Entertainment alle pijlers

Expeditie Robinson 2013

30-07-2013 12:15 715 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het nieuwe seizoen van Expeditie Robinson wordt een volledig Nederlandse editie. De Belgen stappen uit het survival-programma. Het nieuwe seizoen van Expeditie Robinson wordt een volledig Nederlandse editie. De Belgen stappen uit het survival-programma.



De volledige line-up: Geza Weisz, Veronica van Hoogdalem, Jan Versteegh (ex-PowNews), Geraldine Kemper, Kees Boot, Everon Jackson Hooi, Zimra Geurts, Edith Bosch (ex-judoka), Anna Alicia Skilas (MTV), Sef, Valentijn de Hingh (model), Hans Ubbink (modeontwerper), Sanne Vogel en Nega.



De presentatie voor het nieuwe seizoen blijft in handen van Dennis Weening en de Belgische Evi Hansen.





Ik heb er weer zin in, wie gaat er nog meer kijken?
Jaaa, ik ga zeker kijken.

Lijken me leuke kandidaten! (Al moest ik er een paar googlen om te weten wie ze zijn maar wel bekende koppies allemaal).
Jee, normaal kende ik er altijd nog wel eentje of soms zelfs 2 maar bij deze geen een!
Alle reacties Link kopieren
Ik ken er weinig van, maar ik ga zeker kijken. Ook zonder bekenden is het een erg leuk programma!
Leuk, ga het zeker weer volgen!

De namen zeggen mij ook niet veel... die judoka ken ik, en Sanne Vogel maar voor de rest zegt het me helemaal niks...
Ik snap niet dat ze dit programma niet gewoon weer met normale onbekende Nederlanders doen ipv B-artiesten naamsbekendheid te laten opdoen.
Alle reacties Link kopieren
Is toch precies hetzelfde? Je kent ze toch niet?
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west Of 't wer altied wel weer licht
Alle reacties Link kopieren
Wanneer begint het weer?
quote:eelskemedde schreef op 30 juli 2013 @ 12:44:

Is toch precies hetzelfde? Je kent ze toch niet?Maar ze maken er wel zo'n ons kent ons gebeuren van onder elkaar.
Alle reacties Link kopieren
Ik ken er ook maar vier: Geraldine Kemper kende ik wel van BNN, Everon Jackson Hooi alias Bing uit GTST, Sanne vogel (speelde o.a. in verliefd op Ibiza) en Edith Bosch.
Alle reacties Link kopieren
quote:Hangmat schreef op 30 juli 2013 @ 12:52:

Wanneer begint het weer?Vanaf 29 augustus!
Leuk! Ik vind Geraldine echt heel leuk. Van mij mag zij het wel ver schoppen in het programma. Chill ook dat de Belgen er niet meer bij zitten want er ontstond de laatste seizoenen altijd zo'n naar wij-zij-sfeertje.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga zeker weer kijken! Ik ken lang niet iedereen, maar ik ben wel blij dat er alleen maar Nederlanders in zitten. Al die stomme complotjes van Belgen tegen Nederlanders werden wel erg vervelend.
Ik snap niet waarom ze onbekende bekende Nederlanders mee laten doen.
Alle reacties Link kopieren
Blij dat het zonder de belgen is. Niet vanwege de belgen, maar vanwege de groepsjesvorming/scheiding tussen belgen en nederlanders, die toch iedere keer weer ontstaat..
Dan krijgen we nu vast weer ouderwets de kliekjesvorming tussen de mannen en de vrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Ja leuk! Ken niet veel mensen, maar dat maakt niet uit. Weet iemand wanneer het nieuwe seizoen begint?
Alle reacties Link kopieren
Ken ze niet, jammer dat ze dan toch het predicaat BN krijgen.



Wel heel leuk dat het zonder Belgen is, werd er moe van dat de eerste 8 afleveringen de 'anderen' weggestemd werden.



Ik ga weer kijken
Alle reacties Link kopieren
Ik ken er 9 denk ik.

Sommige zeggen me helemaal niks.



Het schijnt dat sinds het met bekende Nederlanders is dit soort programma's (ook Wie is de mol ) toch een stuk beter worden bekeken.

Van mij hoeft het ook niet maar ja zo gaat het nu eenmaal.



Ben toch ook wel blij dat het zonder Belgen is,al denk ik niet dat er nu geen complotten gesmeed zullen worden..
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn dat de Belgen niet meedoen ivm groepjesvorming (waar de laatste serie vooral de Belgen goed in waren).
If Yoshi manages to find Yoshi's Wings, it will turn into a Blue Yoshi and fly up to a bonus stage.
Alle reacties Link kopieren
29 augustus chocolol!



Ik denk dat er weinig echt bekenede nederlanders waren die mee wilden doen malu3!
Alle reacties Link kopieren
Drie namen die me direct iets zeggen. Dacht dat het weinig was... maar is dus veel



En joyce: Volgens mij zijn ze gewoon op. Weet je hoeveel programma's er gevuld moeten worden met al die BN'ers?
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Sommigen doen gewoon met al die programma's mee. Sinds Peking Express, Wie is de Mol en Expeditie Robinson weet ik in elk geval wie Regina Romeijn is.
Alle reacties Link kopieren
Van sommigen weten de meesten helemaal niet meer wat ze ooit deden.

Alleen dat ze al die programma's vullen
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik ga kijken! Een van mijn favoriete programma's. Wel fijna die die Nederland-België strijd er nu niet meer zal zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven