Entertainment alle pijlers

Eurovisie Songfestival Anouk - Birds

10-03-2013 19:57 203 berichten
Alle reacties Link kopieren
Morgen wordt officieel het nummer van Anouk gepresenteerd.



Voorproefjes en radio opnames zijn al op internet te vinden.

http://www.youtube.com/watch?v=qIEny8vJ99w



Ik heb hoop, jullie?
Alle reacties Link kopieren
Ze heeft dit liedje volgens mij zelf gekozen voor het songfestival. What was she thinking???
Alle reacties Link kopieren
Ik zie een wiegje voor me met zo'n mobile met een touwtje en als je daar aan trekt begint dit liedje.



Schattig...
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
Ik zie het leidje in combinatie met Anouk's uiterlijk wel gewardeerd worden door Israël, Scandinavische landen en Oostblok landen. Ik houd mijn persoonlijke smaak er even tussen uit. Het nummer zou inhoudelijk wel de smaak van landen in confict kunnen raken. Ik weet het niet. Het nummer zou het best ver kunnen shoppen, of juist het compleet tegenovergestelde,
Alle reacties Link kopieren
Persoonlijk vind ik er niks aan, de Russische omaatjes van vorig jaar waren nog swingender. Maar goed, wie weet valt het toch in de smaak bij een aantal landen. Ik zou het toch leuk vinden om Nederland weer eens in de finale te zien.
Alle reacties Link kopieren
quote:suuls schreef op 10 maart 2013 @ 20:20:

Dit doen ze dus bewust. Ieder jaar komt Nederland met een kutnummer dat toch geen kans maakt om te winnen, want er is natuurlijk geen geld om het jaar daarop Eurovisie songfestival in NL te gaan organiseren. Dit zijn gewoon politieke spelletjes. Ik denk eerlijk gezegd niet dat Nederland hieraan meedoet.Ik zie Nederland wel als een land dat dolblij zal zijn als het eindelijk een keer wint en het weer mag organiseren, ondanks de crisis. Ze zullen er zeker het 'economische belang' van de organisatie op de een of andere manier inzien. We zijn gewoon echt slecht in het kiezen van een nummer dat goed in de smaak zal vallen. Rusland heeft een paar jaar geleden een nummer opgevoerd dat qua stemming zo depressief was, om te voorkomen dat ze het daaropvolgende jaar zouden winnen.
Ik denk ook niet dat we bewust een slecht nummer insturen, omdat we niet willen winnen hoor. Er komen een heleboel mensen op af, die moeten ook allemaal ergens overnachten, eten enz. Dat levert ook weer een heleboel op aan inkomsten. Het zijn niet alleen maar uitgaves die je doet als je het moet organiseren.
Ben ik de enige die denkt dat Anouk wel eens hoog zou kunnen scoren?

Maakt niet uit met welk nummer.



I Anouk
Alle reacties Link kopieren
Ach ja, voor mij is het hele songfestival één grote grap en heb ik na twee liedjes al barstende koppijn. Nog nooit zoveel slechte muziek bij elkaar gehoord. Wat dat betreft is Anouk een stuk serieuzer te nemen dan de meeste artiesten die daar optreden.
Alle reacties Link kopieren
ik heb het net gehoord en ik vind het niks. Het mist alle kracht en rock die normaal gesproken wel in haar nummers zit. Dit wordt weer een sof
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Zo met de muziek en het koortje erbij is het wel weer anders en klinkt het wel mooier. Ik vind het alleen niet zo bij haar passen ofzo. Beetje jaren 50 sound.



Maar je weet het niet he? Het kan alle kanten op.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Mensen, Adele is met dit soort arrangementen toch wereldberoemd geworden?

Retro doet het prima.
Alle reacties Link kopieren
Om van die (overigens strontvervelende) Lana del Rey maar te zwijgen.
Alle reacties Link kopieren
quote:foxytoxy schreef op 11 maart 2013 @ 12:11:

Mensen, Adele is met dit soort arrangementen toch wereldberoemd geworden?

Retro doet het prima. het gaat voor mij vooral om de combi Anouk en dit nummer. Het past niet bij elkaar. Frans Bauer moet ook geen Queen zingen bijv.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Weet je wat ik denk; dat ze dit nummer straks op het ESF veel rockier gaat zingen. Dit is gewoon de lullaby version.



Dat moet wel want anders gaat ze af als een gieter!
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het een redelijk nummer (wel sloompjes), maar niet voor het songfestival en al helemaal niet bij Anouk passend.
Alle reacties Link kopieren
ik hoop dat je gelijk hebt Louise
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Ivetje schreef op 11 maart 2013 @ 08:11:

Ik denk ook niet dat we bewust een slecht nummer insturen, omdat we niet willen winnen hoor. Er komen een heleboel mensen op af, die moeten ook allemaal ergens overnachten, eten enz. Dat levert ook weer een heleboel op aan inkomsten. Het zijn niet alleen maar uitgaves die je doet als je het moet organiseren.

Die dure organisatiekosten worden wel door ons belastinggeld bekostigd, maar wij worden daar zelf niet beter van. Alleen degenen die werkzaam zijn in 'n branche die er beter van wordt.

Vind dat altijd zo'n raar argument. In Londen klaagden ze toch ook dat die Olympische Spelen voor de normale burger alleen maar geld gekost heeft.
Met dit nummer hoeven we in elk geval niet bang te zijn dat ze wint. Dacht dat Anouk mee wilde doen om 'ns iets anders te laten horen dan al die zeikerige ruk-nummers.
Ik vind het een saai en slaapverwekkend nummer. Inderdaad, net zoals Lana del Rey ze maakt. Gruwelijk saai.



Anouk kan toch veel beter?
Alle reacties Link kopieren
Stuur je een rockchick, zingt ze een liedje wat Mieke Telkamp had kunnen zingen. Bij je begrafenis.



Kansloos dus. Het vervelendste is nog dat je deze depressieve bagger wekenlang op de radio gaat horen.
Precies! Nu horen we de komende weken niks anders... Waaah!
Alle reacties Link kopieren
Er zijn niet genoeg woorden om mijn afschuw uit te drukken. Zo jammer, denk je dat er eindelijk eens iets leuks gaat komen voor het songfestival, krijg je dit.



De 'kwaliteit' van bekende Nederlandse artiesten wordt overigens op het songfestival vaak pijnlijk duidelijk: Willeke Alberti eindigde onderaan, de Toppers eindigden onderaan, Gerard Joling eindigde kansloos. Hoog tijd om Frans Bauer of Jan Smit eens af te laten gaan



Anouk, dat is andere koek, maar dit nummer, wie bedenkt die waanzin.



Wat ook interessant is, is dat 'gewone' mensen het meteen doorhebben, zie de reacties op dit topic en op Geenstijl en weet ik veel waar, maar de 'kenners' hebben doorgaans een totaal andere mening en blijken er keer op keer naast te zitten. Hoe kan het toch dat de experts het zo veel slechter weten? Het is vast geen echte mening van ze maar een soort instrumentele mening of zo.



Niets zo verbazend, ongeloofwaardig of belachelijk als het echte leven, daar kan geen fictie tegen op.
Spreuken 18:2
En het ergste; als Anouk alle negatieve reacties leest en niet kan handelen, dan trekt ze ook nog voortijdig de stekker eruit. Zo is ze dan ook wel weer, want als het mevrouw niet zint...oeh.

Ik voorzie nog wel een opstootje hieromtrent.
quote:Jenn11 schreef op 10 maart 2013 @ 19:57:

Morgen wordt officieel het nummer van Anouk gepresenteerd.



Voorproefjes en radio opnames zijn al op internet te vinden.

http://www.youtube.com/watch?v=qIEny8vJ99w



Ik heb hoop, jullie? Heel het songfestival is kansloos!!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het echt een verschrikkelijk nummer. Jeetje, hoe kan Anouk zo´n zwak, saai, tuttig, vals nummer zingen. Wat doet ze zichzelf aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven