Entertainment alle pijlers

Een dubbeltje op z'n kant in bedrijf

26-08-2010 14:59 1465 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie het programma Een dubbeltje op z'n kant kent, heeft al enig idee waar dit programma over gaat. Terwijl Een dubbeltje op z'n kant gaat over "gewone" mensen gaan met een eigen huishouden, gaat Een dubbeltje op z'n kant in bedrijf over bedrijven of in elk geval ondernemers met financiële problemen en die de hulp inroepen van John Williams en Annemarie van Gaal.



Vanavond op RTL4 om 20:30 is van dit programma de eerste uitzending (mocht dat een tweede of zo uitzending zijn, zal ik de eerste uitzending wel gemist hebben).



Hoe het programma er precies uit gaat zien weet ik niet, maar ik moest denken aan de Duitse variant Raus aus den Schulden. Een uitzending ging over een vakantiepark dat door gebrek aan inkomsten (door lagere bezoekersaantallen) en gelijkblijvende kosten in financiële problemen kwam. Peter Zwegat uit Berlijn kwam om de inkomsten en kosten in kaart te brengen en te kijken waar de schoen wrong, en hoe ze die problemen konden oplossen. Ze hadden een schuld van ¤ 1,5 miljoen geloof ik.



Maar goed... ik zie tegen 20:30 in dit topic wel, wie naar het programma wil kijken.
hans66 wijzigde dit bericht op 26-08-2010 18:14
Reden: Meer informatie over Raus aus den Schulden.
% gewijzigd
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Dan zou het vooral voor John Williams zijn
Alle reacties Link kopieren
hahahha me 2 roos! (L)
Alle reacties Link kopieren
Johnny boy
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat het beter wordt dan de eerste versie van een dubbeltje op zn kant. Vond dat toch een beetje teveel "laat me je hand vasthouden, wat heb je het toch rot en daar kun je niks aan doen", terwijl er in heel veel gevallen wel degelijk sprake was van geld uitgeven wat er niet was aan onnodige zaken (ingebouwde koffiemachine, twintig paar schoenen voor de kinderen, lease wasmachine, 2 auto's want stel je voor dat je met de tram moet die voor deur stopt etc). Ik hoop dat het wat meer wordt zoals het programma van Peter van der Vorst van vroeger, dat mensen meer zelf aan het werk worden gezet om financiele wantoestanden recht te zetten. Ben wel benieuwd om wat voor soort bedrijven het gaat.
Ik kijk ook, maar vooral voor de huilies. Ik verwacht hier net zoveel huilies als in de gewone versie van dit programma
Alle reacties Link kopieren
Als jullie zo blijven smelten, moet ik meer schoonmaakmiddelen kopen dan ik kan betalen! En dan klop ik aan bij John!
World of Warcraft: Legion
Ik bedoel, anders is het ook geen DOZK met Sjon.
Alle reacties Link kopieren
quote:gizz schreef op 26 augustus 2010 @ 15:10:

Ben wel benieuwd om wat voor soort bedrijven het gaat.Ik trouwens ook.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
.. Ga maar schoonmaakmiddelen halen, hans ...
Computer says nooooo
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hem trouwens jaren geleden weleens kort ontmoet ... hij was toen écht aardig .. en knap. Dat helpt ook niet
Computer says nooooo
quote:gizz schreef op 26 augustus 2010 @ 15:10:

Ben wel benieuwd om wat voor soort bedrijven het gaat.In ieder geval over een restaurant. Johnnyboy was van de week in ons durp en ik ben 'm misgelopen!
Alle reacties Link kopieren
quote:summer73 schreef op 26 augustus 2010 @ 15:21:

.. Ga maar schoonmaakmiddelen halen, hans ... Sum!
Alle reacties Link kopieren
quote:toffifee schreef op 26 augustus 2010 @ 15:22:

[...]





In ieder geval over een restaurant. Johnnyboy was van de week in ons durp en ik ben 'm misgelopen!Oh nooooo!!! Wat zul je balen zeg
Alle reacties Link kopieren
quote:Chardonnay schreef op 26 augustus 2010 @ 15:26:

[...]



Sum! Sjar!
Computer says nooooo
Alle reacties Link kopieren
Dames... jullie komen op de verkeerde plekken hoor. Kom hem zeker al 10 jaar regelmatig tegen bij het uitgaan. (vind er zelf weinig aan dus das dan weer jammer voor mij)
quote:JJ80 schreef op 26 augustus 2010 @ 15:38:

Dames... jullie komen op de verkeerde plekken hoor. Kom hem zeker al 10 jaar regelmatig tegen bij het uitgaan. (vind er zelf weinig aan dus das dan weer jammer voor mij)Hey, er is wat mis gegaan in je reactie, ik zie namelijk niet waar je hem tegenkomt!
Ik kreeg pas een brief van een bedrijf waar ik zaken mee doe waarin ze schreven dat ze binnenkort op tv kwamen. In een dubbeltje op z'n kant.

Het is een meubelfabriek die mooie spullen maakt, ze hadden alleen geen flauw benul voor wie . Als ik het goed heb begrepen hebben Anne marie en John dat effe voor ze in kaart gebracht en hebben ze weer veel vertrouwen in de toekomst. Juistem. Maar ik ga dus wel kijken.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt een beetje als operatie van der Most, daar vond ik echt geen bal aan, terwijl de bbc versie echt goed was.
Alle reacties Link kopieren
quote:toffifee schreef op 26 augustus 2010 @ 15:42:

[...]





Hey, er is wat mis gegaan in je reactie, ik zie namelijk niet waar je hem tegenkomt!
Alle reacties Link kopieren
quote:toffifee schreef op 26 augustus 2010 @ 15:42:

[...]





Hey, er is wat mis gegaan in je reactie, ik zie namelijk niet waar je hem tegenkomt!





Hmmmm raar...eris een regel weggevallen denk ik

Het was vroeger in (toendertijd) DE r&b discotheek van NL, en de laatste tijd op reunie 25+ feestjes van die tijd. Randstedelijk uitgaansgebied dus. (ik heb hem nooit zien dansen trouwens, alleen maar zien staan)
Alle reacties Link kopieren
Oh, ja! John, die is "lekker he"!!! Vond hem geweldig in de toetjes reclame.
Alle reacties Link kopieren
Nou... over ongeveer 25 minuten begint het. Ik heb nog wat chips van mijn verjaardag afgelopen vrijdag, overgehouden. Dat heb ik aangevuld met nieuwe chips, nieuwe frisdrank, bier, en ook nog hapjes. En wat chips betreft: we hebben paprika- en naturelchips voor diegene die van afwissling houden.



Dus we kunnen met al dit lekkers mooi voor de buis zitten en kijken naar dit programma. Maar het is nog niet begonnen, dus we moeten nog even geduld hebben.



O ja, voordat ik het vergeet. Ik heb ook een zeepsopje gemaakt met een dweil. Degene die bij John het hardste kwijlt mag de vloer schoonmaken!
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
`Het begint...
World of Warcraft: Legion
JJJJjjjjjaaaaaaaaaaaaa we zijn begonnen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven