Entertainment alle pijlers

Ergerlijke, irritante ***reklames

03-06-2007 21:26 560 berichten
Alle reacties Link kopieren
Momenteel vind ik die twee truttekoppen van de Rabobank het ergst. De een legt de ander uit over duurzame energie en de bouw van windmolens. Dit doet ze alsof ze het zelf bedacht heeft, er alles over weet, zo quasi intelligent. Die andere muts, Fatimorgana (dit moet een leuk grapje zijn), laat het haar uitleggen en natuurlijk kan ze duiken. Net echt, niet dus. 's Avonds vertelt ze haar vriendje op een of andere uitreiking dat ze 'meer dan je denkt' gezien heeft. Oh, wat ontzettend stom, wat een achterlijk toneelstukje.
Alle reacties Link kopieren
quote:Twinkle1001 schreef op 17 maart 2011 @ 12:03:

Die campagne van de Plus dan?



Humor om te lachen: Neger Edgar in een supermarktkarretje met Volendamse jurk aan en Volendamse vrouwenmuts op.



Vatje'm? Een man, een neger nog wel, in een oudhollandse jurk?? Ja? Haha, vat je 'm, ja? En neger met een volendamse muts op in een jurk ja?!

Een man draagt geen jurk. Maar deze man wel, en dan nog wel een Volendamse jurk terwijl hij gewoon een neger is hè? Hij is gewoon een neger man! Met een volendamse vrouwenjurk aan. En hij kijkt er heel zuur bij, ja vind je 't gek? hahaha TE hilarisch gewoon. Ik proest het uit gewoon. Net als die meiden die erbij staan. Die komen ook niet meer bij natuurijk. Maffe Edgar. In een jurk! Proest.



.



.









Alle reacties Link kopieren
Die Bueno reclame van de laatste Bueno in de automaat. irri!
Alle reacties Link kopieren
quote:Zanne schreef op 25 maart 2011 @ 01:09:

Ik ben het eens met iedereen die de reclame van Zalando erg vindt. En die van die fluitende man bij Mc Donalds is echt TE ERG!



Oh wat is die van Zalando irritant. Dat gegil. De laatste op een nudistencamping is echt meer dan erg. En die reclame klopt ook niet. Die bezorger komt met 3 dozen aanlopen, hij geeft die dozen over aan dat meisje en dan geeft hij opeens 2 dozen aan.



(hoop niet dat ik mosterd ben, heb nog niet alles bijgelezen)
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
zalando is ook voor mij de ergste van dit moment, ik heb helemaal geen moeite met bloot, maar dit is zo onaantrekkelijk hoe ze dit gemaakt hebben, niet leuk om naar te kijken en al helemaal niet grappig.

Dat stel in die koekjesreclame dat zich zo thuis voelt dat ze gaan zitten zoenen vind ik ook niet leuk.
Alle reacties Link kopieren
De Nederlandse Energiemaatschappij reclames zijn inderdaad erg vervelend. Essent wil hun geinvesteerde geld terug verdienen en dan verhogen ze vast de tarieven. Dan moet de NEM over zichzelf ook maar zeggen dat al die reclames van hun ontzettend veel geld kosten, een investering die ze natuuuuurlijk terug willen verdienen door de tarieven te verhogen.



Gelukkig mogen die reclames waarin ze Essent en Nuon erbij betrekken nu niet meer van de reclame codecommissie. Het is dan trouwens ook belachelijk dat zoiets niet bepaald wordt voordat ze wekenlang uitgezonden worden...



Verder vind ik alle reclames waarin kinderen gebruikt worden om iets te verkopen verschrikkelijk irritant. Als een lief (vaak juist irritant) kinderstemmetje zegt hoe goed Dreft wel niet is zal ik het ineens willen kopen?
quote:calvijn1 schreef op 19 maart 2011 @ 21:02:

Die van dat duffe stel dat ineens heel goor zit te bekken op de bank.

Een of ander koekjeO god ja, die is echt vreselijk. Partner en ik zaten echt zo toen we die voor het eerst voorbij zagen komen:
Alle reacties Link kopieren
schimmel in de badkamer van HG, waar die man zijn overlevingspak aantrekt en dan zegt die vrouw: doe toch niet zo zo raar, ik ben toch al klaar.... brrrr



en ik heb geen schimmel in mijn badkamer, nooit gehad ook, jullie wel?

wel eens op het plafond ( antikraak ) maar daar hielp geen schimmelreiniger tegen hoor, moest opnieuw gestuct en geschilderd worden.
Alle reacties Link kopieren
quote:kitty elastic schreef op 26 maart 2011 @ 19:38:

schimmel in de badkamer van HG, waar die man zijn overlevingspak aantrekt en dan zegt die vrouw: doe toch niet zo zo raar, ik ben toch al klaar.... brrrr



en ik heb geen schimmel in mijn badkamer, nooit gehad ook, jullie wel?

wel eens op het plafond ( antikraak ) maar daar hielp geen schimmelreiniger tegen hoor, moest opnieuw gestuct en geschilderd worden.Ik helaas wel ging prima weg met dat spul maar om nu zo'n pak aan te trekken.....
Alle reacties Link kopieren
ik vind die reclame van profile bandencentrum ook zo erg. Met een Amerikaens acksent. Brr en dan zo;n dom blond ding er bij, alsof die er zou werken.

En ze eindigen nu met zomerbenden (ipv zomerbanden) Brrr
Ik erger me aan;



"vakaaassie" Vakaaasssie" Klein kind die dat roept. Gaat door merg en been. Een of andere touroperator. Vreselijk.
Ik erger me aan;



"vakaaassie" Vakaaasssie" Klein kind die dat roept. Gaat door merg en been. Een of andere touroperator. Vreselijk.
De reclame van Nuon waarin een vent roept dat er "wereldreddend gehandeld' moet worden. Wat een jeukterm! Ik krijg meteen zin om alle lichten aan te laten en een douche van een uur te nemen.
Alle reacties Link kopieren
Ik neem mijn woorden terug over de Antikal reclame. Die waar een man zegt; Moeder komt! En dat ze dan als een gek de badkamer gaan poetsen omdat moeder die inspecteert. Ik vond dat een stomme reclame. Niet realistisch.



Maar nu was mijn schoonmoeder hier, en die komen niet zo vaak, en zij bekeek onze nieuwe badkamer en zei dat we kalk op de tegels hadden. Damn, beter dat ik die reclame serieus had genomen.





Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Welke ik ook erg walgelijk vind zijn die Car glass reclames GRRR!

Vooral die ene met die zogenaamd super geintereseerde telefoniste bleeeeh!
maleficent



(je hebt haar toch wel meteen een fles schoonmaakmiddel in de handen gedrukt he?)
Alle reacties Link kopieren
Dat maandverband dat 'lekker' ruikt, getver! En de allerergste, écht de meest walgelijke idiote ergelijke reclame vind ik die van die voortijdige zweetlozing van Axe. Echt te walgelijk gewoon
Alle reacties Link kopieren
Hallo Clair, ik en mijn man plannen een kind in ons drukke bestaan. Jij kunt ons er vast bij helpen met je ovuuulaaassieeetesten.



Jeuk reclame!
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand de laatste Zwitsal reklames goed beluisterd?



Op het laatst zegt een vent met een vreselijk accent:



" Zwitsal voor normaal huidjah en voor een gevoelig huidjah"





Ik denk dat de goede man uit Den Haag komt. Ik krijg accuut uitslag als hij huidjah zegt!
ClearBlueClaire is wel heel irritant ja.



En de Bueno reclames ook... Mevrouw wil geen andere candybar want die zijn te zwaar. Dus dan maar een Bueno. Net alsof dat heel gezond is.



Om nog maar niet te spreken over de slechte acteerprestaties van Mark Tuitert en Femke Heemskerk.
Alle reacties Link kopieren
quote:hondagirl schreef op 07 april 2011 @ 15:08:

écht de meest walgelijke idiote ergelijke reclame vind ik die van die voortijdige zweetlozing van Axe. Echt te walgelijk gewoon Die zap ik altijd meteen weg. Ik vind de gezichtsuitdrukkingen van die jongens erbij echt zo goor.
Stressed is just desserts spelled backwards
Women in control van Crystal Clear vind ik ook zo suf. Die twee vrouwen die de berg hebben beklommen (gewoon in hemdje met korte broek) met dank aan Crystal Clear. En Daphne Deckers als boegbeeld. Mwah.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bergje65 schreef op 07 april 2011 @ 15:15:

Heeft iemand de laatste Zwitsal reklames goed beluisterd?



Op het laatst zegt een vent met een vreselijk accent:



" Zwitsal voor normaal huidjah en voor een gevoelig huidjah"





Ik denk dat de goede man uit Den Haag komt. Ik krijg accuut uitslag als hij huidjah zegt!



Die vind ik ook vreselijk. Vind het ook net of hij een "t" zegt. Dus huitjah. Hij probeert het zo krampachtig netjes te zeggen, dat het onnatuurlijk wordt.



En Biodermal.....om trouble te shooten.
Alle reacties Link kopieren
quote:tekendoos schreef op 07 april 2011 @ 22:16:

[...]





Die vind ik ook vreselijk. Vind het ook net of hij een "t" zegt. Dus huitjah. Hij probeert het zo krampachtig netjes te zeggen, dat het onnatuurlijk wordt.



En Biodermal.....om trouble te shooten. Tis wel een heel lekker cremepje... biodermal....
Alle reacties Link kopieren
quote:Bergje65 schreef op 07 april 2011 @ 22:18:

[...]





Tis wel een heel lekker cremepje... biodermal....Dat dan weer wel
Alle reacties Link kopieren
quote:tekendoos schreef op 07 april 2011 @ 22:16:

[...]





Die vind ik ook vreselijk. Vind het ook net of hij een "t" zegt. Dus huitjah. Hij probeert het zo krampachtig netjes te zeggen, dat het onnatuurlijk wordt.



En Biodermal.....om trouble te shooten.





Oei, deze viel mij ook op vandaag; HuiTjah.

Vréselijk, niet om aan te horen
Frankly my dear, I don"t give a damn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven