Entertainment alle pijlers

Expeditie Robinson 2014

31-07-2014 20:39 705 berichten
Alle reacties Link kopieren
"Donderdag 04 september start de nieuwe editie van Expeditie Robinson. Het is een jubileumeditie, want het is de vijftiende verjaardag van het programma.



Deze editie zorgt wederom voor spannende taferelen en intriges, dit keer op de Filippijnen. De cast bestaat ook dit jaar alleen uit BN’ers. Dit zijn de veertien VIP’s die het avontuur aan gaan:



Acteur Manuel Broekman

Zangeres Krystl

Acteur Ferry Doedens

Actrice Lone van Roosendaal

Acteur/cabaretier Leo Alkemade

Zangeres Coosje Smid

Rapper Mr. Polska

(musical)Actrice Anouk Maas

Acteur Loek Peters

Zeilster Lobke Berkhout

Rapper Vieze Fur

Playmate Ancilla Tilia

Zanger/model Kay Nambiar

Zangeres Sabrina Starke"



Wat vinden jullie van de deelnemers?

Gaan jullie kijken of vinden jullie het spel de laatste jaren te tactisch geworden, zodat niet de beste Robinson meer wint maar de populairste/slimste?



Ben benieuwd wat jullie vinden!
Alle reacties Link kopieren
Ik moet eerlijk zeggen dat ik op de castfoto alleen Lone en Ferry herkende. Maar das alleen omdat ik GTST kijk en Voetbalvrouwen heb gezien

Bij de rest denk ik 'huhhh?' of herken ik de naam soort van, maar kan er geen gezicht aan koppelen.



Vind wel dat de vrouw helemaal links op de castfoto een supermooi figuur heeft (gok dat dat de playmate dan zal zijn )



Hoop dat deze het doet
Alle reacties Link kopieren
Zoals elk jaar vind ik het gros van de deelnemers niks maar ik zal best wel een favoriet gaan ontwikkelen.

Ben alleen de eerste 2 afleveringen op vakantie dus ik haak daarna pas weer hier aan
Ik vind er echt geen drol aan. De Amerikaanse Survivor is veul leuker!
Het vorige seizoen kende ik in eerste instantie ook niet veel mensen. Ik twijfelde erg of ik wel ging kijken. Toch gedaan en het was een verrassend leuk seizoen. Ik ga wel weer kijken, even aanzien hoe het zich ontwikkeld en wie de kandidaten zijn. Vroeger toen het geen bn-ers waren keek ik ook graag, dus wat dat betreft moet het kunnen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie zó op tegen die Nicolette in m'n favoriete serie. Pffff.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan niet wachten! Na al die seizoenen nog steeds 1 van mijn favo tv-programma's. De eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik (net als andere jaren) ongeveer niemand van de cast ken, maar dat verandert niets. Van mij mag het zover zijn!
Die Ferrie Doedens is de enige die ik ken volgens mij. Zag 'm in Fort Boyard en daar vond ik 'm wel grappig.
Alle reacties Link kopieren
Nou ik ken er wel meer,die ene vent uit Penoza en Ferry dan en Lone sowieso.
Alle reacties Link kopieren
Oh en Manuel die doet wel aan meer van dit soort dingen mee ook.
Alle reacties Link kopieren
quote:Frizz schreef op 31 juli 2014 @ 20:48:

Ik zie zó op tegen die Nicolette in m'n favoriete serie. Pffff.Ik ook, ik mis Evy nu al
Alle reacties Link kopieren
quote:Frizz schreef op 31 juli 2014 @ 20:48:

Ik zie zó op tegen die Nicolette in m'n favoriete serie. Pffff.Ik ook. Ik vind haar zo onsympathiek en heel erg gemaakt. Nicolette als presentatrice doet mijn kijkplezier helemaal geen goed.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind haar wel leuk, maar zeker niet voor ER
Alle reacties Link kopieren
Het is dat ik Vjeze Fur zo leuk vind.

Anders haakte ik helemaal af.



Nicolette, brrrr....
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
Ik ben echt benieuwd of ze voor mij het hele programma weet te verpesten.



Meestal ga ik wel een aantal deelnemers heel erg leuk vinden. Maar die Ferry vond ik in Ranking de Stars ook zo'n pietluttige zeur. Als ik dit seizoen iemand vrijwillig voortijdig dit programma gaat verlaten is hij het.
Alle reacties Link kopieren
Oh Vieze Fur vind ik ook leuk! Polska is ook een leuke kerel geloof ik. Naar Krystl ben ik wel benieuwd, nadat ik hoorde ze 'Happy' verpestte in mijn ochtend radio programma had ik besloten dat ze stom is, maar wellicht onterecht.
Alle reacties Link kopieren
Loek Peters uit Penoza! Leuk dat hij meedoet. En van Lobke Berkhout verwacht ik dat ze ver komt. Net als Edith Bosch vorig jaar. Sporters zijn prima geschikt voor dit programma. Maakt mij verder niet uit hoe bekend ze zijn. Lijkt me een leuke groep.
Alle reacties Link kopieren
Oh leuk, Ferry Doedens! Zou ie de eerste nacht hebben overleefd, of is hij bij de eerste opdracht al op hoge poten vertrokken?
If Yoshi manages to find Yoshi's Wings, it will turn into a Blue Yoshi and fly up to a bonus stage.
Alle reacties Link kopieren
quote:Blue_Yoshi schreef op 31 juli 2014 @ 21:36:

Oh leuk, Ferry Doedens! Zou ie de eerste nacht hebben overleefd, of is hij bij de eerste opdracht al op hoge poten vertrokken? Op hoge poten ja, met zo'n verongelijkt gezicht.
Alle reacties Link kopieren
Frizz



Polska is ook leuk!

Die gaat denk ik de boel op stelten zetten.



Krystl vind ik ook mwah.

Sommige mensen vind ik gewoon mwah.
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Ferry op Teva's kan niet wachten
Ja hoor! Daar is ie weer! Leo Alkemade!! Ik kom die vent echt overal tegen steeds
Alle reacties Link kopieren
Ik heb me toch een hekel aan Ferry Doedens! En Nicolette Kluijver zie ik ook niet zitten...terwijl ik bijna elk jaar trouw kijk.



Dilemma
Alle reacties Link kopieren
"BN'ers"
Ik begrijp niet hoe Nicolette ooit presentatrice is geworden, want dat kan ze in mijn ogen totaal niet, erger me altijd rot aan haar neppe manier van doen en stem... Maar goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven