Entertainment alle pijlers

Expeditie Robinson 2013

30-07-2013 12:15 715 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het nieuwe seizoen van Expeditie Robinson wordt een volledig Nederlandse editie. De Belgen stappen uit het survival-programma. Het nieuwe seizoen van Expeditie Robinson wordt een volledig Nederlandse editie. De Belgen stappen uit het survival-programma.



De volledige line-up: Geza Weisz, Veronica van Hoogdalem, Jan Versteegh (ex-PowNews), Geraldine Kemper, Kees Boot, Everon Jackson Hooi, Zimra Geurts, Edith Bosch (ex-judoka), Anna Alicia Skilas (MTV), Sef, Valentijn de Hingh (model), Hans Ubbink (modeontwerper), Sanne Vogel en Nega.



De presentatie voor het nieuwe seizoen blijft in handen van Dennis Weening en de Belgische Evi Hansen.





Ik heb er weer zin in, wie gaat er nog meer kijken?
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa een van mijn favo programma's!
Alle reacties Link kopieren
Er zijn er wel meer die aan verschillende van dit soort dingen mee gedaan hebben of doen,neem een Edith Bosch ze zat ook al in de net 5 kopie van wie is de mol Sabotage en nu hier weer.

Maar ja die mensen moeten ook ergens geld mee verdienen als het met sport,zingen,acteren of modellenwerk niet echt meer lukt :-)
Alle reacties Link kopieren
Jaaah!! ER 2013!

Ik zit er helemaal klaar voor :-)
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaaa! Leuk! Maakt mij niet uit of het nu met onbekende of onbekende BN'rs is, vaak ken ik er toch maar een paar BN'rs en dan nog vaak alleen van gezicht.
Alle reacties Link kopieren
Ik las dat 22 augustus de eerste aflevering zou zijn, dat zou de voorstelaflevering zijn. Nu zie ik 29 augustus? Weet iemand de eerste datum? Ik wil niks missen.
Alle reacties Link kopieren
Jaaa leuk! Ik ga zeker kijken!

Vind Geraldine heel leuk, dus hoop dat zij er lang inblijft.
Tenminste, dat is wat ik de buurvrouw heb horen zeggen.
Nah dit zijn toch wel categorie Z BN'ers.



Geeft niet programma is leuk. Al vond ik het in de begintijd toch ook wel heel erg leuk met die onbekenden. En dat ze dan bv een prijs voor zichzelf konden winnen zoals even naar huis bellen, of een brief van thuis krijgen of een paar sigaretten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tinkeldel schreef op 14 augustus 2013 @ 15:57:

Ik las dat 22 augustus de eerste aflevering zou zijn, dat zou de voorstelaflevering zijn. Nu zie ik 29 augustus? Weet iemand de eerste datum? Ik wil niks missen.

Jaa ik had 29 augustus gevonden dat zei Dennis Weening zelf in een filmpje die werd uitgezonden bij RTL Boulevard!



Maar als ik ga het in de gaten houden voor 22 augustus, wil het niet missen! Helaas heb ik vanaf 5 september elke donderdagavond trainingen van mijn werk dus dan moet ik het met uitzending gemist doen!
Alle reacties Link kopieren
Moest even zoeken maar het topic gevonden.

Morgen begint het weer!
Alle reacties Link kopieren
Ik ken echt niemand uit dit lijstje.
Leuk leuk leuk! Mijn favoriete programma!

Wel of geen bekende nederlanders maakt mij niks uit. Wel of geen belgen maakt mij wel uit (groepjes..) dus ik vind het nu nog leuker!
De Belgen hebben het opgegeven. Kliekjes vormen hielp ook al niet. Ik heb weer zin in een nieuw seizoen. Ik ken alleen Sef denk ik.
Alle reacties Link kopieren
ik kijk mee!:D
Alle reacties Link kopieren
Best een lekkertje (die van 'alleen maar nette mensen')
Hij is wel schattig he Siouxx. Ik ben nu al fan van Sanne Vogel.
Leuk! Ik kijk al sinds de eerste expeditie en het gaat niet vervelen. Fijn dat het weer alleen Nederlanders zijn, veel leuker!

Ben benieuwd naar deze expeditie. De voorstel afleveringen vind ik altijd wat saai...
Jeetje...1.90 m. en dan maar 59 kg
Zou ze gewoon niet aankomen of blijft ze bewust zo dun?
Was dat Robert Kranenborg?
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht Bert van de Veer. De vrouwenstem kon ik niet thuis brengen.
goed dat die belgen niet meer mee mogen doen. Hadden ze eerder moeten bedenken
Alle reacties Link kopieren
Ik moet het de komende 3 weken missen ivm vakantie kom dus pas daarna weer hier op het topic.

Heb ER ook al even van Twitter afgegooid :-)
Alle reacties Link kopieren
Kon die laatste twee ook niet thuisbrengen, ben benieuwd .,,
Ik denk dat de echt bekende Nederlanders niet mee mogen doen van hun management i.v.m. drukte/ziekte/ongevallen.
Alle reacties Link kopieren
Die laatste 2, die man is Robert Kranenborg (bekende kok), die vrouwenstem herkende ik ook maar kan ik nog even niet thuis brengen.. ben benieuwd naar de eerste echte aflevering!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven