Entertainment alle pijlers

Desperate Housewives

22-02-2007 20:25 100 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanaf dinsdag 6 maart komen er weer nieuwe afleveringen op net5!



Hoe eindigde serie 2 ook alweer?
Alle reacties Link kopieren
Met Mike die werd aangereden, en vast nog veel meer maar dat is even het eerste wat bij mij opkomt.
Alle reacties Link kopieren
YESSSS, desperate housewives komt weer....fanatstisch, wat hebben we daar lang op moeten wachten zeg.....



Gaan jullie t ook allemaal weer volgen???
Alle reacties Link kopieren
Ooooeeeehhhh!!! 6 maart alweer! Ik zag inderdaad de spotjes op de tv. Oh echt superleuk dat het weer komt!!!
Alle reacties Link kopieren
Geweldig dat je het even neerzet, ik had het nog niet gezien:)

Weet iemand trouwens wanneer die nieuwe serie Voetbalvrouwen begint???Ik hoorde er iets van op tv, maar luisterde maar half dus hoorde geen datum.
Alle reacties Link kopieren
Pff, ik weet ook niet meer hoe de laatste aflevering ging. Ze zijn nu bezig met de herhalingen 's nachts. Vannacht is bijvoorbeeld de aflevering:

"Woensdag 28 februari: Remember (1)

Door flashbacks is te zien hoe Bree, Lynette, Susan en Gabrielle op

Wisteria Lane terecht zijn gekomen en hoe Mary Alice alle vrouwen bij

elkaar heeft gebracht. Ook wordt het duistere verleden van de familie

Applewhites bekend. Verder krijgt Bree beangstigend nieuws. Susan trekt

in een caravan omdat haar huis is afgebrand. Lynette komt erachter dat

Tom vreemd is gegaan."

Maar dit was toch niet de laatste aflevering die wij gezien hebben? Misschien komt die morgen- of maandagnacht?
Alle reacties Link kopieren
Voetbalvrouwen begint volgens mij pas op 18 maart (in elk geval op zondag).



Ja, Mike die aangereden werd inderdaad!!!!!!
Alle reacties Link kopieren
Dag dames,



Ik kan jullie vertellen dat seizoen 3 heel spannend is. Ik heb tot nu toe alle 15 afleveringen gezien. Ik ga geen spoilers vertellen...Maar 1 tip blijf wel elke week aan de buis gekluisterd!!!!!...Nou ik wil jullie veel kijkplezier wensen!!



groetjes
Alle reacties Link kopieren
Dit is de laatste aflevering die we hebben gezien (laatste van seizoen 2):

Series: 'Desperate Housewives'

Episode Title: 'Remember'

Episode Number: 223

Synopsis:

"A series of flashbacks take us back to moving-in day on Wisteria Lane

for Bree, Susan, Gaby and Lynette, and to how Mary Alice Young brought

them all together. Meanwhile Bree gets some frightening news, Susan

moves into a trailer, Lynette discovers Tom's secret and all is not

well in the house of Solis."
Alle reacties Link kopieren
Hey,

vanavond weer een aflevering geweest van seizoen 3 alweer, alleen vraag me af wanneer ie herhaald wordt deze week, want ik heb 'm helaas moeten missen..  ???
Bree heeft verkering met Orson (wiens vrouw vermist wordt ?) en heeft zich zojuist verloofd.



Gabriëlle krijgt ruzie met haar Chinese hulp en moet zich veel laten welgevallen omdat het tenslotte de broedkip is van haar en Carlos.



Suzanne "vertroetelt" Mike in het ziekenhuis, hij ligt al zes maanden in coma en heeft nog steeds een verdomd bruine kop voor iemand die al zes maanden binnen ligt. Ze gaat nu uit eten met een man wiens vrouw al drie jaar in coma ligt.



Edie probeert als makelaar om Mike's huis te verkopen, maar dat lukt nog niet echt. Hier heb ik nog geen relationele ontwikkelingen gezien.



Lynette accepteert Tom's (hij heet toch Tom ?) buitenechtelijke dochter, maar wordt knettergek van de moeder van dit meisje, omdat die zich letterlijk het gezin binnen wurgt. Ik vermoed dat Lynette deze dame binnenkort om zeep gaat helpen, want het is echt een afschuwelijk mens.



Ik weet niet of je het nog ergens kunt terugzien, er is vast wel iemand die weet hoe dat moet, maar hopelijk ben je nu een beetje bijgepraat voor volgende week.:)
Alle reacties Link kopieren
Echt leuk om DH weer te zien. Bree treft het ook niet in de liefde. Ook al wordt ze zo geil van die Orson, die een nog meer freak op schoonmaakgebied is dan zij. Om bovenstaande samenvatting aan te vullen... Het ziet er naar uit dat Orson zijn vorige vrouw heeft vermoord. De toenmalige buurvrouw viel het verlovingsfeestje van Bree en Orson binnen met deze mededeling. En de aflevering eindigde met een stuk opengegraven grond waarbij een vrouwelijk lijk zichtbaar werd.
Alle reacties Link kopieren
En er is een sprong in de tijd gemaakt van zes maanden (dus Mike ligt nu zes maanden in coma).
Alle reacties Link kopieren
...zoals al bleek uit Moppetoets samenvatting over Mike.
Alle reacties Link kopieren
Ben blij dat het er weer is, zat er meteen weer helemaal in!

Lachen, die reactie van Bree toen Orson (ze valt trouwens wel op engerds!) over schoonmaken aan het praten was.
Alle reacties Link kopieren


Edie probeert als makelaar om Mike's huis te verkopen, maar dat lukt nog niet echt. Hier heb ik nog geen relationele ontwikkelingen gezien.



Volgens mij was het het huis van Paul Young toch?
Alle reacties Link kopieren


quote: moppetoet reageerde





Edie probeert als makelaar om Mike's huis te verkopen, maar dat lukt nog niet echt. Hier heb ik nog geen relationele ontwikkelingen gezien.







Volgens mij was het het huis van Paul Young toch?



Inderdaad! En wat gebeurt er dan met het huis van de Applewhites??
Sorry, Paul had ik al helemaal uit mijn geheugen gewist. Ik vond hem ook nooit zo interessant, maar wat is momenteel de "status" van "zijn zoon" ?



Ik zat me ook al af te vragen wat er met de Applewhites is gebeurd, het staat me vaag bij dat ze verhuisden, vanwege die lastige zoon van hen, maar ik heb de laatste aflevering van het vorige seizoen niet gezien.
Alle reacties Link kopieren
hmm beetje standaard verhaallijl dat van Bree en orson....lijkt een beetje op het vorige verhaallijn...heb ik het idee. of heb ik het helemaal mis.ik ben niet echt een fanatieke kijker en heb de vorige serie niet helemaal gekeken. hoe was het nou afgelopen met die paul en zn vader, en met die kist in de rivier???ik heb het echt helemaal gemist...oeps:-P
Alle reacties Link kopieren


hmm beetje standaard verhaallijl dat van Bree en orson....

lijkt een beetje op het vorige verhaallijn...heb ik het idee. of heb ik het helemaal mis.



ik ben niet echt een fanatieke kijker en heb de vorige serie niet helemaal gekeken. hoe was het nou afgelopen met die paul en zn vader, en met die kist in de rivier???

ik heb het echt helemaal gemist...oeps:-P
Er gebeuren wel veel dingen van hetzelfde soort ja, maar tussen Bree en Orson is niet hetzelde als tussen Bree en haar ex-en, want.....ze heeft nu voor het eerst een orgasme gehad!! :D



Tja, die zoon van Paul, waar is die inderaad? Hij weet toch dat Mike zijn vader is? En aangezien Paul in de bak zit, kan hij best eens bij Mike op bezoek gaan!

Alle reacties Link kopieren
Ja, volgens mij was door die heftige regenbuien het zand een beetje weggestroomd en daardoor werd dus zichtbaar dat daar een lichaam ligt.



Ik weet niet of ik het ga volgen... Er is steeds wel iets met moord, een beetje luguber vind ik dat. Al die types met een niet zuiver verleden. Is waarschijnlijk ook waardoor de serie spannend wordt, maar zo rustig als die mevrouw met haar kat (van de Sheba-sponsor) lag ik er niet bij. Moest wel lachen, want tijdens DH lag ze er steeds heel relaxed bij, maar voor What about Brian (ik wil steeds Life of Brian schrijven haha) hebben ze dezelfde sponsor en zag je haar op een gegeven moment met hele grote geschrokken ogen. Dat heb ik dan eerder bij DH haha.
Heeft iemand de laatse aflevering van de week gezien? Ik snap namelijk niet wat die Orson nu op het laatst zei toen hij bij die dode vrouw wegliep, (was het nu wel of niet zijn ex-vrouw)
Alle reacties Link kopieren
Ja ik heb het ook niet goed verstaan iets met .....Monique. Zal mss ook een ex van hetm zijn, en is ie een soort seriemoordenaar.  Hi is echt creepy. Arme Bree.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij zei Orson: Monique je te manque (Monique ik mis je).

Lekker duister die Orson. Detail alle tanden waren getrokken, toevallig dat hij tandarts is...
Ik heb het niet verstaan, maar bij de aflevering van vorige week vond ik al dat de vingers van het lijk er nog verdomd goed uitzagen voor iemand die al zes maanden dood zou zijn.



Jezus, wat was het weer spannend, die laatste keer. En die arme Lynette, die steeds maar opgescheept zit met die vroegere scharrel van haar man, ik snap niet dat ze niet gaat scheiden en hem met de vijf/zes etterbakjes laat zitten.



Die blunder van het ziekenhuis vond ik wel héél erg.

Van twee Hispanics en een Chinese kan toch écht geen Negertje komen ? Hoe bedenken ze het, echt onvoorstelbaar. Hopelijk krijgt die Chinese meid nog wel haar beloofde appartementje, ze heeft tenslotte dat kindje wél uitgebroed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven