Entertainment alle pijlers

Doorgeefvraag Filmquotes

30-04-2016 02:26 208 berichten
De kans is groot dat een paar filmhuis-fanatici dit topic voor eeuwig gijzelen, maar ik waag het er toch maar op; het Doorgeefvraag Filmquotes Topic.



De regels zijn eenvoudig; je benoemt de film waaruit je voorganger iets gequote heeft en poneert zelf een nieuwe quote.





'Because of the metric system?'
Alle reacties Link kopieren
O leuk! Ik ben gek op filmquotes! Alleen deze.. is het van Will Smith uit Men in Black? Nee he? Ik weet m niet! En als niemand de quote weet?
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
Alle reacties Link kopieren
O o wacht, misschien Pulp Fiction?
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
quote:Sapsorrow schreef op 30 april 2016 @ 02:33:

O o wacht, misschien Pulp Fiction?Tjeezus gristus. Dat duurde lang. Deze was echt van het niveau Filmquotes 101 hoor.
Je bent aan de beurt, Sappie.
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe quote? Moet nog op gang komen dit topic..
Vervelend werk en gekke kleren en likdoorns en inkomensbelasting
Alle reacties Link kopieren
Had hem al een tijdje niet gezien. Okee, ff denken...



Put the fucking lotion in the basket! Is ook niet echt heel erg moeilijk, denk ik.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
Ik doe een gokje: Silence of the Lambs? (Geen Google gebruikt, erewoord)
quote:ikbensnuffelbeertje schreef op 30 april 2016 @ 02:40:

Nieuwe quote? Moet nog op gang komen dit topic..Jouw ava is zó ranzig fout, dat ik hardop gelachen heb om zoveel onbeschaamdheid.
Alle reacties Link kopieren
Is dat een filmquote?
Vervelend werk en gekke kleren en likdoorns en inkomensbelasting
Seven ja (ik had dit topic eigenlijk heel anders opgevat, ik dacht meer aan wat is je favo quote van een film/beste scene zoiets) maar dit is ook okay



"Keep your lovin' brother happy"
Alle reacties Link kopieren
Seven?????
Vervelend werk en gekke kleren en likdoorns en inkomensbelasting
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 30 april 2016 @ 02:41:

Ik doe een gokje: Silence of the Lambs? (Geen Google gebruikt, erewoord)Jaaaa, goed! Dat die ontvoerde vrouw in die kuil zit, en haar huid moet insmeren met bodylotion zodat ie lekker soepel blijft, om een mensenpak mee te maken. Nou ben jij weer.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
quote:tattou schreef op 30 april 2016 @ 02:47:

ik had dit topic eigenlijk heel anders opgevat, ik dacht meer aan wat is je favo quote van een film/beste scene

Mag ook. Ik ben de moeilijkste niet.
quote:ikbensnuffelbeertje schreef op 30 april 2016 @ 02:50:

Seven?????Ja foutje hahaha, ik bedoelde ook Silence of the lambs, maar ik zat ondertussen iets te lezen over Seven ^^.
"Keep your lovin' brother happy".

Nog een keer dan.
'Fuck pride'
Alle reacties Link kopieren
Dit topic loopt als een tierelier.

Geef eens een hint?
Vervelend werk en gekke kleren en likdoorns en inkomensbelasting
quote:tattou schreef op 30 april 2016 @ 02:53:

"Keep your lovin' brother happy".

Nog een keer dan. je had het fout
Alle reacties Link kopieren
quote:tattou schreef op 30 april 2016 @ 02:47:

Seven ja (ik had dit topic eigenlijk heel anders opgevat, ik dacht meer aan wat is je favo quote van een film/beste scene zoiets) maar dit is ook okay



"Keep your lovin' brother happy"Volgens mij is er al vaker een topic geweest met favoriete filmquotes. Dit is weer wat anders. Ik vind de doorgeefvraagtopics sowieso leuk, durf te vragen is ook leuk nu.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
quote:ikbensnuffelbeertje schreef op 30 april 2016 @ 02:54:

Dit topic loopt als een tierelier.

Geef eens een hint?

'Jij was wompie'



Nee, dat is geen filmquote.
quote:Amand schreef op 30 april 2016 @ 02:54:

[...]



je had het fout Alleen fout getypt, mijn hoofd was verder (of minder ver) dan wat ik typte. Andere quote dan? Van wie dan ook. Dit soort topics lopen trouwens altijd verwarrend, iedereen geeft antwoord op alles of niks haha. Te vroeg of te laat ook nog eens.
Alle reacties Link kopieren
Mm fuck pride... die weet ik niet. Ff thee zetten hoor, misschien dat ik m zo weet.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
quote:tattou schreef op 30 april 2016 @ 02:56:

[...]





Alleen fout getypt, mijn hoofd was verder (of minder ver) dan wat ik typte.

Goed verhaal!



'In mijn beleving reed ik allang geen 190 meer, agent'
Is het een Pulp Fiction topic?



Eentje die iedereen kent, gewoon makkelijk enzo:

I'll be back

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven