Entertainment alle pijlers

Een huis vol

08-10-2014 00:15 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Komt dat programma weer op tv? Weet iemand dit. Ik zag vandaag de familie baumgard lopen, ze waren met 5 van de kinderen. Was leuk om ze te zien. Ik vind de vader ook erg leuk.
I'm Doing Me
Vreselijk. Zowel het programma als de ouders die maar door blijven fokken.
Oh, ik vind dat een heerlijk programma? Al gegoogled Lovesray?
Ik kan zo snel niks vinden. De uitzendingen waren altijd in december, geloof ik.
Ik vind het ook leuk om te zien. Hoop dat het weer komt, maar mag van mij ook wel weer over andere families gaan.
Alle reacties Link kopieren
Geen idee... Ik zit bij een fb voor grote gezinnen (heb vijf kids) en daar zat de familie deis ook een poosje maar inmiddels niet meer.

Vorig jaar liet ie nog wel foto's zien van hun kleinkind maar weet even niet meer of dat vorig jaar is uitgezonden. Als dat niet zo is dan zijn er nog nieuwe afleveringen gemaakt.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
quote:suzyqfive schreef op 08 oktober 2014 @ 10:37:

Geen idee... Ik zit bij een fb voor grote gezinnen (heb vijf kids) en daar zat de familie deis ook een poosje maar inmiddels niet meer.

Vorig jaar liet ie nog wel foto's zien van hun kleinkind maar weet even niet meer of dat vorig jaar is uitgezonden. Als dat niet zo is dan zijn er nog nieuwe afleveringen gemaakt.ja was wel uitgezonden, misschien dat het rond kerst komt, hope so.
I'm Doing Me
Alle reacties Link kopieren
Vanaf maandag 15 december om 19.00 uur op NPO1



In Een huis vol worden de grote gezinnen Quaedackers, Deijs en Baumgard gevolgd, met respectievelijk elf, twaalf en dertien kinderen. Hoe gaat het nu met ze en wat hebben ze het afgelopen jaar allemaal meegemaakt? De Limburgse familie Quaedackers is nieuw in de serie. Met elf kinderen, waarvan vier in de luiers en nog meer baby’s in de planning, is dit grote gezin hard op weg om de andere twee in te halen.



De familie Baumgard maakt een langgekoesterde droom van moeder Samantha en vader Eugene waar; ze gaan elkaar opnieuw het jawoord geven. Vijfentwintig jaar geleden hadden ze als jong stel geen geld voor een jurk of een taart, maar dit keer willen ze een sprookjeshuwelijk met alles erop en eraan. En dat alles natuurlijk samen met hun dertien kinderen.



Het gezinsleven van de familie Deijs is het afgelopen jaar behoorlijk veranderd. De kinderen worden groot en Marcel en Ingridt zijn zelfs opa en oma geworden. Om de familiebanden weer stevig aan te trekken, nemen ze de kinderen mee op een bijzondere reis. Van Purmerend naar exotisch Marrakech.
O leuk!
Alle reacties Link kopieren
Leuk, ook dat er een nieuw gezin in zit!

Ik heb me vorige seizoenen wel ontzettend geërgerd aan Samantha Baumgard, wát een luie, saaie vrouw is dat.
Waarom heet die vrouw eigenlijk Ingrid met dt ?
quote:pipootje schreef op 29 november 2014 @ 17:29:

Waarom heet die vrouw eigenlijk Ingrid met dt ?Zekere voor het onzekere?
Ja, leuk!



Ik vind de familie Deijs zo saai. Ik hou wel van de fam. Baumgard, inclusief Samantha.
Leuk, ik ga weer kijken
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk, ik ga ook weer kijken.

En leuk ook dat er een nieuw gezin bijzit.
Ik weet niet of andere (Europese) landen ook dergelijke programma's maken over grote gezinnen (in elk geval Engeland en de USA wel) maar het lijkt mij enorm interessant als er ook fragmenten in het programma verwerkt zouden worden van buitenlandse families. Grote gezinnen in Noorwegen, Zweden, Italië etc.
Alle reacties Link kopieren
Leuk dat het weer komt! Hoop wel dat ze nu ook iets meer van de normale gang van zaken in het huis laten zien. Zoals hoe het op een doordeweekse schooldag gaat met alle (kleine) kinderen douchen/klaarmaken voor school etc. Maar meestal wordt het opgenomen in een vakantieperiode. Lees dat de Deijsjes nu ook naar Marrakech gaan... Ik hou m'n hart vast voor de cultuurshock die ze gaan meemaken :P



Wel heel leuk dat er een nieuw gezin bij komt. De Baumgards vind ik niet echt leuk, beetje te geregisseerd voor de camera. En erger me altijd dood aan Samantha. Familie Deijs vond ik wat dat betreft wat echter, vooral Ingridt vond ik altijd wel leuk. Marcel minder. Ben benieuwd naar het nieuwe gezin
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat het Limburgers zijn, vreselijk accent om aan te moeten horen
Frankly my dear, I don"t give a damn
Wat leuk! Idd jammer dat het Limburgers zijn.
quote:StoraHuntur schreef op 29 november 2014 @ 17:11:

O leuk!Lui? Nou dat vond ik zeker niet. Het is hard werken met zoveel kinderen. Je kunt niet eens lui zijn.
quote:fientje1982 schreef op 01 december 2014 @ 19:06:

[...]





Lui? Nou dat vond ik zeker niet. Het is hard werken met zoveel kinderen. Je kunt niet eens lui zijn.Ja, heel lui. Net als je je bril niet op zet omdat je te lui bent en vervolgens niet kan lezen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind haar óók erg lui, die Baumgard moeder.

Je ziet haar veel zitten en áls ze loopt schuifelt ze.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:NYC schreef op 30 november 2014 @ 09:20:

Ik weet niet of andere (Europese) landen ook dergelijke programma's maken over grote gezinnen (in elk geval Engeland en de USA wel) maar het lijkt mij enorm interessant als er ook fragmenten in het programma verwerkt zouden worden van buitenlandse families. Grote gezinnen in Noorwegen, Zweden, Italië etc.Op tlc is een programma, 19 and counting (die hebben er wel 19 uit geloofsovertuiging en zijn daar veel mee bezig dus dat moet je wel leuk vinden) en je hebt dat programma over dat gezin met die 6 ling (de gosslings oid)
Ik vind die Baumgard-moeder (Samantha) allesbehalve lui! Die stond gerust de hele nacht in de keuken...om van allerlei soorten eten en hapjes te maken om te verkopen met koningsdag etc.

Ze oogt misschien een beetje lui omdat ze vrij fors is? Maar lui kan ze ook nooit zijn met zoveel kinderen!
Alle reacties Link kopieren
Dik = lui volgens veel vivadames
Frankly my dear, I don"t give a damn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven