Entertainment alle pijlers

Een goeie horror film

15-10-2014 20:23 83 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga zaterdag een horror kijken met een vriend van me gewoon thuis maar we weten geen goeie.nee willen graag geesten of iets in die geest. Geen bloederige traffelen.. Iemand suggesties ? En ff kort waar hij over gaat. Dank jullie wel alvast



Ik kan mijzelf nog een film herinneren die ik een aantal jaar, 4 jaar ofzo, gezien heb. Het ging over een groep jongeren van ong 6 man op een boot en er kwam veel drugs en drank in het spel. Door de drugs raakte ze zo in een trip dat ze elkaar dus allemaal vermoorden, ook viel er een overboord weet ik nog. Haha lekker vaag allemaal. maar meer weet ik er niet meer van. tis alweer een tijdje geleden.



Heeft iemand misschien enig idee welke film dit kan zijn??
Kijk eerst naar een ander, voordat je oordeelt over jezelf ;)
Mama.
Sinister.

The Conjuring.
The skeleton key
Alle reacties Link kopieren
Begin maar met die vier titels die hier zijn genoemd. Allen steengoeie films!
TO, wellicht Donkey Punch?



http://www.imdb.com/title/tt0988849/combined
Alle reacties Link kopieren
The Ring of the Grudge.
Alle reacties Link kopieren
idd Mama of The Conjuring, ' Insidious' vond ik ook doodeng. Gaat over familie die een huurhuis betrekt, een van hun zoontjes raakt er gewond en raakt in 'n coma. Ze denken dat het huis spookt, maar eigenlijk heeft het zoontje een soort ' gave' om uit zijn lichaam te treden alleen, hij trekt hier ook geesten mee aan. De familie schakelt een soort medium in. Meer zeg ik er niet over…je kunt het ook googlen maar op wikipedia staat ook het plot. maakt t wel minder spannend. Ik vond m echt griezelig, weken niet van geslapen. Maar weet niet of dat is wat je wilt, haha
Alle reacties Link kopieren
The Blair Witch Project.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
The possesion of Michael King.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
An Amarican Haunting. Was een verrassend goed einde.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet zo niet welke film je bedoelt TO maar films die ik kan aanraden zijn bijvoorbeeld My Little Eye, Ils (Them) en Eden Lake.
Alle reacties Link kopieren
Vacancy vond ik ook erg goed. En Tesis.
Alle reacties Link kopieren
oh en the exorcism of emily rose.
Alle reacties Link kopieren
Eden lake, omdat het zo realistisch is. Kan ons allen overkomen. Heel beklemmend.
Alle reacties Link kopieren
The

haunting in Connecticut. Gedeeltelijk gebaseerd op echte

gebeurtenissen, en een hele goeie film. Echt zo'n film waardoor je gaat

twijfelen of geesten echt bestaan!
Mensen kunnen alleen zichzelf redden.
Toen ik nog into horror was, was ik erg dol op The Ring
Alle reacties Link kopieren
Hier een groot horrorfan!



Paranormal activity was ook wel goed. The conjuring die was zeker heel goed!!



Als je echt een film wil waar je de test van je leven last van houd ga iets met van die porseleinen poppen kijken. Je krijgt er dan de rest van je leven kriebels van.
The Shining, mijn favoriet.
quote:roosv1989 schreef op 15 oktober 2014 @ 22:22:

Toen ik nog into horror was, was ik erg dol op The Ring



Die moet je, in mijn geval, echter 24 x kijken en dan snap je hem nog niet, net als de blair witch project.



Als je wat goordere horrors wil kan je denken aan Chuckey (met die clown, zijn een paar delen van) .

Oww en Friday the 13 deel 1 vond ik rete eng, de delen daarna zijn niks aan. Alleen 1 is leuk.

Dit zijn de wat oudere, nieuwe weet ik niet.

Owww wacht, hoe heet die nou, zijn ook een paar delen van, oooow die vond ik ook eng en goor. Nightmare on a Elmstreet.



Owww shit, je wil niks bloederigs, he jammer..
quote:DorothyParker schreef op 15 oktober 2014 @ 21:43:

The Blair Witch Project.Deze dus.
Alle reacties Link kopieren
The Others met Nicole Kidman, absoluut één van mijn favoriete films. Niks heftigs bloederigs of met zombies maar een (visueel) prachtige film waarbij je het eind niet ziet aankomen (althans, ik niet )



Oh ja, Insidious, die was idd ook goed! Binnenkort deel 2 daarvan maar eens kijken!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Alle reacties Link kopieren
Poltergeist 1,2 en 3

Insidious 1 en 2

The Others



Ik ben te dronken om meer titels te noemen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Olijfje_ schreef op 15 oktober 2014 @ 22:52:

The Others met Nicole Kidman, absoluut één van mijn favoriete films. Niks heftigs bloederigs of met zombies maar een (visueel) prachtige film waarbij je het eind niet ziet aankomen (althans, ik niet )



Oh ja, Insidious, die was idd ook goed! Binnenkort deel 2 daarvan maar eens kijken!In 2015 komt deel 3 uit. Prachtige reeks.
Alle reacties Link kopieren
quote:gladoortje74 schreef op 15 oktober 2014 @ 22:19:

The

haunting in Connecticut. Gedeeltelijk gebaseerd op echte

gebeurtenissen, en een hele goeie film. Echt zo'n film waardoor je gaat

twijfelen of geesten echt bestaan!Zelden zo'n slechte film gezien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven