Entertainment alle pijlers

Desperate Housewives

22-02-2007 20:25 100 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanaf dinsdag 6 maart komen er weer nieuwe afleveringen op net5!



Hoe eindigde serie 2 ook alweer?
nou zeker spannend, is echt een leuke serie! wat betreft die ex van lynnettes man, die had ik allang eruit gegooid, wat een irritant wezen is dat en dan die man die als een blind schaap doet wat die ex zegt is toch ook zeer vreemd.
Alle reacties Link kopieren


Ik heb het niet verstaan, maar bij de aflevering van vorige week vond ik al dat de vingers van het lijk er nog verdomd goed uitzagen voor iemand die al zes maanden dood zou zijn.





Maar daar hadden ze als verklaring voor dat ze in de modder had gelegen!

De theorie die hier ook ergens staat, dat dit een andere vrouw is die hij ook al had vermoord zou wel eens goed kunnen zijn. Hij zei inderdaad Monique en ik snapte er al niets van dat het Alma niet was.

Hij is  een seriemoordenaar:o
Tom is volgens mij verslaafd aan kinderen (-verwekken?). In de eerste serie wilde hij superenthousiast voor nóg één gaan, ik weet niet of Penny er toen al was (nummer 5) of dat zij toen gemaakt werd, maar hij wil volgens mij nog wel 20 kinderen, en aanwaaikinderen zijn blijkbaar ook van harte welkom.

Waarschijnlijk is hij bang dat hij deze "nieuwe dochter" niet meer mag zien. Als zij nu 12 is, dan zou ze uit een relatie kunnen zijn geboren, vóórdat hij met Lynette ging, want haar kinderen zijn volgens mij jonger.



Wel vreemd dat dat enge mens nú pas met het kind op de proppen komt, en niet eerder.
Alle reacties Link kopieren


Tom is volgens mij verslaafd aan kinderen (-verwekken?). In de eerste serie wilde hij superenthousiast voor nóg één gaan, ik weet niet of Penny er toen al was (nummer 5) of dat zij toen gemaakt werd, maar hij wil volgens mij nog wel 20 kinderen, en aanwaaikinderen zijn blijkbaar ook van harte welkom.

Waarschijnlijk is hij bang dat hij deze "nieuwe dochter" niet meer mag zien. Als zij nu 12 is, dan zou ze uit een relatie kunnen zijn geboren, vóórdat hij met Lynette ging, want haar kinderen zijn volgens mij jonger.



Wel vreemd dat dat enge mens nú pas met het kind op de proppen komt, en niet eerder.
O, maar Thom wist het toch al wel? En zij kwam niet met haar dochter op de proppen, hij ging haar opzoeken, toch?
Géén idee, zou Tom dat al die jaren voor Lynette verzwegen hebben ? Ik vond hem altijd al een loser, maar als hij dit de hele tijd heeft verzwegen is het echt een l*lhannes.



Ik heb twee dagen zonder "commerciële zenders" gezeten, gelukkig hebben we het kort kunnen sluiten met Canal Digitaal (we hebben alleen schoteltelevisie) en doen ze het weer, maar ik moest er niet aan denken om volgende week Desperate Housewives te moeten missen.



Het bleek dat Canal Digitaal ons verhuisbericht niet had ontvangen/verwerkt. Daarom werden we afgesloten, we hadden namelijk de rekening niet betaald. Nee, na een half jaar is het voor de nieuwe bewoners toch eigenlijk niet meer nodig om post door te sturen ??? Ik zal het de nieuwe bewoners niet kwalijk nemen, maar we balen wel van een tariefsverhoging waar we niets van wisten en 16 euro aansluitkosten. Wel waren ze zo schappelijk om ons direct weer aan te sluiten, en niet pas nadat het geld is ontvangen.
Alle reacties Link kopieren
Tom wist niet dat hij een dochter van 12 had hoor. Die ex (waarmee hij dus voor Lynette wat had) kwam met het kind op de proppen, toen ze blijkbaar bedacht had dat ze wel wat geld van Tom en Lynette kon aftroggelen.

Ik denk ook dat het lijk 1 van Orson's vorige door hem vermoorde ex-en is.
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand van jullie de 1e aflevering van Suburban Shootout gezien?



Elke dinsdag omstreeks 23.05u.

Vanaf 20 maart, zeven weken lang op Canvas



Hebt u net Desperate housewives achter de rug, staat Canvas al klaar met de enige echte Britse parodie op deze succesvolle serie: Suburban Shootout.

Little Stempington is een doorsnee Engelse buitenwijk. Of lijkt een doorsnee buitenwijk. Eigenlijk heeft de wijk meer weg van een getto in LA.

De plaatselijke huisvrouwen vullen hun bestaan met bezoekjes aan het wellnesscentrum, yogalessen, liefdadigheidsfeestjes en het brengen en halen van de kroost.

Maar achter die dagelijkse 'beslommeringen' gaat een wereldje schuil van sex, drugs en veel geweld.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik heb het gezien. Vond het een hele rare serie... :?
België heb ik helaas niet op de satelliet, maar het klinkt wel leuk.



De aflevering van DH van vanavond vond ik beter dan vorige week.



Supertoffe ruzies van Gabrielle en Carlos;), oh, wat kan die vent een kop trekken. Mike die gehersenspoeld wordt door hoe-heet-ze-ook-alweer, Lynette die haar zoontje een levenslang trauma bezorgd, Bree die er achterkomt dat haar dochter het met de geschiedenisleraar doet, en er nog steeds geen idee van had hoe haar zoon had overleefd..............



Helaas, weer een week wachten, maar ik heb net ergens gelezen dat er nóg vier seizoenen gaan komen. Joepie !!!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het 2 wkn geleden niet gezien en vraag me sindsdien af waar is het kindje van Gaby en Carlos.....????

Ik zag in de voorstukjes wel dat de 'draagmoeder'(ik weet niet meer hoe ze heet..) ging bevallen.

Is ze nog niet bevallen??? Zo nee waar is zij dan nu?

Zo ja, waar is het kindje dan???



Kan\ wil iemand mij vertellen wat er is gebeurd...????
Alle reacties Link kopieren
Nu2: toen de baby geboren werd bleek de embryo van een ander stel in de buik van de huishoudster/draagmoeder Xiao Mei geplaatst te zijn. Er kwam een zwart kindje uit. Gaby en Carlos verlieten het zieknhuis zonder baby en er is niet echt uitgebreid meer over gesproken. Wel een beetje raar allemaal. Ik begreep het niet helemaal want er zou een wissel geweest zijn maar dan zou er toch ook ergens een kindje voor Gaby en Carlos geboren moeten zijn? Wie 't begrijpt mag het zeggen.

Ook begrijp ik even niet waarom die enge Twin Peaks man van Bree het zo voorzien heeft op Mike. Had Mike nou iets gezien/gezegd tegen hem waardoor hij hem aanreed?
Alle reacties Link kopieren
Mopsmops04 bedankt voor het antwoorden! Nu hoef ik me dat tenminste niet meer af te vragen... :P



Volgens mij had Mike inderdaad iets over die man van Bree gevonden maar ik weet niet meer wat. Ik vind het maar een eng mannetje.

Maar ik vond het wel leuk toen hij iets in de zin zei van "En nu maar een warme chocolade melk..." vooral met die snoet erbij!.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb even teruggelezen en..

Orson heeft Mike geholpen toen die iets met zijn tanden had, Orson maakte toen de opmerking dat hij waarschijnlijk in de gevangenis had gezeten.

Dit kon hij zien aan zijn tanden, Mike vraagt of ze elkaar kennen want Orson komt hem vaag bekend voor.

Orson zegt nee, maar diezelfde avond rijdt hij Mike om ver....

Dus het is nog allemaal een btje vaag.
Alle reacties Link kopieren
Oke, ik dacht al dat er iets was voorgevallen tussen die twee maar wat het ook weer was wist ik niet meer. Er zit ook steeds zo'n lange tijd tussen de seizoenen. Na een half jaar ben je de draad gewoon kwijt. En er gebeurt nogal wat in Wisteria Lane...
Alle reacties Link kopieren


Nu2: toen de baby geboren werd bleek de embryo van een ander stel in de buik van de huishoudster/draagmoeder Xiao Mei geplaatst te zijn. Er kwam een zwart kindje uit. Gaby en Carlos verlieten het zieknhuis zonder baby en er is niet echt uitgebreid meer over gesproken. Wel een beetje raar allemaal. Ik begreep het niet helemaal want er zou een wissel geweest zijn maar dan zou er toch ook ergens een kindje voor Gaby en Carlos geboren moeten zijn? Wie 't begrijpt mag het zeggen.

Ook begrijp ik even niet waarom die enge Twin Peaks man van Bree het zo voorzien heeft op Mike. Had Mike nou iets gezien/gezegd tegen hem waardoor hij hem aanreed?
De embryo van Gabrielle en Carlos was niet levensvatbaar, daarom is deze nergens geplaats. Vond het inderdaad ook echt raar, hmmm zwart kindje, drama met dokter, verder niets meer over gehoord. En Xiao Mei is ook van het toneel verdwenen.
Alle reacties Link kopieren
;( ik kon het gisteren niet zien door een verjaardag...



Wil iemand zo lief zijn om te vertellen was er allemaal is gebeurt? Ik ben zo benieuwd!!
Alle reacties Link kopieren
Ik doe mijn best:Bree is blij dat haar zoon weer terug is. Ze wil alleen niet aan de buitenwereld laten weten wat er echt gebeurt is. Er wordt verzonnen dat hij op toneelkamp is geweest en iedereen gaat daarmee accoord. Orson vertelt Bree wel dat haar zoon zich geprostitueerd heeft in die periode en daar schrikt ze van. Ze besluit verder de vrouw van een client van haar zoon te vertellen dat hij het met jongens doet. Die vrouw vermoedde al zoiets maar wil(de) de waarheid niet weten. Uit wraak vertelt ze Bree dat haar dochter Danielle het doet met haar geschiedenisleraar. Die is daar boos over en voelt zich een slechte moeder die haar kinderen geen normen en waarden kan bijbrengen. Haar zoon zegt dat dit wel gelukt is maar dat de kinderen liever voor de slechte kant kiezen.Susan is gelukkig met haar nieuwe engelse geliefde totdat blijkt dat Mike is bijgekomen uit zijn coma. Ze zegt tegen haar lover dat het een fout geweest is om wat met hem te beginnen en wil direct naar Mike. Haar engelse vriend vindt het echter geen fout en is dankbaar dat hij weer wat voor een vrouw voelde. Susan voelt wel met hem mee maar zegt dat ze voor Mike gaat want het is ´haar´ Mike. Mike blijkt echter zijn geheugen van de laatste twee jaar kwijt en Edie vult dat graag voor hem in. Zo zegt ze dat Susan geen goede vrouw is en dat hij maar beter bij haar uit de buurt kan blijven. Hij blijft dan ook erg koel als Susan enthousiast zijn kamer komt binnenstormen. Ze druipt teleurgesteld af omdat hij zegt moe te zijn.Carlos en Gabi bekvechten over de verdeling van de boedel. Gaby wil meer dan Carlos kan geven maar uiteindelijk stemt hij toe. Addertje onder het gras is dat hij weer in hun huis trekt: dat recht heeft hij. Gaby is not amused maar moet het toestaan. Wel laat ze kort daarop de sloten vervangen, Carlos breekt in en wordt gearresteerd. Als de agenten horen dat Gaby haar ex financieel probeert uit te kleden kiezen ze Carlos´ kant. Gaby wordt boos en wordt gearresteerd vanwege het slaan (duwtje geven) van de agenten. Carlos haalt haar een uur later weer op uit de gevangenis met de auto. Carlos is het ruzieen moe en zegt dat ze uiteindelijk toch weer samenkomen. Hij wil best als eerste toegeven dat hij nog van haar houdt. Gabrielle zegt dat ze niet meer van hem houdt en dat ze het vorige weekend nog met de ex-tuinjongen gedaan heeft. Carlos zet haar hierop boos uit de auto.Een zoon van Lynette wil stoppen met honkbal omdat hij er niks van kan. Tom gaat accoord maar Lynette vindt dat te makkelijk. Ze gaat eerst oefenen met Parker maar dat levert niet veel succes op. Vervolgens koopt ze de slagman om met 50 dollar zodat haar zoon toch nog succesvol is. Hij slaat inderdaad raak maar tevens ook de jongen knock out . Ze komen erachter dat hij is omgekocht en Parker moet de club verlaten. Hij is echter enthousiast geworden door zijn rake bal en wil door. Lynette probeert de club te vragen om hem toch weer toe te laten en dat mag als ze de nieuwe helmen van het team sponsort. Dat doet ze en Parker speelt weer mee, hij blesseer zich echter lelijk en hierop stopt hij definitief met honkbal tot opluchting van zijn ouders wiens reputatie een flinke deuk heeft opgelopen bij de club.Eind: Orson gaat naar het ziekenhuis op zoek naar Mike. De dokter vertelt hem over het geheugen verlies van Mike. Zo is Orson nog even veilig (van wat???).
Alle reacties Link kopieren
HAd ik me helemaal verheugd dinsdag op DH. Blijkt de kabel eruit teliggen ivm werkzaamheden kabelexploitant. WHHHHHHHHHAAAAAAAAAA



Kan iemand mij vertellen wat er afgelopen dinsdag gebeurd is??
Alle reacties Link kopieren


Ik doe mijn best:



Bree is blij dat haar zoon weer terug is. Ze wil alleen niet aan de buitenwereld laten weten wat er echt gebeurt is. Er wordt verzonnen dat hij op toneelkamp is geweest en iedereen gaat daarmee accoord. Orson vertelt Bree wel dat haar zoon zich geprostitueerd heeft in die periode en daar schrikt ze van. Ze besluit verder de vrouw van een client van haar zoon te vertellen dat hij het met jongens doet. Die vrouw vermoedde al zoiets maar wil(de) de waarheid niet weten. Uit wraak vertelt ze Bree dat haar dochter Danielle het doet met haar geschiedenisleraar. Die is daar boos over en voelt zich een slechte moeder die haar kinderen geen normen en waarden kan bijbrengen. Haar zoon zegt dat dit wel gelukt is maar dat de kinderen liever voor de slechte kant kiezen.



Susan is gelukkig met haar nieuwe engelse geliefde totdat blijkt dat Mike is bijgekomen uit zijn coma. Ze zegt tegen haar lover dat het een fout geweest is om wat met hem te beginnen en wil direct naar Mike. Haar engelse vriend vindt het echter geen fout en is dankbaar dat hij weer wat voor een vrouw voelde. Susan voelt wel met hem mee maar zegt dat ze voor Mike gaat want het is ´haar´ Mike. Mike blijkt echter zijn geheugen van de laatste twee jaar kwijt en Edie vult dat graag voor hem in. Zo zegt ze dat Susan geen goede vrouw is en dat hij maar beter bij haar uit de buurt kan blijven. Hij blijft dan ook erg koel als Susan enthousiast zijn kamer komt binnenstormen. Ze druipt teleurgesteld af omdat hij zegt moe te zijn.



Carlos en Gabi bekvechten over de verdeling van de boedel. Gaby wil meer dan Carlos kan geven maar uiteindelijk stemt hij toe. Addertje onder het gras is dat hij weer in hun huis trekt: dat recht heeft hij. Gaby is not amused maar moet het toestaan. Wel laat ze kort daarop de sloten vervangen, Carlos breekt in en wordt gearresteerd. Als de agenten horen dat Gaby haar ex financieel probeert uit te kleden kiezen ze Carlos´ kant. Gaby wordt boos en wordt gearresteerd vanwege het slaan (duwtje geven) van de agenten. Carlos haalt haar een uur later weer op uit de gevangenis met de auto. Carlos is het ruzieen moe en zegt dat ze uiteindelijk toch weer samenkomen. Hij wil best als eerste toegeven dat hij nog van haar houdt. Gabrielle zegt dat ze niet meer van hem houdt en dat ze het vorige weekend nog met de ex-tuinjongen gedaan heeft. Carlos zet haar hierop boos uit de auto.



Een zoon van Lynette wil stoppen met honkbal omdat hij er niks van kan. Tom gaat accoord maar Lynette vindt dat te makkelijk. Ze gaat eerst oefenen met Parker maar dat levert niet veel succes op. Vervolgens koopt ze de slagman om met 50 dollar zodat haar zoon toch nog succesvol is. Hij slaat inderdaad raak maar tevens ook de jongen knock out . Ze komen erachter dat hij is omgekocht en Parker moet de club verlaten. Hij is echter enthousiast geworden door zijn rake bal en wil door. Lynette probeert de club te vragen om hem toch weer toe te laten en dat mag als ze de nieuwe helmen van het team sponsort. Dat doet ze en Parker speelt weer mee, hij blesseer zich echter lelijk en hierop stopt hij definitief met honkbal tot opluchting van zijn ouders wiens reputatie een flinke deuk heeft opgelopen bij de club.



Eind: Orson gaat naar het ziekenhuis op zoek naar Mike. De dokter vertelt hem over het geheugen verlies van Mike. Zo is Orson nog even veilig (van wat???).
Hier Superstar, Jesper had al een hele samenvatting gegeven.
Alle reacties Link kopieren
Moest ff zoeken voor dit topic!



Wat was het een heftige aflevering afgelopen dinsdag....heb wat tranen gelaten!:$
Alle reacties Link kopieren
ik ook! :o was echt helemaal in shock... zelfs mn vriend keek opeens mee en vroeg of het altijd zo heftig was!
Alle reacties Link kopieren
Ik was ook helemaal in shock door het einde.

Vond DH de laatste tijd een beetje wegzakken, maar heb het einde zelfs nog een keer teruggeken.

poeh he.
Alle reacties Link kopieren
:(Ik kon het niet zien dinsdag..



Zou iemand me willen vertellen wat er zo schokkend was? Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
De acteerprestatie (m.n. het doodgaan) van Nora vond ik eigenlijk om te lachen. Bree vond ik geweldig met haar hapjes in een crisis situatie. Verder vond ik de aflevering een beetje te.
Alle reacties Link kopieren
Heb het ook gemist :(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven