Entertainment alle pijlers

Ergerlijke, irritante ***reklames

03-06-2007 21:26 560 berichten
Alle reacties Link kopieren
Momenteel vind ik die twee truttekoppen van de Rabobank het ergst. De een legt de ander uit over duurzame energie en de bouw van windmolens. Dit doet ze alsof ze het zelf bedacht heeft, er alles over weet, zo quasi intelligent. Die andere muts, Fatimorgana (dit moet een leuk grapje zijn), laat het haar uitleggen en natuurlijk kan ze duiken. Net echt, niet dus. 's Avonds vertelt ze haar vriendje op een of andere uitreiking dat ze 'meer dan je denkt' gezien heeft. Oh, wat ontzettend stom, wat een achterlijk toneelstukje.
Alle reacties Link kopieren
Dit is niet gênant, dit is profesioneel!!!
Echt met Goldielocks eens! Ook ik erger me kapot aan die miepen en soms echt zielig, van die popiejopie mannetjes , wat je ook overdags kijkt konstant die idiote spelletjes ertussendoor, net als "s avonds na 12 uur die reclame voor die hijglijnen, je kunt echt geen film meer kijken zonder die storende pauzes.
die met dat Roze spul,

Vanish of zo, die vind ik irritant.

ook best wel sexistisch, dat het weer

es vrouwen zijn.

oww en ook die andere, een of ander plee schoonmaakspul,

ik weet niet hoe dat heet, die vrouw komt  bijna klaar van haar

schone plee, grrrrrrrrrrrrr. dat er nog vrouwen zijn die zich daarvoor lenen,

begrijp ik niet.

oww, weet niet of het telt ;) maar die van tell sell

van dat slakkenspul, daar erger ik me helemaal paars aan....

AAAAAAAAARGHH!!

he dat lucht op :P



grtz phoebe
Alle reacties Link kopieren
Ik vind reklames voor beltonen en wallpapers voor mobiele telefoons ook zwaar irritant. Ze zeggen er ook voor het gemak maar niet duidelijk bij dat je meteen vast zit aan een abbonement dat je 4,50 per week kost (weet ik niet uit ervaring maar was laatst bij een consumentenprogramma).



En dan vooral de wallpapers met meisjes die in bikini het ruitje van je gsm staat schoon te maken met sop en een semi-geile blik
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Die ene huppelkut van Veet. "Zo doen wij vrouwen dat!" *wurgt haar vervolgens in gedachten*



En als er weer zo'n Jamba-reclame komt met die leeuw die de jumpstyle-versie van het Wilhelmus vertolkt, word ik trouwens ook niet echt blij.
Alle reacties Link kopieren
De koffie-reclame met George Clooney... Als dat vrouwtje 'Delicate and Smooth' zegt dan lopen de rillingen over mijn rug.. ik zap dan altijd zo snel mogelijk weg als hij komt.



En die nieuwe reclame van Hi met dat meisje met het waterhoofd. Daar snap ik dan de boodschap niet echt van.
Alle reacties Link kopieren
Ja, die Hi, reclame, ik mag hopen voor dat meisje dat haar hoofd bewerkt is...:P

Ik vind trouwens ook alle haarkleur reclames irritant, al dat gewapper met die haren..:(

En die reclame van Broer zoekt Saus slaat ook echt helemaal nergens op.
Alle reacties Link kopieren
Die van Multivlaai vind ik echt verschrikkelijk!!! Zo'n irritant uitziend kind dat dan niet kan kiezen en uitroept; 'Ik wil ze allemaal!'. Zooooooooo slecht geacteerd. Ik weet haast zeker dat dat meisje een (klein)dochter van de baas van Multivlaai is, kan niet anders.



Rabo-Fatima is ook nog steeds mega-irritant, evenals Ellen van de Postbank. Of reclames met Louis van Gaal, die van de Mediamarkt zijn erg, maar die met die keukens, slaat echt alles, daar kan ik me zo aan ergeren ('dat zie je niet vaak, een man alleen' en dat hij de juiste opstelling dit keer aan hun overlaat). Gelukkig zie je 'm niet vaak meer.
Alle reacties Link kopieren


Ja, die Hi, reclame, ik mag hopen voor dat meisje dat haar hoofd bewerkt is...:P

 
[fgcolor=#ff00ff]Daarom neem ik geen HI[/fgcolor] abonnement!

Ben bang om er ook zo uit te gaan zien :D!!
Alle reacties Link kopieren
Die van Multivlaai vind ik echt verschrikkelijk!!! Zo'n irritant uitziend kind dat dan niet kan kiezen en uitroept; 'Ik wil ze allemaal!'. Zooooooooo slecht geacteerd. Ik weet haast zeker dat dat meisje een (klein)dochter van de baas van Multivlaai is, kan niet anders.



Jaaah... die van Multivlaai is ook heel erg, met dat irritante kutkind. Haar is duidelijk verteld dat ze niet in de camera mag kijken terwijl ze naar alle vlaaien wijst en roept 'ik wil ze allemaal' maar ze kan het heel even niet laten. Vreselijk, heel vreselijk, en dan die vader erbij, en die medewerkster. Grrr.
Alle reacties Link kopieren
karwei-reclames vind ik heel ergerlijk. Die mannenstem die heel snel praat. Vreselijk! Het is voor mij echt reden om niet naar de karwei te gaan.
Alle reacties Link kopieren
Stoute Wouter van de LOI... brrrrrr
Alle reacties Link kopieren
karwei-reclames vind ik heel ergerlijk. Die mannenstem die heel snel praat. Vreselijk! Het is voor mij echt reden om niet naar de karwei te gaan.




Voor mij is dat ook een reden.

Als je er geen beeld bij ziet, heb je werkelijk geen idee waar het over gaat!
Alle reacties Link kopieren
Ben ik dan de enige die die Boomchikawahwah (ik zal het wel verkeerd schrijven) echt verschrikkelijk vindt? Ik krijg echt kromme tenen van plaatsvervangende schaamte als ik die vrouwen zie kronkelen.

PS Dit kan alleen een man bedacht hebben.
Alle reacties Link kopieren
de postbank reclame, echt helemaal verschrikkelijk!! irriteer me mateloos als k haar alweer hoor praten, maakt nie uit welke van de reclames van hun, zijn echt allemaal even erg!! Word er gewoon chagrijnig van:o
Die Ellen is ook een onbetrouwbaar sekreet. In die Toyota Aygo zit ze zelfs haar eigen vriendinnen voor te liegen dat ze niet aan het werk is. En dan dat stomme irritante lachje aan het eind als ze die leeuwestaart binnenboord heeft gehaald.   Ongelooflijk dat zo'n onsympathiek wicht reclame mag maken voor een bank.
Alle reacties Link kopieren


Die van Multivlaai vind ik echt verschrikkelijk!!! Zo'n irritant uitziend kind dat dan niet kan kiezen en uitroept; 'Ik wil ze allemaal!'. Zooooooooo slecht geacteerd. Ik weet haast zeker dat dat meisje een (klein)dochter van de baas van Multivlaai is, kan niet anders.



Jaaah... die van Multivlaai is ook heel erg, met dat irritante kutkind. Haar is duidelijk verteld dat ze niet in de camera mag kijken terwijl ze naar alle vlaaien wijst en roept 'ik wil ze allemaal' maar ze kan het heel even niet laten. Vreselijk, heel vreselijk, en dan die vader erbij, en die medewerkster. Grrr.
En zeer misleidende reclame want als je goed ziet heeft dat meisje niet van alle 40vlaaien een stuk. Als limburger krijg ik van dit reclame-spotje plaats voor schaamtegevoel.
Alle reacties Link kopieren
Alle schoonmaaproducten doe worden aangeprezen door een man of na gesincroniseerd (of hoe je dat ook ook schrijft) hoe goed het product ook werkt.

Dus ook de plee reclame van Harpic max.



Boer zoekt saus, postbankreclame's en dan ook nog eens alle zegel/knikkerverzamelacties.
Alle reacties Link kopieren
Die afgrijselijke reclame van buurman en buurvrouw met die stomme truthondjes die op hun achterpoten lopen.  En buum en buuv met afgrijselijke stemmen maar kakelen over hoe lekker alles is (gaat over Peijnenburg koek geloof ik,  maar ik zap direkt weg als ie komt)   
Ik zag hem net voor het eerst voorbij komen... inderdaad vreselijk, vooral die stem die zogenaamd op de stem van Martin Gaus moet lijken. Vraag of echt Martin Gaus voor dat zinnetje, of laat die kerel die het nu inspreekt met zijn eigen nietgeforceerde stem zijn werk doen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zag net weer zo'n suffe reclame. Die 'nep' Italiaanse vrouwen, die koffie van een lepeltje slurpen en zeggen :pets for je koffiesetapparat. Ieeeew dat accent:(
Alle reacties Link kopieren
die reclame van Multikabel snap ik niet. Dat ze allemaal naar buiten lopen en dat er nog een telefoon overgaat. Dan rennen ze allemaal weer naar binnen en heeft die griet de telefoon dan als eerste te pakken. Vervolgens  zwaait ze naar haar collega's. Werken ze daar op provisiebasis ofzo?

En waarom gaat ze boven op het buro zitten?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind bijna alle reclames irritant! We nemen dus alle films en series op en dan kan je lekker doorspoelen!!!!!!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik zag net weer zo'n suffe reclame. Die 'nep' Italiaanse vrouwen, die koffie van een lepeltje slurpen en zeggen :pets for je koffiesetapparat. Ieeeew dat accent:(
Die vrouwen zij echt italiaans, en wonen in nederland.

Maar die stem op het eind die iets zegt over echte cappuccino voor je koffie-pad apparaat. Dat is toch Karin Bloemen die een italiaanse na doet?!?!?!
Alle reacties Link kopieren
als ik het laatste zinnentje hoor van die reclame denk ik meteen aan de winares van hntm vanwege die uitspraak koffie-ped-apperaat




quote: kloontje reageerde



de postbank reclame, echt helemaal verschrikkelijk!! irriteer me mateloos als k haar alweer hoor praten, maakt nie uit welke van de reclames van hun, zijn echt allemaal even erg!! Word er gewoon chagrijnig van:o

Die Ellen is ook een onbetrouwbaar sekreet. In die Toyota Aygo zit ze zelfs haar eigen vriendinnen voor te liegen dat ze niet aan het werk is. En dan dat stomme irritante lachje aan het eind als ze die leeuwestaart binnenboord heeft gehaald.   Ongelooflijk dat zo'n onsympathiek wicht reclame mag maken voor een bank. 
Eindelijk is iemand het met me eens, ik word ook niet goed van dat onnozele gegil van haar!
Alle reacties Link kopieren
Ik zag net weer zo'n suffe reclame. Die 'nep' Italiaanse vrouwen, die koffie van een lepeltje slurpen en zeggen :pets for je koffiesetapparat. Ieeeew dat accent:(
ik vind dat wel fascinerend hoe ze dat zegt: "kof-fie-pet-tappa-raat"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven