Entertainment alle pijlers

DJ Paul Elstak op bezoek bij Jensen

22-05-2007 18:39 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zag net op RTL5 dat Paul Elstak in het programma van Jensen zit.



Dit in verband met het programma Fighting with the stars.



Men hey, die Paul Elstak is weinig veranderd, nog net zo leuk als vroeger.
Alle reacties Link kopieren
Fighting with the stars????:? Is dit serieus? En Paul Elstak een leuke vent, nou ja daar kan ik ook niet echt in meegaan. Maar krijgen we nou echt weer zo'n with the stars programma met vergeten sterren waar geen hond meer op zit te wachten???
Alle reacties Link kopieren
Fighting with the stars????:? Is dit serieus? En Paul Elstak een leuke vent, nou ja daar kan ik ook niet echt in meegaan. Maar krijgen we nou echt weer zo'n with the stars programma met vergeten sterren waar geen hond meer op zit te wachten???
Ja eerlijk waar, was bij Jensen. Ze weten ook niet meer wat ze moeten verzinnen geloof ik.



Maar vroeger vond ik hem al leuk, en nu nog ;).

Smaken verschillen, godzijdank.:P

Alle reacties Link kopieren
Er zijn al 2 topics over Jensen.



Misschien handig om daar dit bericht te plaatsen en bij de angel vragen deze te sluiten?



Veel plezier bij de uitzending.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Nou volgens mij gaat het meer om Paul in dit topic en ja ik zag het ook net.

Ben ook helemaal weg van hem hoor!!!!

Vroeger al inderdaad wat een schatje is het he?



Ik vond hem vroeger ook altijd wat verlegen maar ik geloof dat het nu wel mee valt.



Maar ik begrijp je volkomen ik vind Paul ook erg leuk!
Ik zag hem afgelopen zondag bij de reünie van de Baja Beach Club in Rotterdam en als mijn vriend niet gezegd had dat het Paul Elstak was dan had ik het niet geweten. Hij was me anders ook niet opgevallen. Ik weet wel dat hij een ontzettend boos kijkende vriendin (?) naast hem had staan.



Zijn naam zegt me wel iets maar ik zou zo geen liedje van hem weten.
Alle reacties Link kopieren
Hahhahaaa ja ik weet nog van vroeger dat ie zo'n vriendin had die ook echt niet wilde dat hij zich met het publiek mengde.

De meeste dj gingen gewoon met de mensen om en kon je wel en praatje mee maken alhoewel ik die dark raver altijd verschrikkelijk iritant vond (sorry moest ik toch even kwijt).



Maar dan zal paul dus nog steeds diezelfde vriendin hebben of misschien is ze wel zijn vrouw dat weet ik ook niet.



Wel zonde hoor, zo'n man is toch leuk om even mee te praten vind je ook niet?
Alle reacties Link kopieren
Paul E is inkiddels al heel wat jaartjes getrouwd en heeft iig een dochter van 17 (heeft vorig jaar eindexamen gedaan op mijn school)

Was héél apart om hem tijdens de diploma-avond rond te zien lopen.



Het was in mijn jeugd toch een beetje de God van Rotterdam :D
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Paul E is inkiddels al heel wat jaartjes getrouwd en heeft iig een dochter van 17 (heeft vorig jaar eindexamen gedaan op mijn school)

Was héél apart om hem tijdens de diploma-avond rond te zien lopen.



Het was in mijn jeugd toch een beetje de God van Rotterdam :D
Is die dochter van hem dat meisje dat ooit in n clip van m heeft "gespeeld".

Ik weet niet zo gauw meer welk nummer dat is geweest.

Alle reacties Link kopieren


Nou volgens mij gaat het meer om Paul in dit topic en ja ik zag het ook net.

Ben ook helemaal weg van hem hoor!!!!

Vroeger al inderdaad wat een schatje is het he?



Ik vond hem vroeger ook altijd wat verlegen maar ik geloof dat het nu wel mee valt.



Maar ik begrijp je volkomen ik vind Paul ook erg leuk!
Hij zag er in de uitzending errug goeddddddd uit moet ik zeggen.:P

Ik heb dat vrouwtje bij hem niet heel goed bekeken, zo boos keek ze :), maar het zou zo maar zijn dochter kunnen zijn geweest. Dan weet ik in ieder geval van wie ze die gezichtsuitdrukking heeft...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dat vrouwtje bij hem niet heel goed bekeken, zo boos keek ze :), maar het zou zo maar zijn dochter kunnen zijn geweest. Dan weet ik in ieder geval van wie ze die gezichtsuitdrukking heeft...
:P
Alle reacties Link kopieren
Hahhahaa ja inderdaad, jammer dat ze dat van de moeder heeft!!!!!



Maar het is wel waar hij was in die tijd wel een beetje god van Rotterdam, maar goed we moeten dan Dj Rob ook niet vergeten he (niet dat ik dat zo'n lekker ding vond of zo).



Hij zag er goed uit daar ben ik het wel mee eens!



Hebben jullie dat nou ook dat je het toch wel eens mist die tijd?

Ik heb het toch wel als een bijzondere tijd ervaren hoor. Alhoewel ik er nu niet meer zo nodig in hoef te zitten, vond ik het wel heel speciaal.
Alle reacties Link kopieren
Ja leuke tijd was dat, aussie-tijd :P.



Ik heb er een leuke herinnering aan, denk er nog wel eens aan terug.



De laatste paar jaar ga ik helemaal niet meer naar feesten, vond het wel genoeg eerlijk gezegd.



Tijd voor de next generation.
Alle reacties Link kopieren


Hahhahaa ja inderdaad, jammer dat ze dat van de moeder heeft!!!!!



Maar het is wel waar hij was in die tijd wel een beetje god van Rotterdam, maar goed we moeten dan Dj Rob ook niet vergeten he (niet dat ik dat zo'n lekker ding vond of zo).



Hij zag er goed uit daar ben ik het wel mee eens!



Hebben jullie dat nou ook dat je het toch wel eens mist die tijd?

Ik heb het toch wel als een bijzondere tijd ervaren hoor. Alhoewel ik er nu niet meer zo nodig in hoef te zitten, vond ik het wel heel speciaal.
Boy, de zoon van dj Rob zat vorig jaar ook bij mij ook op school. In dezelfde klas als Melanie E.

Rob heeft zelfs een nummer voor hem gemaakt toen hij nog klein was.

Melanie is inderdaad het (kleine) meisje in de clip en lijkt heel erg op haar vader (dat donkere)

Haar moeder is zover ik me kan herinneren blond.

Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Heee, allemal ex-gabbertjes. Leuk. Ik zal ook eens even meekletsen :D over de goeie oude tijd. Hoewel ik wat meer in de Amsterdamse scene rondhing. Ik was helemaal idolaat van dj Buzz Fuzz, men wat een lekker ding was dat (die is overigens helemaal niet zo leuk opgedroogd als Paul helaas). Maar ben ook aardig wat keertjes in de Energiehallen geweest en in Parkzicht. Vroeger had je ook het Forze Dj Team met Paul, Panic en Lars, erg leuk! (zeg ik dat goed, moet erg graven nu) en daar had je van die leuke t-shirts van met dat beertje "wanna play?". Rob was ook een goede DJ vond ik en Dark Raver inderdaad een irritant mannetje. Paul kon (vind ik) altijd heel goed aanvoelen wat de zaal wilde horen. Ben eens op een feest geweest met een saaie sfeer en Paul ging draaien (draaide allemaal oude platen) en echt iedereen ging uit zijn dak.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
En nu allemaal 30++++++++ zeker? :D
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik ben 33. Het laatste feest waar ik ben geweest was 10 jaar ID&T in de RAI. Dat vond ik wel een mooie afsluiter. Mijn favo DJ draaide als laatste en draaide ook een aantal van mijn favoriete platen. Toen was het ook afgelopen, het feest en voor mij die hele periode. Ik heb een hele leuke tijd gehad. Ik heb gelukkig heel veel mp3tjes gevonden vanuit die tijd die ik nog wel eens thuis draai en dan heb ik nog wel jeugdsentiment hoor!



Misschien hebben we wel eens samen staan hakkuh! Grappig idee toch :D
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren


Ja, ik ben 33. Het laatste feest waar ik ben geweest was 10 jaar ID&T in de RAI. Dat vond ik wel een mooie afsluiter. Mijn favo DJ draaide als laatste en draaide ook een aantal van mijn favoriete platen. Toen was het ook afgelopen, het feest en voor mij die hele periode. Ik heb een hele leuke tijd gehad. Ik heb gelukkig heel veel mp3tjes gevonden vanuit die tijd die ik nog wel eens thuis draai en dan heb ik nog wel jeugdsentiment hoor!



Misschien hebben we wel eens samen staan hakkuh! Grappig idee toch :D

Ik was die meid met die paarse aussie en haar in n staart :P
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zelfs nog cassettebandjes (oertijd) en ik weiger t om ze weg te doen.



Eens zien of ik dat nog een keer kan laten overzetten op cd.
Alle reacties Link kopieren
Ja inderdaad ben nu 31, en het is ook al wel weer heel wat jaartjes geleden.

Ik heb geloof ik alle keren energiehallen mee gemaakt, ik kom zelf uit groningen maar had in de tijd een rotterdamse vriend dus vandaar en ja ook parkzicht natuurlijk.



Ik heb ook nog van die cassetebandjes.

Mijn ex had een cafe / koffieshop in groningen en we hadden ook draaitafels staan, was altijd een dolle boel daar.

We maakten zelf cassetebanjes met de nieuwste platen en verkochten die toen, hahahaha.



Ja een onwijs leuke tijd hoor.

Leuk hoor als je er over terug denkt!
Alle reacties Link kopieren
ja hier nog 1!!! ik kwam uit groningen maar we gingen echt elk weekend naar een feest... super leuke tijd...ben nog in Antwerpen in het sportpaleis geweest. jullie ook?
Alle reacties Link kopieren
Nee ben helaas nog nooit naar belgie geweest, gingen altijd wel veel heen.



Ben wel naar de love parade geweest in berlijn maar of ik dat nou wel zo geweldig vond?

Heeft me in ieder geval heeeeeeel veel geld gekost!!!!
Alle reacties Link kopieren
De gabbertijd, eind jaren 90, geweldige tijd.

Ook ik ging veel feesten af (ben net 30 geworden...). Paul Elstak vond ik te gek, heb hem ook ooit eens gesproken op een feest, leuke vent.

En verder DJ Dana, Buzz Fuzz, The Prophet, Neophyte, DJ Rob etc. Ja was een leuke tijd, elke keer weer spannend als de nwe Thunderdome uitkwam haha. Is trouwens grappig om nu nog eens terug te luisteren al die deuntjes van toen, in de auto bijv. :D.
Alle reacties Link kopieren
Misschien moeten we vragen aan de moderator of we de titel kunnen veranderen. Misschien zijn er wel meer oude gappies die het leuk vinden om mee te kletsen?



Ik zal nog even een foto plakken van mijn oude held:





Kon helaas geen leukere vinden :D Het is heel erg maar ik heb nog steeds een fotootje in de slaapkamer hangen waar ik op sta met hem, is gewoon zo'n leuke foto (hangt wel gewoon tussen een boel andere foto's hoor). :P Ik heb hem vaak gesproken, het was gewoon echt een hele leuke jongen!



Antwerpen ben ik nooit geweest wel in Energiehallen, Sporthallen Zuid, Kardingen, de IJsselhallen, Central Studio's, Vechtsebanen, Beursgebouw Eindhoven, de Rai, Jaarbeurshallen, ook een heleboel kleine feestjes waarvan ik echt niet meer weet hoe ik daar ben gekomen in de verste uithoeken en uiteraard veel geweest in de Multigroove en de Medusa. Gaan er al belletjes rinkelen bij jullie?
Stressed is just desserts spelled backwards

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven