Entertainment alle pijlers

Eurovisie Songfestival Anouk - Birds

10-03-2013 19:57 203 berichten
Alle reacties Link kopieren
Morgen wordt officieel het nummer van Anouk gepresenteerd.



Voorproefjes en radio opnames zijn al op internet te vinden.

http://www.youtube.com/watch?v=qIEny8vJ99w



Ik heb hoop, jullie?
Alle reacties Link kopieren
In principe komt (hopelijk) het nummer op het moment supreme beter binnen, als ze het niet tienduizend keer hoeft te promoten. Ik schat dat Anouk enigzins wel een doordacht gameplan heeft.
Alle reacties Link kopieren
quote:zoembaya schreef op 13 maart 2013 @ 14:52:

[...]





Ik dacht dat een paar jaar geleden de vakjury weer is ingevoerd en dat nu zowel het publiek als de jury stemmen. Of zit ik er helemaal naast?Ik dacht dus altijd dat er door een vakjury werd gestemd, maar ben zelf evenmin een kenner: heb ergens begin/midden jaren 90 voor het laatst een complete uizending van het Songfestival gezien.
quote:ronniemitchel schreef op 13 maart 2013 @ 13:33:

Dit festival heeft niks met zingen maar alles met politiek te maken.Er spelen inderdaad nog andere belangen mee dan alleen het festival zelf maar sowieso hoor, ze is daar om Nederland te vertegenwoordigen. Klaar uit. Van mij mag ze d'r fuck you attitude lekker thuislaten. Gaat ze niet dood van. Pakt ze die bij thuiskomst weer fijn op. Als dat niet eens kan. Bah, ordinair.
Alle reacties Link kopieren
Niet slecht. Ik herken Anouk bijna niet, zang is anders dan ik gewend ben, zo kalm. Dit is natuurlijk een verademing vergeleken met platte meuk als de Toppers en Sieneke. Ik zou het thuis zeker niet opzetten, maar niet slecht.
Alle reacties Link kopieren
Hoe vaker ik het luister, hoe mooier.

Lé, wij gaan er voor, he?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora schreef op 13 maart 2013 @ 15:31:

[...]





Er spelen inderdaad nog andere belangen mee dan alleen het festival zelf maar sowieso hoor, ze is daar om Nederland te vertegenwoordigen. Klaar uit. Van mij mag ze d'r fuck you attitude lekker thuislaten. Gaat ze niet dood van. Pakt ze die bij thuiskomst weer fijn op. Als dat niet eens kan. Bah, ordinair.





Leooooo,



Van mij mag dat mens gewoon helemaal thuis blijven met haar arogantie tatoos en zgn rock geloof me , ik vind haar 10 x niks kan je ook wel nagaan als ik al betwijfel of ze wel op het podium klimt als het zover is .

Ik ben ook van mening dat als je mee doet je ook het hele traject volgt en je normaal gedraagd,maar helaas kan niet iedereen dat en zijn er van die mensen die vinden dat ze er verstand van hebben die dan dit soort figuren naar de SF sturen, sja wat hebben wij simpele zielen dan nog te zeggen he
quote:blijfgewoonbianca schreef op 13 maart 2013 @ 16:59:

Hoe vaker ik het luister, hoe mooier.

Lé, wij gaan er voor, he?



Absolutely darling. Ik vind het elke jaar weer enig!

Ga jij het ergens kijken of zit je lekker thuis op de bank?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het een schitterend nummer.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 13 maart 2013 @ 13:41:

http://www.youtube.com/watch?v=hSWhbl3j7FA



Ik had het nog niet met muziek erbij gehoord. Nog mooier.



Maar ik ben bang dat het gewoon weer een vrolijk deuntje voor in de kinderdisco is wat gaat winnen.



Pràchtig BGB, met dat koor, echt.

En voor de enkele ouderen onder ons , het doet mij zo denken aan Vera Lynn.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Wat Leo zegt, haar omhoog, decimerterslange strass oorhangers, een '' avondtoilet '' waar je van duizelt.

Ik zie het helemaal voor me.



Yeahhhhhhh, kamp Anouk.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Anouk goes Elvis Costello.



Met de muziek is het wel veel mooier.
Alle reacties Link kopieren
Ik zet alvast voor volgend jaar in: armin van Buuren.

Gewoon een liedje zonder zang, misschien komen we dan door de voorrondes.



Ps Anouk gaat verkleed als angry bird.
Ja en?
Als je relatie net uit is met je grote liefde is dan zuigt dit nummer wel kan ik me zo voorstellen
Alle reacties Link kopieren
Ik had het niet verwacht, maar het liedje blijft me toch een potje hangen in m'n hoofd. En elke keer dat ik hem hoor (op youtube ofwel in mijn hoofd) vind ik hem mooier.



Misschien moet ik ook weer 's een songfestivalavond houden. Met scorelijsten. En hapjes. Veel hapjes. Iemand een idee voor thema-hapjes?
Ja, borrelnootjes, blokjes kaas en spoetnik
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 13 maart 2013 @ 19:47:

Wat Leo zegt, haar omhoog, decimerterslange strass oorhangers, een '' avondtoilet '' waar je van duizelt.

Ik zie het helemaal voor me.



Yeahhhhhhh, kamp Anouk.En zeer hoge hakken er onder
Alle reacties Link kopieren
Vanzelfsprekend, Ronny , duizelingwekkend hoog
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ik zeg ook "geen schijn van kans"... Het nummer past trouwens ook totaal niet bij Anouk vind ik... Denk juist dat "we" met een typisch Anouk nummer veel meer kans hadden gehad...
Alle reacties Link kopieren
Nederland heeft sowieso geen schijn van kans om te winnen.

Ook al heeft Nederland het allermooiste,beste liedje.



Ik vind het trouwens ook een mooi liedje,want niet wint op songfestival maar wel een hit gaat worden.In Nederland en daarbuiten. En ik ben absoluut geen Anouk fan,verre van.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora schreef op 13 maart 2013 @ 18:01:

[...]





Absolutely darling. Ik vind het elke jaar weer enig!

Ga jij het ergens kijken of zit je lekker thuis op de bank?





Op de bank.

Ik kijk al jaren een beetje zappend, met een half oog. Er van overtuigd dat we er weer niks te zoeken hebben.

Nu wel.

Ik vind het een dijk van een lied.

Wat er ook gebeurt; we staan in ieder geval niet voor lul.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het helemaal ligt aan hoe Anouk het gaat brengen.

Zoals dit liedje destijds, ook nogal doorsnee en niet héél erg bijzonder, maar het werd zo goed gezongen, dat ze tweede werd.



http://www.youtube.com/watch?v=agOf69AoxcE
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 14 maart 2013 @ 14:46:

Ik denk dat het helemaal ligt aan hoe Anouk het gaat brengen.

Zoals dit liedje destijds, ook nogal doorsnee en niet héél erg bijzonder, maar het werd zo goed gezongen, dat ze tweede werd.



http://www.youtube.com/watch?v=agOf69AoxcEAls ze een betere jurk aan had gehad........
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 14 maart 2013 @ 14:48:

[...]





Als ze een betere jurk aan had gehad........



Ja, dat helpt ook niet altijd. Degene die derde werden, dat was echt een vrouw waar ik lesbiette van kon worden mét minder tuttige jurk.

(beetje Marlies Dekkers rip-off )



Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Looks zeggen ook niet altijd wat. Dit was bijvoorbeeld wat vorig jaar. Een vogelnest op de kop en een navelstreng om de nek en vanuit haar tepels zo ongeveer stromen 2 blauwe watervallen. Tóch door naar de finale



Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Hm, het zal me benieuwen. Ik lees net dat Uk Bonnie Tyler inzet, dus dat kan ook nog spannend worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven