Entertainment alle pijlers

Ergerlijke, irritante ***reklames

03-06-2007 21:26 560 berichten
Alle reacties Link kopieren
Momenteel vind ik die twee truttekoppen van de Rabobank het ergst. De een legt de ander uit over duurzame energie en de bouw van windmolens. Dit doet ze alsof ze het zelf bedacht heeft, er alles over weet, zo quasi intelligent. Die andere muts, Fatimorgana (dit moet een leuk grapje zijn), laat het haar uitleggen en natuurlijk kan ze duiken. Net echt, niet dus. 's Avonds vertelt ze haar vriendje op een of andere uitreiking dat ze 'meer dan je denkt' gezien heeft. Oh, wat ontzettend stom, wat een achterlijk toneelstukje.
Alle reacties Link kopieren
Shoeby....



Wat een verschrikking



"Wat is het allerergste dat een vrouw kan overkomen? "



- "Ik heb niets om aan te trekken!! "



WAT?! Hou je bakkes!!Kutreclame

Alle reacties Link kopieren
Idd!

Welke vrouw in NL heeft nou helemaal geen kleding in haar kast hangen? Niemand toch?

Het is gewoon een reclame voor al die wijven die altijd iets nieuws willen hebben. En die een kledingstuk na 1 keer dragen oud vinden. Walgelijk, zulk soort vrouwen.



Al vind ik het wel een leuk meisje in de reclame.
quote:julia_van_henegouwen schreef op 12 april 2011 @ 22:00:

[...]



De vlaamse versie vind ik dan weer hilarisch. Zo droog!

In de kom!!

kijk die wel wél leuk !

Kom, in de kom ha haha !
Alle reacties Link kopieren
Hm, dat ik hier nog niets over die voortijdige zweetlozing van Axe heb gelezen. Damn, wat een *** reclame!
quote:amarna schreef op 13 april 2011 @ 08:50:

Drie bh's bij Hunkemoller. Een vrouw die bh's past in een hotelkamer en voor het raam in bh nr. 1 lonkt naar de badmeester en vervolgens in een ander verleidelijk setje de knappe man met roomservice binnenlaat.

Onder begeleiding van de het liedje "whatever Lola wants, Lola gets".

Ik word iedere keer weer kwaad om dat mens. Je vriend/man zal maar in dat hotel werken of op zakenreis zijn. Blijf met je hoerige poten van andermans vent af....





Meen je dit nou serieus?? Word je daar echt kwaad over? Daar kan ik me echt niets bij voorstellen, is het niet gewoon jaloezie? (eerlijke vraag)



Ik vind haar namelijk echt prachtig!!! WOW wat een lichaam! Echt een bijzonder mooie vrouw en ik (als hetero) vind het helemaal geen vervelende reclame om te zien, die roomserviceboy is nml ook niet verkeerd! haha als ik die dame was had ik het ook wel geweten ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:VivaPepsi schreef op 14 april 2011 @ 17:49:

De autoreclame met het liedje Twinkle Twinkle, Little Star. Jezus, wat wordt dat liedje verkracht zeg door de vrouw die het jengelt. Zo erg; ik zet 'm zelfs uit als ie op tv komt, kan haar stem niet meer horen.





Dat liedje had ik gister de héle dag in m'n hoofd, door die reclame.

Welke reclame ik echt vreselijk vind. Vrouw die haar oksels gaat scheren met het elektrisch scheerapparaat van man. Vervolgens blijft dat ding vast zitten in haar oksel en gaat ze naar de winkel voor een nieuwe scheerkop. Vind die reclame zo vreselijk het doet

al pijn als ik hem zie. Word er gewoon onpasselijk van. Geen idee van welke winkel/merk het is.
Alle reacties Link kopieren
quote:YouWish schreef op 19 april 2011 @ 16:34:

[...]





Meen je dit nou serieus?? Word je daar echt kwaad over? Daar kan ik me echt niets bij voorstellen, is het niet gewoon jaloezie? (eerlijke vraag)



Ik vind haar namelijk echt prachtig!!! WOW wat een lichaam! Echt een bijzonder mooie vrouw en ik (als hetero) vind het helemaal geen vervelende reclame om te zien, die roomserviceboy is nml ook niet verkeerd! haha als ik die dame was had ik het ook wel geweten ;)





Jaloers ? Nee hoor, ik ben 52 en sta daar ècht boven. Ben voldoende zelfverzekerd om niet te hoeven concurreren met bloedmooie vrouwen van half mijn leeftijd. Want het is een beauty, dat zie ik heus wel. Maar iIk vind het gewoon immoreel dat je als jonge meid probeert het hotelpersoneel te verleiden zonder dat je iets van hen weet. Misschien zijn het huisvaders met 4 kinderen. Ik heb iets tegen zulke femmes fatale, die denken dat ze álles kunnen omdat ze mooi zijn en op dat moment hun lusten willen blussen. Typisch produkt van het ik-tijdperk.

Het zal mijn calvinistische inborst wel zijn.

Ik realiseer me dat ik het veel te serieus opvat, het is maar een reclame
Alle reacties Link kopieren
die van becel: ik ben hier niet alleen om margarine te kopen maar ook hierom... grrrrrrrrrr
Alle reacties Link kopieren
quote:amarna schreef op 20 april 2011 @ 10:03:

[...]





Jaloers ? Nee hoor, ik ben 52 en sta daar ècht boven. Ben voldoende zelfverzekerd om niet te hoeven concurreren met bloedmooie vrouwen van half mijn leeftijd. Want het is een beauty, dat zie ik heus wel. Maar iIk vind het gewoon immoreel dat je als jonge meid probeert het hotelpersoneel te verleiden zonder dat je iets van hen weet. Misschien zijn het huisvaders met 4 kinderen. Ik heb iets tegen zulke femmes fatale, die denken dat ze álles kunnen omdat ze mooi zijn en op dat moment hun lusten willen blussen. Typisch produkt van het ik-tijdperk.

Het zal mijn calvinistische inborst wel zijn.

Ik realiseer me dat ik het veel te serieus opvat, het is maar een reclame



Ik wilde net zeggen"pssst het is niet echt hoor".



En een beetje huisvader van 4 kinderen moet ook "nee" kunnen zeggen lijkt mij. Hij komt buiten het hotel ook genoeg mooie vrouwen tegen.
Alle reacties Link kopieren
Zalando..... op die camping!!!!!



Aaaaaaaaaaaaaaaaargggggggggggggggggggggggghhhhhhhhh
quote:Bergje65 schreef op 20 april 2011 @ 21:58:

Zalando..... op die camping!!!!!



AaaaaaaaaaaaaaaaargggggggggggggggggggggggghhhhhhhhhDie ja.
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand die CocaCola kutpoppetjes, die een kleiner tasje willen, al genoemd?
Alle reacties Link kopieren
Almhof en Mona (nog steeds) zijn zeer irritant.
Heeft iemand de reclame van Dulcolax al genoemd? Nee hè?



Voor het slapen in te nemen en 's ochtends heerlijk ontlast wakker worden. Jaiks!!!
Nee Mona is leuk!
Alle reacties Link kopieren
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 21 april 2011 @ 10:22:

Heeft iemand de reclame van Dulcolax al genoemd? Nee hè?



Voor het slapen in te nemen en 's ochtends heerlijk ontlast wakker worden. Jaiks!!!



's Avonds innemen en 's ochtends ontlast wakker worden ?

Dus heb je je bed ondergekakt ?
Alle reacties Link kopieren
quote:kitty.elastic schreef op 20 april 2011 @ 21:48:

die van becel: ik ben hier niet alleen om margarine te kopen maar ook hierom... grrrrrrrrrr



Ik krijg iets-naar-de-tv-smijten-neigingen van die reclame. Maar dat mag niet van mijn vent. Wordt te duur zegt ie.



"De kleinkinderen die er nog niet zijn". M.a.w. "zeg, schiet eens op, bevruchten jullie, en een beetje rap want ik wil oma worden!" Huuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhh!
Alle reacties Link kopieren
Wat me overigens op een andere vraag brengt: Schitteren jullie nog wel eens een beetje met je oksels? En zingen jullie daar dan wel dat INTENS infantiele takkeliedje bij?



Welke reclamelul verzint dat soort onzin toch??? Een wereldvreemde eeuwige vrijgezel? Geen benul van vrouwen?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er weer één.

De afgelopen dagen heb ik hem meer dan eens gezien/gehoord en steeds denk ik: 'Dit is niet waar!'

Maar het is wel waar en serieus bedoeld.

Het gaat ongeveer zo:



Tegenwoordig is het heel gewoon om je reis via internet te regelen.

Dus waarom ook niet je laatste reis?



Dit is dus de reclame van een uitvaartverzekering.



Alleen de vroegboekkorting ontbreekt er nog aan.
Alle reacties Link kopieren
De voice over van ARLA... (natuurzuivere yoghurt oid) ... weet niet waarom, maar kan er niet tegen.



M&M's, Get in the bowl! No.. you get in the bowl...



En de Axe zweetlozing.
Alle reacties Link kopieren
Karin Bloemen is ook weer eens van stal gehaald met haar cholesterrrrrol. Ik vind het een best mens daar die reclame is vrrrrreselijk.
Alle reacties Link kopieren
Activia!!! Aghhhh uit liefde voor je buik (alleen al de manier hoe "buik" uitgesproken wordt)

en dan hebben ze het erover dat je op vakantie vreemde dingen eet maar daar heb je met activia geen last meer van!?!?..... Gaan we dan,op naar schiphol, activia in de koffer en gaan met die banaan
Alle reacties Link kopieren
quote:Noorderling1 schreef op 06 augustus 2011 @ 15:38:

De voice over van ARLA... (natuurzuivere yoghurt oid) ... weet niet waarom, maar kan er niet tegen.



M&M's, Get in the bowl! No.. you get in the bowl...



En de Axe zweetlozing.Die van de M&M's hoort weer bij leuke reclame's. Oké die vrouw kijkt wel zo pruilerig.
Alle reacties Link kopieren
eDarling, die gast die op zoek is naar iemand met 'ambisie'. Ik zoek iemand zonder spraakgebrek, kan dat ook??!!
Alle reacties Link kopieren
quote:alfea schreef op 08 augustus 2011 @ 21:49:

eDarling, die gast die op zoek is naar iemand met 'ambisie'. Ik zoek iemand zonder spraakgebrek, kan dat ook??!!Uiteraard, alleen niet op Edarling

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven