Entertainment alle pijlers

Expeditie Robinson 2012

30-08-2012 12:37 1600 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond is het weer zover! Expeditie Robinson 2012 gaat van start . Ik heb er veel zin in, maar kijk vooral om Paul Turner te zien. Die lijkt me wel relaxed en heeft humor.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik heb er ook veel zin in. Heb de chipjes en de cola al in huis en ga met mijn dochter er echt voor zitten. Ze hebben dit jaar ook wel een leuke groep volgens mij.
Hoe laat komt 't?
Ik ga ook kijken. Geweldige tv avond zo!
20.30 uur
Hier kijk ik ook met dochter,14,zoon zijn trainingstijden zijn veranderd dus die baalt als een stekker dat hij niet kan kijken.

Vorig jaar was er op zondag een herhaling,weet iemand of dat nu ook zo is?
Alle reacties Link kopieren
Misschien via internet terug te kijken?
Alle reacties Link kopieren
verheug me er al weken op eindelijk is het zover vanavond Expeditie Robinson.

Je kan ook op gemist kijken.
Alle reacties Link kopieren
Jaaa heel veel zin in!
Alle reacties Link kopieren
Oja, ik was al aan het aftellen! Kan niet wachten. Is meteen ook het enige programma dat ik nog volg. Ik ben er klaar voor!



Wie doen er eigenlijk mee? Zijn het weer BN'ers of niet?



Iets anders: komt De Schat van de Oranje (ook) terug?
Life is like a pipe and I\'m a tiny penny rolling up the walls inside
Alle reacties Link kopieren
Ik moet nog weg, dus hoop echt dat ik op tijd thuis ben vanavond.. kan er niet tegen om de helft te missen, maar kan dan vast ook niet wachten tot morgen om dan alles op internet terug te kijken. Dilemma..
Alle reacties Link kopieren
Ik check ook vast in hier. Zin in!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook erg blij dat het vanavond weer begint!!



Vanavond is toch alleen de voorstelronde van de kandidaten? Het begint volgende week toch pas 'echt'?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er zin in, weet nog niet of ik met jullie kan kijken.

Vanavond is er een aflevering waar idereen wordt voorgesteld.



BN-ERS: Paul Turner, Fatima Moirero de melo, Lodewijk Hoekstra (tuinier), Tess Milne (sterren springen en mtv), Ruud Veldkamp (gtst), Fajah Lourens, Willie Wartaal.

BV-ERS: Min Hee (Choreograaf), Gene Thomas, Aagje Vanwalleghem, Joke van de Velde, Zoë van Gastel, Olivier Bisback, en tweeling: Mathias en Christophe de Meulder.
Wat een b-artiesten doen er weer mee. Fajah, Fatima, Ruud... En ik weet ook nog niet wat ik van Dennis Weening moet vinden. Hij gaf zo makkelijk op toen hij zelf meedeed. Wat dat betreft mis ik Ernst-Paul echt. Die man was zo goed in dit programma.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er ook zin in! Jammer dat het vanavond alleen voorstellen is...
Alle reacties Link kopieren
Ja, het begint weer!

Alleen is vanavond volgens mij alleen voorstellen van de kandidaten en dat was een beetje een domper, haha.
Alle reacties Link kopieren
Ben benieuwd, sinds ze BN'ers doen vind ik ER minder leuk.

Ze zaten vanaf die tijd ook korter in de expeditie dan eerst.

Ik "ken" er welgeteld 2, Lodewijk en Fatima en dat vind ik ook wel prima zo. De aftrap schijnt heel spannend te zijn, dus wie weet ga ik het toch helemaal volgen. De vorige keer is me dat niet gelukt tot het eind.
Damn.... ik kan vanavond niet! Maar ik ga zeker op rtl gemist het morgen even opzoeken.
Alle reacties Link kopieren
quote:giuliettacapuletti schreef op 30 augustus 2012 @ 13:38:

Wat dat betreft mis ik Ernst-Paul echt. Die man was zo goed in dit programma.

Dat blijft, dat is een gegeven.

Het fijne is wel dat bij elk nieuw seizoen ER er weer even aan hem gedacht wordt, door velen.
Alle reacties Link kopieren
Voor mij hoeft het ook niet met bekenden hoor, ik heb ook liever de 'gewone' burgers. Maar ook met bekenden, ga ik het volgen Hoewel, veel van die bekenden zijn mij onbekend, dus dan is het toch weer zoals ik het graag heb
Leuk programma, jammer dat er de laatste jaren steeds gekozen wordt voor BN'ers uit de C-categorie. Ik kijk liever naar de echt bekende mensen of onbekenden. Niet half half.
Alle reacties Link kopieren
Tjee, ik ken welgeteld één van die namen (willy wartaal).

Ga maar niet kijken.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga wel kijken. Voor mij zijn het net 'gewone' burgers, ik ken ze toch allemaal niet, haha! Okay drie kwart niet.
Alle reacties Link kopieren
Voor mij is het zeker een pré dat ik bijna niemand ken.

En die twee die ik ken, die volg ik verder ook niet in de media ofzo.

Als het echt hele bekende mensen waren, zou ik niet kijken.

Dan wordt het zo'n media-show, dat vind ik nu al teveel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven