Entertainment alle pijlers

Ernst of Henny?

30-12-2013 23:32 170 berichten
Een beetje laat, maar ik dacht er ineens weer aan Eergisteren was er een ontzettend leuke documentaire op tv over Doe Maar. Op een gegeven moment hadden Ernst en Henny het over hun vrouwelijke fans, en maakte Ernst de opmerking: 'Henny kreeg de knappe meisjes, en ik de uuuh hmmm'. Nou, dat vond ik toch helemaal niet aardig, en ik voelde me er dertig jaar na dato nog een beetje door aangesproken

Wie vonden jullie leuker? En nu nog?
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht eerst dat dit iemand van het Urker Visserskoor was, bleek het Joost Belinfante.







Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Deze docu heb ik ook met mijn vriend zitten kijken. Wij waren nog niet echt- of pas net- geboren tijdens de hype, leuk tijdsbeeld geeft die docu. En bizar hoe een serieuze band ineens qua fanbase K3 achtige vormen aanneemt.
Alle reacties Link kopieren
Was een leuke docu.

Ernst was mijn absolute favoriet
Alle reacties Link kopieren
Was niet echt een fan, waardeer de muziek nu eigenlijk pas. Maar als ik toen mocht kiezen Ernst. Sterker ik heb in die tijd nog een vakantievriendje opgeduikeld en hij leek heel erg (alleen was hij 17 of zo)
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het frappant dat een vijf jaar jongere vriendin de teksten helemaal niet mee kon zingen, Snoezeman en ik hebben aan een halve muzieknoot genoeg.

Ze had wel eens van Doe Maar gehoord........

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Ik was in die tijd niet zo vreselijk into Doe Maar, maar ik heb Ernst écht nooit wat aan gevonden. Te veel een watje, of zo, met die gevoelige blikken en al die zwijmelmeisjes. Dan vond ik Henny interessanter.

Maar eigenlijk begon ik toen juist meer into the Cure enzo te geraken
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Lukt het Nik?
Heb de docu gezien, vond 'm verrassend leuk. Oude bravoure en stukjes afgunst, maar ook openhartig en gevoelig.



Voelde me destijds al te oud voor Doe Maar. (ik was 14) Juist omdat ze zo leuk gevonden werden door kinderen waren ze voor mij niet cool genoeg.
Alle reacties Link kopieren
Oh, Ernst. Toen dan. Nu vind ik Henny er wel leuker uitzien. Maar te oud hoor.

Ik was zelf 13 en ik heb ze ook live gezien toen (en in 2000 nog een keer, in Ahoy), maar ik was niet zo'n schreeuwende fan geloof ik. Huilen deed ik ook niet. Maar ik vond ze wel erg leuk!
Vroeg me trouwens tijdens het kijken af of er Vivavrouwen zijn die zichzelf terug zagen in het publiek.
Alle reacties Link kopieren
Staat die docu ook ergens online?
Ja, uitzending gemist.
Alle reacties Link kopieren
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1386767



Hopelijk klopt de link.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Toen Henny, maar nu Ernst. Henny is me te zakelijk. Geworden, dacht ik maar in de docu bleek dat hij dat toen ook al was. Ik vond Ernst destijds veel te soft, maar nu vind ik dat lekker relaxed. Uiterlijk vind ik Henny ook niet leuk meer, veel te serieuze uitstraling, maar de jonge versie nog steeds wel.

Muzikaal maakte Henny duidelijk het verschil, zonder hem was het niet meer dan een aardig bandje.
.
Vond die ook make up van Henny altijd zooooo gay. Terwijl ik het bij Robert Smith van The Cure wel goed vond staan. Sja.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nog steeds fan, maar wel van de eerste twee cd's. Daarna werd t me te somber en te zeikerig en het was leuk om in de docu te zien dat ze dat zelf ook vonden en hoe dat kwam.
.
Alle reacties Link kopieren




Deze hoes, en dan het nummer 'Wees niet bang voor mijn lul'.

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
quote:Snoesje666 schreef op 31 december 2013 @ 00:17:

http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1386767



Hopelijk klopt de link.



Yep, doet 't!

Dank je voor de link
Geweldige docu was het! Ik was op hun hoogtepunt een jaar of 11, kan me nog goed herinneren hoe de hele klas liep met die buttons in roze/groen



Grappig om te zien hoe veel zakelijker en professioneler Henny blijkbaar was dan de andere jongens. Ook leuk hoe ze er nu over praten.

Heb echt even genoten..
Alle reacties Link kopieren
quote:pimpelmeesje67 schreef op 30 december 2013 @ 23:47:

Vroeger Ernst, nu Henny.



Juist.

Henny is toch uiteindelijk een stuk beter opgedroogd.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Ja Impala, dat gaf een duidelijk beeld van het verloop.
Alle reacties Link kopieren
quote:scriptum schreef op 31 december 2013 @ 00:19:

Vond die ook make up van Henny altijd zooooo gay. Terwijl ik het bij Robert Smith van The Cure wel goed vond staan. Sja.



Weet jij hoe die vogelverschrikker van The Cure er nu uit ziet?

Wees maar blij dat ik geen plaatjes kan plakken, anders had je niet kunnen slapen
quote:quattro35 schreef op 31 december 2013 @ 00:25:



[...]







Weet jij hoe die vogelverschrikker van The Cure er nu uit ziet?

Wees maar blij dat ik geen plaatjes kan plakken, anders had je niet kunnen slapen Ja, ik weet het! Die heeft zich echt laten gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven