Entertainment alle pijlers

Een huis vol - deel 2

13-03-2016 22:06 3010 berichten
Klets hier mee over de Deijsjes, Baumgarts, Quaedackers en de familie Adema.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 05 januari 2017 @ 16:09:

[...]





Vanavond de laatste aflevering Sugar, nog even volhouden



De Ademaatjes gaan naar London, dat brengt de boel wel weer in balans. Alhoewel er wel heel veel London in moet zitten om zelfs maar de miniemste hoeveelheid Yokechia goed te maken. Het is goed dat het na vanavond afgelopen is. Weet niet of ik het nog een week had getrokken.



Ik vond het trouwens verbazingwekkend dat de vierling zo netjes bij elkaar blijft lopen. Ze zijn 2, die horen alle kanten op te rennen.



Edit; en als het echt te erg wordt, neem ik er gewoon een Schultenbrau bij!
Alle reacties Link kopieren
Allemensen die tattoo
Alle reacties Link kopieren
quote:binkie schreef op 05 januari 2017 @ 19:10:

Allemensen die tattooJa. Verschrikkelijk.
Alle reacties Link kopieren
Hebben de handen die dat boek vasthouden nou ketens om?
Alle reacties Link kopieren
En het maffe vind ik dat hij er zelf nog geen lol aan heeft want hij ziet em niet
Alle reacties Link kopieren
Hiske vertraagt de boel en niemand komt op het idee om dat kind op te pakken....
Alle reacties Link kopieren
Pffff Wilt die vrouw nou echt nog meer kinderen? Hoe oud is zij nu?
Alle reacties Link kopieren
quote:sensotouch schreef op 05 januari 2017 @ 19:21:

Pffff Wilt die vrouw nou echt nog meer kinderen? Hoe oud is zij nu?46 geloof ik.
quote:Sugarbaby schreef op 05 januari 2017 @ 19:20:

Hiske vertraagt de boel en niemand komt op het idee om dat kind op te pakken....Ik zou ze in de auto hebben laten zitten......
Alle reacties Link kopieren
quote:watdachtjehiervan schreef op 05 januari 2017 @ 19:23:

[...]





Ik zou ze in de auto hebben laten zitten I......Nou idd af gooien en wegwezen
Anders mag je geen cola???!!!!! Hoe oud was dat kind? 3/4?
Alle reacties Link kopieren
Arme fotograaf
wat leuk dat vader adema op pad gaat met zijn 2 oudste dochters.
oops moeder adema en haar zangtalenten.
Alle reacties Link kopieren
quote:watdachtjehiervan schreef op 05 januari 2017 @ 19:23:

[...]





Ik zou ze in de auto hebben laten zitten......En toch vind ik het wel iets liefs hebben hoor. Het komt wel over alsof ze de vierling zoveel mogelijk als individuutjes proberen te benaderen. Dus ze niet in de auto laten zitten, omdat ze met zoveel zijn, maar gewoon er langer over doen en ze er wel uit halen.
Alle reacties Link kopieren
13 kinderen en alleen Yokechia wordt geinterviewd. Waar is de Schultenbrau?
Alle reacties Link kopieren
Oh my die speech

Leuk voor die kinderen ook om hun vader zo schaars gekleed te zien.
Alle reacties Link kopieren
Samantha: ik ben benieuwd of er handel in zit....
Alle reacties Link kopieren
Ze wil dus echt nummer 14. Misschien moet ze eens met de Deijsjes gaan praten over hoe het is om een kind met Down te hebben.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sugarbaby schreef op 05 januari 2017 @ 16:15:

[...]





De Ademaatjes gaan naar London, dat brengt de boel wel weer in balans. Alhoewel er wel heel veel London in moet zitten om zelfs maar de miniemste hoeveelheid Yokechia goed te maken. Het is goed dat het na vanavond afgelopen is. Weet niet of ik het nog een week had getrokken.



Ik vond het trouwens verbazingwekkend dat de vierling zo netjes bij elkaar blijft lopen. Ze zijn 2, die horen alle kanten op te rennen.



Edit; en als het echt te erg wordt, neem ik er gewoon een Schultenbrau bij!



Ik heb even geschakeld in de pauze van Utopia.........

Tattoo, 14e kind, kalender, kind van 2 op busbaan, foto's maken.



Dank voor de tip, de Aldi was nog open, klokklokklok



Proost Sugar



Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Ik moet zeggen dat ik alle 3 de families leuk vind.

Met super veel bewondering voor de Ademaatjes. Papa vind ik wel uitgeblust overkomen maar wát een geduld hebben deze ouders! Ik zou al lang in een psychiatrisch ziekenhuis opgenomen zijn, serieus!

Erg lieve kinderen
Heb me echt verbaasd over die vierling. Die meisjes die zo rustig blijven staan of meelopen, ongekend! Oei oei dan die oudste 2 van mij toen die klein waren, die vlogen alle kanten op...wat een verschil!
quote:Sugarbaby schreef op 05 januari 2017 @ 19:48:

Ze wil dus echt nummer 14. Misschien moet ze eens met de Deijsjes gaan praten over hoe het is om een kind met Down te hebben.Beter van niet, wordt ze nog enthousiaster over een 14e (PR vader Deijs) en moeten ze ook een volkszanger op de verjaardag van nr 14
Alle reacties Link kopieren
quote:grasklokje schreef op 05 januari 2017 @ 21:17:

[...]



Beter van niet, wordt ze nog enthousiaster over een 14e (PR vader Deijs) en moeten ze ook een volkszanger op de verjaardag van nr 14 Krijgen ze wel aandacht.
quote:grasklokje schreef op 05 januari 2017 @ 21:13:

Heb me echt verbaasd over die vierling. Die meisjes die zo rustig blijven staan of meelopen, ongekend! Oei oei dan die oudste 2 van mij toen die klein waren, die vlogen alle kanten op...wat een verschil!Ligt aan je kind hoor haha, mijn 2 oudsten blijven ook altijd bij mij lopen en staan ook rustig stil als ik dat doe en heb geen idee hoe dat komt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven