Entertainment alle pijlers

Een huis vol - deel 2

13-03-2016 22:06 3010 berichten
Klets hier mee over de Deijsjes, Baumgarts, Quaedackers en de familie Adema.
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk om dit te zien van Tyrona. Ik vind haar het leukste Baungard-kind.
Alle reacties Link kopieren
Joh, die aardappels schillen kan echt een stuk sneller, hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sugarbaby schreef op 03 januari 2017 @ 19:08:

Wat leuk om dit te zien van Tyrona. Ik vind haar het leukste Baungard-kind.Ik ben wel bang dat haar evenementenbureau andere Baumgartjes gaat promoten/ aanbieden als d.j., violiste, danser...
Alle reacties Link kopieren
Anne is ook best stevig zeg
Alle reacties Link kopieren
Ik ben Yokechia inmiddels echt zat. Het is Yokechia voor en na.
Doet die vioolspelende dochter eigenlijk nog mee? Of kijk ik niet goed?
Alle reacties Link kopieren
quote:bubbelwijn schreef op 03 januari 2017 @ 19:36:

Doet die vioolspelende dochter eigenlijk nog mee? Of kijk ik niet goed?Wit topje, rechtsachterin op de bank. Naast Yokechia.
Ja idd ik zie het. Maar met die andere items doet ze niet mee toch?
Alle reacties Link kopieren
quote:bubbelwijn schreef op 03 januari 2017 @ 19:43:

Ja idd ik zie het. Maar met die andere items doet ze niet mee toch?In een van de eerste afleveringen heb ik haar geloof ik even gezien. Ze is lang niet zo veel in beeld als eerdere seizoenen.
Alle reacties Link kopieren
Wat een suffe bende die bingo.
Alle reacties Link kopieren
Ik kap er denk ik mee. Ik vind de serie te saai worden. Het is allemaal te gemaakt en vooropgezet. En Eugène op de kalender hoeft voor mij ook niet. Ik zie meer in een programma waarin tips worden gegeven voor grote gezinnen, inzicht in financiën, huishouden, enz. De dagelijkse dingen.
Alle reacties Link kopieren
quote:caplanepourmoi schreef op 03 januari 2017 @ 15:39:

Ja, wij leven. Oh en wij hebben geen ruimte nodig om onze dance skills te showen op zaterdagavond want die hebben we niet ;)



Goh,niet?

Wij wel hoor,want wij zijn net zo talentvol als de Baumgards( en hebben ook geen vrienden,net als de Baumgards)
Alle reacties Link kopieren
quote:Sugarbaby schreef op 03 januari 2017 @ 19:50:

Wat een suffe bende die bingo. In de bar van Barbie!
Alle reacties Link kopieren
quote:bubbelwijn schreef op 03 januari 2017 @ 19:36:

Doet die vioolspelende dochter eigenlijk nog mee? Of kijk ik niet goed?Neh,is niet meer nodig,heeft al een sponsor
ha..ha.. in de gymzaal, denk ik ...ha Samantha moet ook rondjes lopen...blijft de sportieve S. staan!!! Ik had het niet meer! Verder een vrij saaie aflevering, vooral die bankgesprekken mogen ze gelijk er uit knikkeren. Vindt het steeds minder leuk worden. En inderdaad, hoe lang duurt het om 5kg aardappels te schillen zeg! moet je in kwartiertje toch wel gedaan hebben! Doet ze dus blijkbaar anders nooit. Volgens mij is ze alleen degene die alles regelt en bevelen geeft die anderen mogen uitvoeren. Dan vindt ik het bij Willly toch leuker gaan ook al is het volks. Daar zie je gewoon dat de kinderen haar wat gunnen en zij kan dingen uit handen geven, zoals het toezicht op de jongsten. Je ziet haar ook meer kijken naar wat de (klein)kinderen leuk vinden ipv wat zijzelf leuk vindt. Fam. Adema wordt zo langzaamaan steeds saaier om naar te kijken. Er moet met zo'n vierling toch leuker materiaal te bekijken zijn dan dit?
Alle reacties Link kopieren
quote:Idris schreef op 03 januari 2017 @ 17:43:

[...]



Naam en rugnmummer graag.Als je een beetje terug leest.. zie je het vanzelf..
Alle reacties Link kopieren
quote:lila01 schreef op 03 januari 2017 @ 20:22:

Ik kap er denk ik mee. Ik vind de serie te saai worden. Het is allemaal te gemaakt en vooropgezet. En Eugène op de kalender hoeft voor mij ook niet. Ik zie meer in een programma waarin tips worden gegeven voor grote gezinnen, inzicht in financiën, huishouden, enz. De dagelijkse dingen.Hier gister gekapt, ik trek al die mensen niet meer
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Wat een dieptepunten gister! Samantha weet echt werkelijk ALLES en heeft van die enge niet tegen te spreken meningen, en dat overduidelijke "talent"-showen van haar kiddo's is zum kotzen. De bankgesprekken zijn dufferdiedufduf en wil iemand me alsjeblieft tegenhouden de aflevering van vanavond te kijken? Eus in zijn unterhosen? NEIN!
Alle reacties Link kopieren
Hoogtepunt van gister vond ik dan weer wel de tennisleraar
Alle reacties Link kopieren
quote:caplanepourmoi schreef op 04 januari 2017 @ 09:09:

Hoogtepunt van gister vond ik dan weer wel de tennisleraar Ow die heb ik gemist
Alle reacties Link kopieren
quote:caplanepourmoi schreef op 04 januari 2017 @ 09:09:

Hoogtepunt van gister vond ik dan weer wel de tennisleraar Ja, dat maakte de hele uitzending goed.
Alle reacties Link kopieren
quote:caplanepourmoi schreef op 04 januari 2017 @ 09:08:

Wat een dieptepunten gister! Samantha weet echt werkelijk ALLES en heeft van die enge niet tegen te spreken meningen, en dat overduidelijke "talent"-showen van haar kiddo's is zum kotzen. De bankgesprekken zijn dufferdiedufduf en wil iemand me alsjeblieft tegenhouden de aflevering van vanavond te kijken? Eus in zijn unterhosen? NEIN!



Zo gauw een bepaald programma bij mij meer ergernis dan plezier oplevert, stop ik er ogenblikkelijk mee,

Maandag was het zover, zo heerlijk.



Jij kunt het ook Zeker te weten
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 04 januari 2017 @ 12:11:

[...]





Zo gauw een bepaald programma bij mij meer ergernis dan plezier oplevert, stop ik er ogenblikkelijk mee,

Maandag was het zover, zo heerlijk.



Jij kunt het ook Zeker te weten Dankje :-) Ik ga ervoor. Maar wat dan? Wat is leuke(re) trash-erger-OMG-tv? Ik vind Dubbeltje ook lekker, maar niet die eindeloze herhalingen.
Alle reacties Link kopieren
quote:caplanepourmoi schreef op 04 januari 2017 @ 12:56:

[...]





Dankje :-) Ik ga ervoor. Maar wat dan? Wat is leuke(re) trash-erger-OMG-tv? Ik vind Dubbeltje ook lekker, maar niet die eindeloze herhalingen.Peter jan rens! Alhoewel ik hem eigenlijk de kijkcijfers niet gun. Vind het een griezel.
Alle reacties Link kopieren
Gadver, Peter Jan Rens!! Echt een griezel ja. Nee, dan nog liever MD met pils en Jordy en Hazes en roze en onnozel gezever :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven