Entertainment alle pijlers

Ernst of Henny?

30-12-2013 23:32 170 berichten
Een beetje laat, maar ik dacht er ineens weer aan Eergisteren was er een ontzettend leuke documentaire op tv over Doe Maar. Op een gegeven moment hadden Ernst en Henny het over hun vrouwelijke fans, en maakte Ernst de opmerking: 'Henny kreeg de knappe meisjes, en ik de uuuh hmmm'. Nou, dat vond ik toch helemaal niet aardig, en ik voelde me er dertig jaar na dato nog een beetje door aangesproken

Wie vonden jullie leuker? En nu nog?
Alle reacties Link kopieren
Vroeger absoluut Henny.

Nu, uiterlijk gezien, nog steeds Henny. Heb vorig jaar een optreden van hun gezien. Wow, nog steeds heel sexy!



Maar nu, innerlijk, Ernst, wat een schatje.





Was inderdaad een heel leuk docu.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Vroegah Ernst! Destijds kwam mijn zus erachter dat op HAAR Doe Maar poster een lipafdruk zat op de mond van Ernst. En die was niet van haar..... Ik schaamde me helemaal dood.

Nu vind ik Henny interessanter, met name door de muziek die hij maakt.
Haha, Gatti, precies andersom dus. We houden het wel mooi in evenwicht zo.
Alle reacties Link kopieren
Ernst met stip.

En al mijn vriendinnen ook.
Alle reacties Link kopieren
En Oh wat erg, die beelden van 't afscheidsconcert. Dat ik daartussen stond te gillen en te huilen. Met mijn jaren 80-hoofd.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
quote:Splinter_ schreef op 30 december 2013 @ 23:36:

Haha, Gatti, precies andersom dus. We houden het wel mooi in evenwicht zo. Niet helemaal hè. Uiterlijk gezien nog steeds Henny.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
Ernst, maar hij is in de loop der tijd wel lelijker geworden. Okee, ik ben ook geen 12 jarige meer.

Henny is altijd lelijk gebleven.







Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Ernst!

Als schrok ik een beetje van zijn glimmende bolletje tijdens de Glad Ijs tour
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Kan er een poll komen ?
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Wat een piepjonge meisjes waren dat hè? Grappig, als ik ze nu zie vind ik ze echt nog wel charmant maar ook wel een beetje oud. Destijds voelde dat leeftijdsverschil veel kleiner. Hoewel, toen ze '32 jaar' zongen vond ik 32 nog echt héél oud.
Alle reacties Link kopieren
Ernst.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Snoesje666 schreef op 30 december 2013 @ 23:40:

Kan er een poll komen ?Volgens mij kan ik die niet meer toevoegen. Jammer.
Ernst. En mijn vriendinnen ook.
Alle reacties Link kopieren
Ja wat erg, ik was 14 bij 't afscheidsconcert. Ik snap nu wel waarom ze stopten. Kan toch ook niets aan zijn zo'n zaal vol kinderen.



Dit jaar was ik bij weer een afscheidsconcert van ze en was ik 43
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
ik ben te jong om vroegah Doe Maar fan geweest te zijn. De muziek vond ik wel altijd leuk en na de docu gezien te hebben zeg ik Ernst.

Hij is niet meer de gladde jongen van toen, maar ik vind hem lief overkomen (zielige verregende meiskes naar het station brengen) en lelijk is hij ook net (ik val sowieso niet op heel knappe mannen, ze mogen best een edge hebben)
Ik zou hem nou niet meer doen hoor.
Vroeger Ernst, nu Henny.
Alle reacties Link kopieren
Ernst, Henny? René!
Alle reacties Link kopieren
Allemaal schoolkindertjes die zingen over heroïne, nederwiedewiedewiet en lullen die achterna gelopen worden.

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Wat ontzettend jammer dat Ernst zijn haar kwijt is. Hij ziet er nog echt wel goed uit voor een 65-jarige, maar ik val niet op kalende mannen. Henny vind ik eigenlijk een beetje te 'fout'. Viel me wel op hoe intelligent en zakelijk hij is, dat heeft dan wel weer wat.
Alle reacties Link kopieren
Ernst !!
Alle reacties Link kopieren
Ernst, vroeger al, nu nog. Henny was leuk, maar Niet zo mysterieus als Ernst. Ben ooit keihard tegen Henny opgebotst in de gang naar de toiletten van KDW in Berlijn. Hij kwam net om de hoek. Had in eerste instantie absoluut niet door wie het was. Hem verwacht je daar toch echt niet EN ik wist dus niet dat ie zo klein was. In mijn fantasie was ie veel langer. Na wat excuses van beider zijden hadden we beiden door dat we Nederlanders waren en toen herkende ik hem aan zijn stem en accent. Ik zei alleen maar :"jij bent toch......" Hij zei "ja", ik "oh" en "nou doei", ik was toen al veertig geweest, maar stond echt met mond vol tanden.
Wees gul met liefde, hoe meer je het deelt, hoe meer het wordt.
Alle reacties Link kopieren
quote:nikki_nuts schreef op 30 december 2013 @ 23:48:

Ernst, Henny? René!



No way !







Ik vreesde even dat je René Schuman bedoelde, maar die is volgens mij van 1985. Toen was ik helemaal into Georgie Davis, die ook al zo lelijk (KAAL !!!) is geworden.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Henny, lekker stoer. Ernst is zo soft.

Leuke docu was het overigens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven