je vrouw zo zenuwachtig is, of het moeilijk vind dat haar kind voor het eerst naar school gaat, DAN DOE JE TOCH ALSOF!! Dan leef je toch mee en troost je haar. Lamlul.



Pfffff... Kan niet wachten tot vanavie om ons Lins te zien bevallen. En Carmen weer blij, een reden voor de champanje! Hiephoi!!



M
Alle reacties Link kopieren
Nou idd, hij snapte niet wat Debby bedoelde met ''loslaten''. Hij keek alsof hij water zag branden.....



Ja vanavond aan de broodjes(gesmeerd door Niekoolaai en zijn broer) en champagne!
even wat roddels..

Nicolas Liébart heeft kosten nog moeite gespaard voor de ring waarmee hij Debby Pfaff ten huwelijk vroeg. Het diamanten juweeltje kost maar liefst 2.500 euro.





Zondagavond was in 'De Pfaffs' op vtm te zien hoe Nicolas Debby na al die jaren toch ten huwelijk vroeg. De ring die hij rond haar vinger schoof loog er niet om.



Het juweel van het Belgische merk O! komt van bij de Antwerpse juwelier Gilson. Nicolas telde er maar liefst 2.500 euro voor neer. De ring is gemaakt van massief witgoud van achttien karaat en bezet met diamanten van 1.05 karaat.
en hoe lang denken jullie dat dit huwelijk stand houdt? Waarom gaan die twee eigenlijk in hemelsnaam trouwen?



Debby Pfaff (34) en Nicolas Liébart (29) stappen in 2011 in het huwelijksbootje. De twee vormen al bijna negen jaar een koppel.





Nicolas zou Debby om haar hand gevraagd hebben op een draaidag voor het vtm-programma 'De Pfaffs'. Zij zat thuis op de zetel toen hij met het onverwachte verzoek op de proppen kwam.



In de laatste aflevering van de reality-show boterde het nochtans niet zo goed tussen de twee. "Debby die stress had. Ik die haar niet begreep. We leefden naast mekaar", aldus Nicolas. "Maar we hebben het uitgepraat en sindsdien gaat het zo goed tussen ons dat ik dacht: als ik het nu niet vraag, komt het er nooit van."

Debby is de enige dochter van gewezen topdoelman Jean-Marie Pfaff die nog niet getrouwd is. Kelly zei in 1999 'ja' tegen Sam Gooris. In 2005 luidden de huwelijksklokken voor Lyndsey en Dave Volders.



Debby en Nicolas hebben twee zoontjes: Liam en Keano. De trouwdatum zou nog niet vastliggen. "Wij trouwen niét voor de media, noch voor de verhaallijn van De Pfaffs. Nicolas en ik zijn elkaar vorig jaar op een gegeven moment echt kwijtgespeeld. Maar we hebben elkaar teruggevonden. Wij trouwen omdat we elkaar graag zien. Dat is de enige reden", wilde Debby toch nog even duidelijk maken.
Alle reacties Link kopieren
Nou, dat huwelijk vind ik dan wel weer lief (L)



Maar dat Loslaten. Haha. Hoezo loslaten? Dat vroeg hij echt. Hahaha.
Alle reacties Link kopieren
sukkel...
Ik moest wel lachen om Debs: "mannen missen een hormoon, die vrouwen teveel hebben". Ik vind haar eigenlijk wel leuk. En ze kan best gevat uit de hoek komen. En ze kleed zich de laatste tijd ook wat beter. En godsamme wat heeft dat kind een mooi figuur. En Debby ook. Ik ben aan de lijn maar zal dat nooit kunnen evenaren. Maar ja, aan de andere kant is mijn man dan weer geen lamlul.... Tsssssss....



En Carmen die zich alleen druk maakt of de chanpanje wel koud blijft in de auto. Ze zegt nog net niet "Lins pers eens door, anders wordt de champanje warm in den autoke" Amai!



Saluukes he? Tot subietekes en tadaaaaaa, daaaaaaaaaaaaaaaag, en merciekes hoor.... Bedankt he?



M.



ps, fijn dat je nog een foto van me hebt gevonden Nina. Vind je niet dat ik alles heel goed bijpassend heb aangetrokken? En vergeet niet te kijken naar de make up. Briljant, al zeg ik het zelf. Ik heb hier overigens net mijn eerste borstvergroting achter de rug (nou ja, voor de rug...). Ik ben uiteindelijk na de 7de keer gestopt. Daar zijn nog geen fotookes van, want ze passen er niet samen op....
En ik zeg trouwens best vaak en.
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuk toppic is dit ! ik volg het al een tijdje

Ik ben ook een trouwe Pfaff's kijker



Het viel me op dat Debby in die nieuwe afleveringen van die hele heldere blauwe ogen heeft, heeft ze soms kleurlenzen?

In de oude afleveringen heeft ze volgens mij bruine ogen.

Ze ziet er wel mooi uit in die nieuwe afleveringen.



ik vind D en N maar een raar stel. Debby lijkt me zo onzeker en Nicoláá vindt zichzelf (onterrecht) zo geweldig, met die strakke shirtjes van hem. Als ik hem op straat tegen zou komen zou ik hem zo voorbij lopen



Ik vind het verder wel een leuke familie maar ik erger me wel enorm aan alles wat ze zeggen en doen, ik denk dat ze zichzelf allemaal een beetje te geweldig vinden. Vooral JM. Die keer dat JM bij een ziek kind op bezoek ging en de moeder van dat kind vertelde dat er net een zus was overleden aan kanker en JM gebeld werd en gewoon de telefoon opnam vond ik echt te genant. Het was niet eens een belangrijk telefoontje het ging over het avondeten..



Ik ben blij dat de herhalingen gewoon nog worden uitgezonden!
Alle reacties Link kopieren
quote:kippensoep schreef op 27 april 2010 @ 13:53:

Wat een leuk toppic is dit ! ik volg het al een tijdje

Ik ben ook een trouwe Pfaff's kijker



Welkom meid, hoe meer afzeikers fans hoe meer vreugd.!



Het viel me op dat Debby in die nieuwe afleveringen van die hele heldere blauwe ogen heeft, heeft ze soms kleurlenzen?

In de oude afleveringen heeft ze volgens mij bruine ogen.

Ze ziet er wel mooi uit in die nieuwe afleveringen.



ik vind D en N maar een raar stel. Debby lijkt me zo onzeker en Nicoláá vindt zichzelf (onterrecht) zo geweldig, met die strakke shirtjes van hem. Als ik hem op straat tegen zou komen zou ik hem zo voorbij lopen

ik zou hem niet voorbijlopen, zonder mij af te vragen waar zijn homo vriend loopt..



Ik vind het verder wel een leuke familie maar ik erger me wel enorm aan alles wat ze zeggen en doen, ik denk dat ze zichzelf allemaal een beetje te geweldig vinden. Vooral JM. Die keer dat JM bij een ziek kind op bezoek ging en de moeder van dat kind vertelde dat er net een zus was overleden aan kanker en JM gebeld werd en gewoon de telefoon opnam vond ik echt te genant. Het was niet eens een belangrijk telefoontje het ging over het avondeten..

en Lyndsey smeet zo de hoorn er op



Ik ben blij dat de herhalingen gewoon nog worden uitgezonden! ik ook
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Alle reacties Link kopieren
Louisa , je avater
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Alle reacties Link kopieren
Sinds wanneer heeft die Niecolaaaaai een eigen modellenbureau???? Heb ik iets gemist?
Alle reacties Link kopieren
en hup aan de champagne!!
Alle reacties Link kopieren
Dat kind is er net en die moet nu al bij iedereen op de arm ik deed dat niet bij zoontje hoor. Ik heb die de eerste dag lekker bij me gehouden (en bij mijn man).
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
nou idd dat viel mij ook al op, dat wilde ik echt niet!
Alle reacties Link kopieren
Wel een leuke kleur Polo heeft Liam aan van Ralph Lauren (noteert, die te kopen voor zoon).
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
My God! Sam zingt wij willen tietjes zien! kom Kenji zing mee!
Alle reacties Link kopieren
Haha, die honden zijn leuk!!!!
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
levensgevaarlijk die niekolaai als papa
Alle reacties Link kopieren
quote:nijntjexxxx schreef op 27 april 2010 @ 20:23:

levensgevaarlijk die niekolaai als papawat een lambal dat hij Debby roept om Liam van die toren af te halen. Kan hij dat zelf niet.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Denkt Sam zelf dat hij heel goed kan dansen trouwens?
Stressed is just desserts spelled backwards

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven