Entertainment alle pijlers

Expeditie Robinson 2013

30-07-2013 12:15 715 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het nieuwe seizoen van Expeditie Robinson wordt een volledig Nederlandse editie. De Belgen stappen uit het survival-programma. Het nieuwe seizoen van Expeditie Robinson wordt een volledig Nederlandse editie. De Belgen stappen uit het survival-programma.



De volledige line-up: Geza Weisz, Veronica van Hoogdalem, Jan Versteegh (ex-PowNews), Geraldine Kemper, Kees Boot, Everon Jackson Hooi, Zimra Geurts, Edith Bosch (ex-judoka), Anna Alicia Skilas (MTV), Sef, Valentijn de Hingh (model), Hans Ubbink (modeontwerper), Sanne Vogel en Nega.



De presentatie voor het nieuwe seizoen blijft in handen van Dennis Weening en de Belgische Evi Hansen.





Ik heb er weer zin in, wie gaat er nog meer kijken?
Alle reacties Link kopieren
Huh, eentje van die drie halve finalisten gaat dus door na de balk. Wat komt daarna??? Het blijft robinson.
Alle reacties Link kopieren
Dat zien we volgende week. sinterklaas en daarna pas finale.
Alle reacties Link kopieren
Zimra leek het wel op te geven zodra Kees gevallen was,ze zei toch ook zoiets van " dan laat ik me ook maar vallen"... Stom hoor.

Knap van Geraldine dat ze van 2 sportvrouwen gewonnen heeft.



Altijd leuk de evenwichtsbalk ben benieuwd..
Ik vind dat altijd gemeen, ik wil weten wie er nog meer in de finale staat!
quote:dolfje schreef op 28 november 2013 @ 21:52:

Zimra leek het wel op te geven zodra Kees gevallen was,ze zei toch ook zoiets van " dan laat ik me ook maar vallen"... Stom hoor.

Knap van Geraldine dat ze van 2 sportvrouwen gewonnen heeft.



Altijd leuk de evenwichtsbalk ben benieuwd..



Haha, ja, ze zat al op de toppen van haar kunnen en was blij een keer niet de eerst afvaller te zijn

Zat me nogal te storen aan Kees in het begin zeg, dat gemiep over z'n maatje.

Ik ben inmiddels voor Anna als winnaar. Sterk, actief en trouw aan haar vrienden, in tegenstelling tot Edith die opeens over een vrouwenfinale zat te lullen terwijl ze eerst een pact had met de mannen.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop niet dat hetr voorstukje van volgende week een voorbode is wie eruit gaat want anders is dat op een ontzettend domme manier verraden..



Iemand zei hier dat Robison survival of the fittest moest zijn ipv het gekonkel.

Ik denk het niet; dan weet je bijna zeker dat een man wint en maken vrouwen als Zimra helemaal geen kans.

Over Zimra is heel wat gezegd en ze was natuurlijk geen uitblinker in de proefen maar mentaal is wel een van de sterkste.

Ik kan me herinneren van een vorige Robinson dat iemand het nog geen 2 dagen alleen uithield, zij zat 16 dagen alleen!

Dat mensen als Zimra ook een kans hebben om te winnen maakt het in mijn ogen spannender, anders zou het echt te saai zijn..
Ik vind Zimra de verrassing van Robinson! Wat een leuke meid zeg. Nuchter, aards, een buitenstaander maar toch vrolijk blijven... Ik denk dat ik heel goed bevriend zou kunnen zijn met Zimra.



Heel leuk ook dat ze geen wrok koesterde dat ze eruit was gestemd maar dat ze blij was dat ze er zo lang in had gezeten. En mooi om te horen dat een vrouw waarvan ik in eerste instantie een nogal oppervlakkige indruk had (was ze geen playmate?) nu zegt dat ze dankbaar is dat ze nog dankbaarder is geworden. Ik vind dat wel de key hoor, dankbaar zijn voor het leven dat je leidt. Mooi mens!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Zimra ook leuk, positief en eerlijk.

Haar karakter en haar sterke mentaliteit maakt haar misschien wel het meest "sportief"
Ik vind zimra juist een beetje vervelend. Het boeide haar allemaal niet zo en ze gaf zich niet 100% en dat vind ik jammer bij Robinson.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het enorm knap van Zimra dat ze 16 dagen alleen heeft gezeten op duivelseiland en iedereen die daar kans maakte door proeven heeft eruit gespeeld. Ook was ze dankbaar dat ze zolang in de expeditie heeft mogen zitten. Heel goed van haar.



Hopelijk haalt iig Anna de finale, ik ben meer voor Edith er ook bij.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het niet zo op Zimra. Ze komt op mij nogal dommig over (ja ik weet dat ze gymnasium heeft gedaan) en ze doet alsof het allemaal een grap is. In mijn ogen verdiende zij het juist niet om zo ver te komen. Ze heeft zo een 'lalala'-mentaliteit, terwijl anderen die er al uit liggen er echt 100% voor zijn gegaan. Nee, niet mijn type. Geraldine mag van mij wel winnen!
Alle reacties Link kopieren
quote:eefjewentelteefje schreef op 29 november 2013 @ 09:36:

Ik hoop niet dat hetr voorstukje van volgende week een voorbode is wie eruit gaat want anders is dat op een ontzettend domme manier verraden..



De winnaar van de evenwichtsbalk is de tweede finalist. Er blijven dan nog 2 kandidaten over die ws nog moeten strijden voor de 3e finale plek. nav de evenwichtsbalk gaat er dus niemand naar huis
Hopelijk gaat die Anna er nog uit. Dat vind ik echt de meest nietsige meid op het eiland ook al blijkt ze best sterk te zijn in de proeven. Geraldine vind ik steeds leuker worden. Is sterk en heeft ook 'n leuke spontane uitstraling. Edith is zwakker dan ik had verwacht voor zo'n sportvrouw, maar ik vind haar wel boeiend om te zien, haar struggle van sportvrouw naar gewoon vrouw.

Zimra zou ook mijn vriendin kunnen zijn, volgens mij echt 'n levensgenieter die niet snel ergens over zeikt of zeurt. Leuke spontane meid! En ook al kwam ze in de proeven niet ver, denk dat veel van ons het haar niet nadoen zo ondervoed toch nog je best doen.
Alle reacties Link kopieren
Edith begint mij ook steeds meer tegen te vallen en eigenlijk ben ik dat sportgedoe een beetje zat.



Ana viel mij zo tegen toen ze tekeerging tegen Paulien, dat ben ik nog steeds niet vergeten



Kees blijft een eikel. Ik hoop zo erg dat hij de finale niet haalt.



Geraldine is een leuke meid. Ik gun haar ER te winnen.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
Geraldine is leuk maar toch ook wel een beetje een tutje hoor toen zij weggestemd werd dat ze zo moest huilen etc en dat ze zich door Geza tcoh weer liet ompraten tot een complot etc...



Kees vond ik heel leuk eerst maar de laatste paar afl toch ook weer niet.

Ik heb nu eigenlijk geen voorkeur,het maakt me niet uit wie er wint.
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg steeds de indruk dat zimra zo onzeker is aan het begin van de proef dat ze daardoor gewoon geen 100 % kan geven.

Ik vind het inderdaad ook bewonderenswaardig dat ze ze vrolijk blijft.



Van Edith begrijp ik het wel, als jij al jaren alleen maar met sport bezig bent, en je zit 30 dagen op een eiland, dan moet je alles nog verwerken enzo, en je realiseert je dat je ook van alles hebt gemist.



Ik gun het haar wel om te winnen. Geraldine ook.
Alle reacties Link kopieren
quote:louise1 schreef op 29 november 2013 @ 13:26:

Edith begint mij ook steeds meer tegen te vallen en eigenlijk ben ik dat sportgedoe een beetje zat.



Ze heeft 15 jaar topsport gedaan. Alleen maar in de gewichten gehangen, trainen, trainen en trainen. Alles om te presteren, aldoor op je voeding letten. En nu heeft ze dat leventje de rug toegekeerd en is alles aan het verwerken op dat eiland. Van mij mag ze best er over praten, ik vind haar een topper en gun het haar om ER te winnen!



Ana viel mij zo tegen toen ze tekeerging tegen Paulien, dat ben ik nog steeds niet vergeten



Kees blijft een eikel. Ik hoop zo erg dat hij de finale niet haalt.



Geraldine is een leuke meid. Ik gun haar ER te winnen.
Ik vond Edith een leuke meid, maar het vrijwel in elke zin vermelden dat ze TOPsporter is geweest komt me de keel uit.

Waarom zou je niet gewoon 'sporter' zeggen of het woord gewoon weglaten?Iedereen weet nu wel wat je doet/deed. 'T wordt een ego- dingetje nu.
Alle reacties Link kopieren
Oh Edith mag van mij best winnen hoor, prima meid. Maar (en dat kan ook best aan editing liggen, montage) elke keer die focus op sport hoeft voor mij niet zo. Andere deelnemers maken die vergelijking met hun carriere of leefstijl ook niet constant.



Overigens vind ik de sportieve prestaties ook best tegenvallen tot nu toe. En ik zeg dit echt niet om Edith te bashen want nogmaals, prima meid en ik gun haar de winst maar sportief gezien is zij niet de sterkte of beste.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Niemand gekeken verder? Leuk dat er een vrouwenfinale komt. Ik gun alle dames de winst maar Edith toch net wat meer dan de anderen.
Ik kijk met een half oog. Weet eigenlijk al wie gaat winnen door die %^&T^* tweet van Maxim.
Alle reacties Link kopieren
Nouja!!! Ik had het kunnen weten.

Jammer, volgende week kan ik niet kijken.
quote:lilyofthevalley schreef op 05 december 2013 @ 21:45:

Ik kijk met een half oog. Weet eigenlijk al wie gaat winnen door die %^&T^* tweet van Maxim.Ik heb die tweet gelukkig niet gelezen en dat wil ik graag zo houden maar wat een loser is die Maxim.
Alle reacties Link kopieren
quote:malu3 schreef op 05 december 2013 @ 21:38:

Niemand gekeken verder? Leuk dat er een vrouwenfinale komt. Ik gun alle dames de winst maar Edith toch net wat meer dan de anderen.

Jawel, ik heb ook gekeken. Maar omdat vriend thuis was forumde ik niet.

Leuk dat het de vrouwen zijn. Edith mag van mij winnen.
Alle reacties Link kopieren
Geraldine mag van mij winnen omdat ze zo lekker normaal is en tot nu toe de sterkste is van de drie
Als ik mezelf voorbij loop, lach ik wel even vriendelijk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven