Entertainment alle pijlers

Expeditie Robinson 2012

30-08-2012 12:37 1600 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond is het weer zover! Expeditie Robinson 2012 gaat van start . Ik heb er veel zin in, maar kijk vooral om Paul Turner te zien. Die lijkt me wel relaxed en heeft humor.
Alle reacties Link kopieren
Ha! Iedereen heeft (net als ik) liever onbekende mensen, net als in Wie is de Mol, toch zijn de kijkcijfers blijkbaar hoger bij BNers anders zou het wel teruggedraaid worden.



Ik ga waarschijnlijk wel weer kijken, te nieuwsgierig, maar erger me bij voorbaat al aan de laatste aflevering die vlak voor het moment supreme stopt, en waar ze een week later een heel uur onzin omheen breien in de 'aller'laatste aflevering.
Alle reacties Link kopieren
Haha, bestaat de carriere van Paul Turner nu uit dat ie al dit soort programma's kan gaan meedoen?



De BNers zijn wel bijna op... gelukkig hebben ze ook Terror Jaap weer gevonden bij een programma



Verder wel leuk, ik weet nog niet of ik ga kijken vanavond... misschien
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Vind er weinig meer aan sinds ze het met derderangs B-artiesten doen.



Een verademing dat vorig seizoen Peking Express weer met normale kandidaten was, hopelijk dit seizoen ook weer!
Zelfs die 'tweeling nerds' met die halflange blonde haren en ijzeren brilletje zijn alweer bezig met een nieuw programma. Te stom voor woorden, eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
Oja, die voorstel ronde. Hmm, jammer. Maar ik ga wel kijken!!
Life is like a pipe and I\'m a tiny penny rolling up the walls inside
Alle reacties Link kopieren
quote:giuliettacapuletti schreef op 30 augustus 2012 @ 16:31:

Zelfs die 'tweeling nerds' met die halflange blonde haren en ijzeren brilletje zijn alweer bezig met een nieuw programma. Te stom voor woorden, eigenlijk.

Van de beaty en de nerd?



Ik zag gisteren zo'n stupide stukje van Barbie die ergens heen ging, op de foto, en weer naar huis. En haar manager heel interessant aan het doen. Ik kan me er toch niet zo veel bij voorstellen dat BNer zijn je baan is... (als je niet zingt oid)
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Leuk!!

Twijfel alleen of ik het vanavond zal kijken, of dat de donderdagavond toch mn ned1 blijft, en dat ik dit op de zondag in de herhaling terug kijk (voor wie het vroeg, zondagavond om 19 uur herhaling bij rtl5)
je kunt 't toch opnemen of op internet terugkijken?
Dat zou idd ook nog kunnen ja
Alle reacties Link kopieren
Ik ga zeker weer kijken!
Alle reacties Link kopieren


Kijkt er iemand mee?
Alle reacties Link kopieren
Ja ik.



Als het alleen voorstellen en geklets is, haak ik af.

Actie!!
Alle reacties Link kopieren
Met een half oog, telt dat?
Alle reacties Link kopieren
Jaa, ik ben niet alleen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond die Tess bij dat sterren springen zo'n megadoos, ben benieuwd of dat nu mee gaat vallen.
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor. Ik zit ondertussen ook te forummen en Airport City te spelen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Soley schreef op 30 augustus 2012 @ 20:38:

Ik vond die Tess bij dat sterren springen zo'n megadoos, ben benieuwd of dat nu mee gaat vallen.Slechter kan het iig niet worden.
Alle reacties Link kopieren
Wat voor een action slang heeft Fajah nou weer op haar buik?
Alle reacties Link kopieren
Geen grapjes over Urbanus?!? Huh, meent ie dat nou?
Alle reacties Link kopieren
Wat heeft Fatima voor prachtige combinatie aan in dat voorstukje zeg... *proest*
we krijgen zo visite en dan haak ik af maar tot het zover is.. ben ich dabei!
Alle reacties Link kopieren
Ow leuk een ER topic!



Net zoals vele anderen, vind ik het ook leuker als er onbekenden meedoen. Maar volgens mij ken ik hier ook meer dan de helft niet van, dus dat komt goed uit



Fatima vind ik vreselijk. Ben benieuwd of dat anders wordt na het zien van deze serie.
Alle reacties Link kopieren
Pippin. Laat je je visite toch gewoon meeforummen en tv kijken? Zo gezellig.
Alle reacties Link kopieren
Ik haak volgende week wel weer aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven