Entertainment alle pijlers

Een huis vol - deel 2

13-03-2016 22:06 3010 berichten
Klets hier mee over de Deijsjes, Baumgarts, Quaedackers en de familie Adema.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit er ook nog bij!
Alle reacties Link kopieren
Spannend heur!
Alle reacties Link kopieren
Het is een beetje alsof ik meedoe met de loterij. Dezelfde gezellige spanning :P
Alle reacties Link kopieren
Ik ben dikke matties met Marcel. Ik maak me niet zoveel zorgen.
quote:Liene85 schreef op 14 maart 2016 @ 16:36:

Even een update

wij houden de groep zoals hij op dit moment is, ik heb een manier gevonden om de verprutsers te ontmaskeren en te verwijderen wat er al heeft toe geleid dat ik er 2 heb verwijderd, ik ga hier net zolang mee door tot alle die het nodig vinden om berichten te kopieeren uit deze groep verwijderd zijn ( delen doen ze nml niet,want dat valt op ) hoe wij het doen ga ik niemand wijsmaken,aangezien zij dan weer daarop kunnen anticiperen.

Mvg Marcel.





Enne zitten jullie er nog in?



Wispelturig typje zeg, hij zal wel blij zijn dat je dit bericht ook meteen even kopieert. Ik zie helemaal voor me hoe hij zwaar gefrustreerd hier komt kijken of hij de juiste al verwijdert heeft.



Hij kletst uit zijn nek, tenzij je zo stom bent dezelfde ava te gebruiken ofzo zijn de accounts hier en op FB niet aan elkaar te linken.



Als die man eens de helft van de tijd die hij op FB zit zou besteden aan zijn gezin dan kon hij eens wat leuks gaan doen en gezellige nieuwe foto's plaatsen.
Ik ga even kijken.
Yep, ik zit er ook nog bij!



1699 leden op dit moment en wij zijn erbij!!!
Dat vind ik ook, MwCactus. Ik vind de updates over zijn gezin altijd wel leuk. Ook nieuwe foto's vind ik leuk. Ik ben er begonnen als fan van het programma en om het wel en wee van de familie te volgen als ze niet op tv zijn. Maar Marcel wordt met de dag gekker. Ik heb al vaak getwijfeld om bij de groep weg te gaan, omdat ik het gezinsleven te weinig zie. Maar ja, toch blijven hangen :p
Alle reacties Link kopieren
Omg, snel mijn minionplaatjes op Facebook verwijderen dan voor ik eruit vlieg
Alle reacties Link kopieren
Heel die groep interesseert me niks, ik ben erbij voor het vermaak hahahahahahahah
Alle reacties Link kopieren
Nou... Onze nieuwe groepsleider heeft de omslagfoto veranderd naar een foto met haar en dr kind?



Heb getwijfeld om er iets onder te zetten dat ik toch echt liever dan nog het gezeik van Marcel hoor, zodat het in ieder geval wel nog enigzins over de deijsjes gaat, maar toch besloten dat maar niet te doen..



Risico is de groot om er dan uitgegooid te worden en ik vind t nog altijd heerlijk leedvermaak!
The finest pleasure is kindness to others.
Zijn volgers kikken er wel op denk ik. Maar id dit gaat nergens over.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik weet het niet meer.. Een Anneke, kan dat?

Maar ik zag vanmiddag al dat ze er een nieuwe regel hebben gemaakt, dat de omslagdoek steeds veranderd wordt met foto's van leden..



Súper interessant uiteraard!
The finest pleasure is kindness to others.
Ja, elke dag een foto van een ander lid. Why!!!
Alle reacties Link kopieren
Omdat het een vriendengroep is natuurlijk!
Alle reacties Link kopieren
.
1693 leden
Ik denk dat hij zelf al weet dat het ledenaantal fors zal dalen. Doordat ze eraf gegooid worden omdat ze niet meepraten en doordat vriendjes zelf vertrekken.

Dus heeft hij straks 500 leden over zal hij heel trots zeggen dat dat ook de bedoeling was. Zo geraffineerd is hij wel.
Ik ben benieuwd hoe lang ik mag blijven
Aangezien ze niet meer op tv komen en ze niets nieuws te melden hebben zal het sowieso wel doodbloeden binnen niet al te lange tijd.
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
tvp
..
Paar dagen niet gekeken maar niet veel gemist zie ik.

Oh ja zie wel dat het woord losers weggehaald is.

Verder niets boeiends.
Alle reacties Link kopieren
Al die leden die graag op omslagfoto komen. Reacties: "ja graag" "lijkt me een hele eer!" Op de vraag wie er op wil.





Pffff...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven