Entertainment alle pijlers

Drank op het podium

05-10-2014 14:57 128 berichten
Gisterenavond is mijn (puber) zoon naar een concert van een (bekende) band geweest. Ik vond het wel leuk om op youtube te kijken naar hoe het was geweest.

Wat me opviel was dat de zanger in z'n eentje een fles wijn liep leeg te kachelen, terwijl de zaal vol met (gillende) pubers stond.

Ik vond dat niet echt een prettig gezicht, gezien deze pubers deze band als rolmodel zien.

Hoe staan jullie daar tegenover?
quote:Thordis schreef op 05 oktober 2014 @ 20:47:

[...]



Als je dat niet snapt krijg ik het niet uitgelegd. Maar neem morgen die fles mee naar je werk en als je hem op hebt wil je baas het vast wel uitleggen.



+1



T.o. voortaan bij je openingspost vermelden dat je alleen medestanders wil. Scheelt een hoop getyp voor iedereen en hoef jij jezelf niet zo dom te voelen.
Alle reacties Link kopieren
Forum hè. Daar mogen adviezen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Ik ga trouwens naar concerten voor de muziek. Boeien wat iemand verder doet of laat.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Fame schreef op 05 oktober 2014 @ 21:00:

Ik ga trouwens naar concerten voor de muziek. Boeien wat iemand verder doet of laat.Hoe oud ben jij?
Alle reacties Link kopieren
Heb gewoon medelijden met je kinderen.



Heb jij iets van een stoornis?
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
quote:saaaaar81 schreef op 05 oktober 2014 @ 21:02:

Heb gewoon medelijden met je kinderen.



Heb jij iets van een stoornis?Nee jij gezien je nick en avatar
quote:theamuts schreef op 05 oktober 2014 @ 21:02:

[...]





Nee jij gezien je nick en avatar
God wat een gezever. De Beatles, Led Zep, Jimi Hendrix, Janis Joplin en als je Woodstock bekijkt staan er meerdere zwaar stoned op het podium



Jimmy Page is tegenwoordig een brave huisvader maar die heeft ook wat afgezopen en geestverruimende middelen tot zich genomen en toch wordt hij door veel mensen nog als een voorbeeld gezien. Ik vind je post overdreven, je zoon is naar een concert geweest waar alcohol werd genomen. Vraagje: als de buurman/vrouw/vriend/familielid aan de alcohol is wat dan? Bannen, wegewezen? Dan kun je aldus de gordijnen gaan sluiten je zoon van school halen en hem uit de maatschappij halen. Beter een goed gesprek over drank en drugs.
Alle reacties Link kopieren
Wat is er nu weer mis met mijn sugar skull?

Zo te zien is jouw ontwikkeling echt beneden peil.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
quote:Istar_ schreef op 05 oktober 2014 @ 21:03:

[...]



"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
quote:duistercontinent schreef op 05 oktober 2014 @ 21:04:

God wat een gezever. De Beatles, Led Zep, Jimi Hendrix, Janis Joplin en als je Woodstock bekijkt staan er meerdere zwaar stoned op het podium



Jimmy Page is tegenwoordig een brave huisvader maar die heeft ook wat afgezopen en geestverruimende middelen tot zich genomen en toch wordt hij door veel mensen nog als een voorbeeld gezien. Ik vind je post overdreven, je zoon is naar een concert geweest waar alcohol werd genomen. Vraagje: als de buurman/vrouw/vriend/familielid aan de alcohol is wat dan? Bannen, wegewezen? Dan kun je aldus de gordijnen gaan sluiten je zoon van school halen en hem uit de maatschappij halen. Beter een goed gesprek over drank en drugs.



Kijk, hier heb ik wat aan! (Serieus!)

Thanks!



B.T.W., ik was en ben niet bezorgd om mij eigen zoon.
Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik zelf heel regelmatig naar concerten ga, maar dat me flessen drank op het podium nog nooit zijn opgevallen. Misschien zijn die er wel, maar was mij focus tijdens het bekijken van de filmpjes wat anders dan tijdens het beleven van liveconcerten.
Alle reacties Link kopieren
En aan de rest heb je niks. Snap ik, want wat een kolder is hier gepost door o.a. mijzelf.



TO, succes met je relletje. Hopelijk heb je je vermaakt!
Les temps sont durs pour les rêveurs...
quote:saaaaar81 schreef op 05 oktober 2014 @ 21:05:

[...]





Het was natuurlijk een inkoppertje voor TO
theemuts, als jij je zoon goed hebt opgevoed en hij heeft zelf een goed stel hersens en een psyche die redelijk op orde is, dan weet hij die fles wijn heel goed te plaatsen.



En laten we eerlijk zijn, ik denk niet dat pubers nu massaal naar de Gall en Gall gaan!
Alle reacties Link kopieren
quote:theamuts schreef op zondag 05 oktober 2014 21:01 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Fame in "Drank op het podium"" class="messagelink">Fame schreef op 05 oktober 2014 @ 21:00</a>:</b>

Ik ga trouwens naar concerten voor de muziek. Boeien wat iemand verder doet of laat.</div></blockquote>Hoe oud ben jij? Is dat relevant? Al ben ik 60. Dan heb ik de Beatles meegemaakt. Lsd.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 05 oktober 2014 @ 21:09:

En aan de rest heb je niks. Snap ik, want wat een kolder is hier gepost door o.a. mijzelf.



TO, succes met je relletje. Hopelijk heb je je vermaakt!



Mijn: "Kijk, hier heb ik wat aan! (Serieus!)

Thanks!" Was eigenlijk ook voor jou bedoeld. Thanks! (Wel flauw dat je het relleren noemt.)
Alle reacties Link kopieren




Ik kom niet bij hier.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:kadanz schreef op 05 oktober 2014 @ 21:13:

theemuts, als jij je zoon goed hebt opgevoed en hij heeft zelf een goed stel hersens en een psyche die redelijk op orde is, dan weet hij die fles wijn heel goed te plaatsen.



En laten we eerlijk zijn, ik denk niet dat pubers nu massaal naar de Gall en Gall gaan! Ja, dat zouden ze wel willen, helaas krijgen ze daar niets!
mijn idool was vegetarisch, zogenaamd niet geinteresseerd in sex en altijd nuchter.

Ik daarentegen heb goed gebruik gemaakt van de jaren 90 (kuch). leefde op frikandellen en over sex wil ik het niet eens hebben daar men tegenwoordig zo tuttig is.

Echt, je maakt je druk om niks.
Mijn god, wat een gekift, hier! Slecht voorbeeld, hoor, voor kinderen... Ik neem d'r eentje op.
quote:haakje schreef op 05 oktober 2014 @ 21:18:

mijn idool was vegetarisch, zogenaamd niet geinteresseerd in sex en altijd nuchter.

Ik daarentegen heb goed gebruik gemaakt van de jaren 90 (kuch). leefde op frikandellen en over sex wil ik het niet eens hebben daar men tegenwoordig zo tuttig is.

Echt, je maakt je druk om niks. Thanks!

quote:theamuts schreef op 05 oktober 2014 @ 21:17:

[...]





Ja, dat zouden ze wel willen, helaas krijgen ze daar niets!Ok, jij je zin. Het is belachelijk. Muzikanten zouden geen acts op mogen voeren op het toneel. Water drinken uit een fles wijn zou verboden moeten worden.
quote:kadanz schreef op 05 oktober 2014 @ 21:26:

[...]



Ok, jij je zin. Het is belachelijk. Muzikanten zouden geen acts op mogen voeren op het toneel. Water drinken uit een fles wijn zou verboden moeten worden.Ooooohhhh, Amy Winehouse had water in haar wijnfles??? Goh, weer wat geleerd!
Alle reacties Link kopieren
Maar goed, Yasmijn... Speelkwartier was leuk. Maak je nu maar bekend!



Les temps sont durs pour les rêveurs...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven