Entertainment alle pijlers

Ergerlijke, irritante ***reklames

03-06-2007 21:26 560 berichten
Alle reacties Link kopieren
Momenteel vind ik die twee truttekoppen van de Rabobank het ergst. De een legt de ander uit over duurzame energie en de bouw van windmolens. Dit doet ze alsof ze het zelf bedacht heeft, er alles over weet, zo quasi intelligent. Die andere muts, Fatimorgana (dit moet een leuk grapje zijn), laat het haar uitleggen en natuurlijk kan ze duiken. Net echt, niet dus. 's Avonds vertelt ze haar vriendje op een of andere uitreiking dat ze 'meer dan je denkt' gezien heeft. Oh, wat ontzettend stom, wat een achterlijk toneelstukje.
Alle reacties Link kopieren
De laatste weken geen pizza meer aangeraakt door die smerige reclame van  iemand die de pizzakoerier aan het uitkotsen is, gatverdamme.
Alle reacties Link kopieren
Leenreclames.....Dankzij Postcrediet, Lenen.nl, wij betalen u het verschil terug....Becam...gadver, alsof het normaal is om in no-time in een regenton te lopen...
Alle reacties Link kopieren
Owja, Jorinde, ik vind die Rabo-reclame met Fatima de Morreborre ofzo, Fatimorgana inderdaad, ook behoorlijk suf.Echt een hockeytrut die via via gevraagd is een beetje te smilen en een beetje interessant te doen.En dan nog iets, wie gaat er nou met een 'zakelijk contact' dingen doen die alleen echte vrienden met elkaar doen ????
Alle reacties Link kopieren
Het is echt te stom voor woorden hè? Ja hoor, gaat die financiële coach duiken met haar klant. Komen ze net uit het water, staan ze op de boot, worden ze geholpen met de apparatuur afdoen, denk je dat je een spatje water ziet? Niet dus.

Stomme wijven. Fati Morgana staat zogenaamd te dagdromen over windmolens. Belachelijk gewoon.
Alle reacties Link kopieren
Super de boer met de bungels en die geweldige rap-song erbij... en dan dat vreselijke vrouwtje die alles aanprijst, nu ook weer met die monopoly-actie.. Grom!!!
C&A reclame met Jan Smit...die als een hijgend hert achter twee belegen dames aanzit. Getver. Word ik echt onpasselijk van. En z'n haar zit ook nog es heel raar.
Ik vind die spa reine reclames zo erg.

Die bal van een vent die neerkijkt op de gewone burger en die vrouw die met haar zus(?) de erfenis zit te verdelen.En dan krijgen ze een glas water in hun gezicht. Bah, zo slecht geacteerd! Misschien is het idee niet verkeerd maar heel slecht uitgevoerd.



Rabobank is idd ook erg flauw, ik vond die van Jochem de Bruin al niet zo leuk, mar dit is nog erger. Maar die van de postbank kan ik ook niks mee.



Alle leenreclames zijn irritant, al die verheerlijkte blikken over een nieuwe badkamer, of een open haard!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die van SPA juist heerlijk! Het ligt er zo dik bovenop allemaal.



Waar ik niet goed van wordt zijn de radioreclames voor hypotheekadviseurs..... hoor je 2 mensen (een jong flitstend stel uiteraard) over dat ze wel de hoogste prijs voor hun huis willen hebben en dat er misschien wel verborgen mankementen in het nieuwe huis zitten. Maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr................. gelukkig is daar de hypotheekadviseur en alles gaat goed komen.............
Alle reacties Link kopieren
Ik wordt ZO enorm aggerssief vna ene reklame op Arrow Jazz FM. Ik weet niet of hij ook op andere zenders te horen is. Er zijn meerdere varianten maar het komt erop neer dat iemand iets aan zijn collega vraagt, maar het dan zingen ze het (heel overdreven): He ik weet dat het je werk niet is maar zou je deze factuur nog eens kunnen doorlopen (ofzoiets) Dat is onder het mom van is je werk steeds hetzelfde liedje? Kom bij ons werken. 1 of ander ICT bedrijf



Ik krijg er serieus moordneigingen en uitslag van, zo nep, zo irritant:@
Alle reacties Link kopieren
Mijn excuses voor de spelfouten. :$ Dat krijg je ervan als je 16 dingen tegelijk doet.
Alle reacties Link kopieren
Op dit moment vind ik de reclame van de postbank heel erg over de samenwoonscan of zoiets?

Dat stelletje uit Boer zoekt vrouw doet er aan mee en dat hadden ze nu net niet moeten doen.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Ja, die reclame van Super de Boer is erg, Wat heeft die vrouw een raar bloempot kapsel..

Maar wat ik echt erg vind is een reclame over een datingsie of bureao of zoiets:

Een stel ligt in bed en plotseling komt er dan vanonder het dekbed een vent(gatver wil niet eens weten wat die daar heeft liggen doen), en die vent heeft zo'n zielig bosje pluizig haar, en daar kroelt die vrouw dan ook nog door..
Alle reacties Link kopieren
quote: pearle reageerde 04-06-2007 19:51:46 --------------Ja, die reclame van Super de Boer is erg, Wat heeft die vrouw een raar bloempot kapsel..Maar wat ik echt erg vind is een reclame over een datingsie of bureao of zoiets:Een stel ligt in bed en plotseling komt er dan vanonder het dekbed een vent(gatver wil niet eens weten wat die daar heeft liggen doen), en die vent heeft zo'n zielig bosje pluizig haar, en daar kroelt die vrouw dan ook nog door.. ---------------Vreselijk ja! Er is ook een reclame van als foto. En dan die zin "ik heb je". Gatverdamme, het draait weer om bezit hoor. Alsof je iemand kunt bezitten en alsof dat je leven vervult.
Alle reacties Link kopieren
die marine spotjes.. met dat meisje.. die doet alsof ze alles kan en wett... arghh
Alle reacties Link kopieren
Zag de reclame van eneco energie over groene stroom,erg irritant...
Alle reacties Link kopieren
Alle Axe reclames met het zogenaamde Axe effect voor mannen.
Alle reacties Link kopieren
Die afgrijselijke reclame van buurman en buurvrouw met die stomme truthondjes die op hun achterpoten lopen.  En buum en buuv met afgrijselijke stemmen maar kakelen over hoe lekker alles is (gaat over Peijnenburg koek geloof ik,  maar ik zap direkt weg als ie komt)
Alle reacties Link kopieren
Wat pas echt irritant is met de reclames:

ze zijn altijd op hetzelfde tijdstip op ieder net.

Wat ik wel een leuke reclame vind is die van Andrelon, man zit te wachten.......nog meer te wachten......en nu is het zat, ik ga weg.........zit mevrouw al in de auto.

Zo herkenbaar dat wachten van de man
Alle reacties Link kopieren
de postbank reclame, echt helemaal verschrikkelijk!! irriteer me mateloos als k haar alweer hoor praten, maakt nie uit welke van de reclames van hun, zijn echt allemaal even erg!! Word er gewoon chagrijnig van:o
Alle reacties Link kopieren
de leger reclame met die jongen die niet kan kiezen bij de febo, en dat er dan een dikke vrouw !! langs komt die het wel weet   :@
Alle reacties Link kopieren
de leger reclame met die jongen die niet kan kiezen bij de febo, en dat er dan een dikke vrouw !! langs komt die het wel weet   :@
En wie van de twee is dan geschikt voor het leger ?    

 
Alle reacties Link kopieren
Ergerlijk? Irritant?

Even oftopic, maar het verbaast me dat er nog steeds geen topic is over belspelletjes. Misleiding, oneerlijkheid, afzetterij en geldklopperij van de bovenste plank! Dat er tot op heden nog niemand in politiek Nederland het voor elkaar heeft gekregen deze overduidelijke oplichterij te verbieden verbaast me elke dag weer. 

Ik wíl er niet naar kijken, maar het wordt me gewoon door m'n strot geduwd!

Ik kan tegenwoordig niet eens meer op een normale manier naar mijn favoriete soap kijken. Vroeger kwam er alleen (ook wel ergelijke) reclame doorheen, maar nu kan rustig (en dat is het positieve er aan)  mijn hele huis stofzuigen, een pot koffie zetten ofr een overschotel maken voor die verschrikkelijke schreeuwerige mediageile wijven weer klaar zijn met hun braakopwekkende gelul....Soms bijna 20 minuten lang! Ze doen alsof de kijkers achterlijk zijn: 'dezer opgave is wel heel moeilijk! Ik had hem zelluf niet gezien hoor!!' Braaaaaaak! Zappen helpt niet, want het is bijna op elke zender!

Ooit al eens op youtube het woord 'belspelletjes' ingetikt?

Bijv: http://img.youtube.com/vi/6VMxjAPAoTg/2.jpg

 

Dat vind ik dus ergelijk en daar irriteer ik mij aan.

Wie nog?
Alle reacties Link kopieren
alle reclames over ontharing/waxing/epileren vooral die van veet.....zoon blije muts die springt/playbackt op haar bed....terwijl ik die rotzooi gebruikte ik meer kon springen van de pijn.



xxxxx
Alle reacties Link kopieren




quote: lieverdtie reageerde



de leger reclame met die jongen die niet kan kiezen bij de febo, en dat er dan een dikke vrouw !! langs komt die het wel weet   :@

En wie van de twee is dan geschikt voor het leger ?    

 
die magere gozer in iedergeval niet, over de dikke dame wordt niets gezegd :D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven