Entertainment alle pijlers

F1/Max Verstappen Part 2

23-10-2016 21:32 3008 berichten
Deel 2 alweer. Een onverwacht goed lopend topic over de F1 en Max (en de andere coureurs).

Hier gaan we weer verder met de laatste paar races van 2016. Eindigt Max nog als 4e dit jaar en waar eindigt Max in 2017?

Wordt Rosberg de wereldkampioen dit jaar of toch weer Hamilton? We gaan het zien!



Verder met 2017:















Alle starttijden van de races (de voorbeschouwingen beginnen via Ziggo een uur eerder en via Sky anderhalf uur eerder):

Alle reacties Link kopieren
Ik vind dit filmpje ook zo leuk (sorry als ik mosterd ben ). Dat gezicht van Max af en toe.



Max bij Peptalk
wij slapen nooit.
Ha, negen goed! En jullie?



Who said that? Link the quote to the F1 star!
Bottas is definitief de opvolger van Rosberg. Aldus nu.nl.
Ja, de kogel is door de kerk. Bottas dus naar Mercedes, Massa stelt zijn pensioen nog een jaartje uit en Wehrlein mag nog een jaartje rijpen bij Sauber.



Ik ben benieuwd, of Bottas een beetje weerstand kan bieden tegen Hamilton. Of zou hij zich gaan schikken in zijn rol als tweede rijder?
Alle reacties Link kopieren
quote:RikM schreef op 16 januari 2017 @ 17:43:

Ja, de kogel is door de kerk. Bottas dus naar Mercedes, Massa stelt zijn pensioen nog een jaartje uit en Wehrlein mag nog een jaartje rijpen bij Sauber.



Ik ben benieuwd, of Bottas een beetje weerstand kan bieden tegen Hamilton. Of zou hij zich gaan schikken in zijn rol als tweede rijder?



Ik vind het maar niks dat Felipe Massa terugkeert voor een jaar. Hij heeft zijn tranen volop geplengd, hij heeft zijn afscheid al gehad en dan moet hij niet gelijk weer terugkomen. Of dit jaar moet hij dan slechts afscheid nemen met een 'Houdoe'. Bespaar ons weer zo'n emotioneel afscheid van 10 minuten zendtijd.



Wehrlein, daar heb ik alleen maar medelijden mee. Ocon gaat naar Force India en dat moet hem wel geraakt hebben. Wehrlein zelf ziet nog een jaar lang blauwe vlaggen en middelvingers van de coureurs van de topteams die hij niet snel genoeg voorbij laat. Arme Wehrlein.



Bottas, ja ach. Ik was tot voor kort eigenlijk best wel anti-Hamilton want hij deed stom tegen mijn blonde adonis Rosberg, maar de laatste tijd heb ik wat Instagram accounts van een paar F1-coureurs opgezocht. Ja, dat ga je doen als je een paar maanden moet detoxen van de Max Verstappen verslaving. Hamilton blijkt een dierenliefhebber te zijn die dierenbeschermingsorganisaties steunt en daarmee is hij gestegen in mijn achting. Hij schreef laatst dit op zijn Instagram: "In the world we live in, it can be cold and down right cruel. Animals all over the world are treated unfairly, given no respect and it's not right." Dus thumbs up voor Hamilton dat hij daar aandacht aan geeft.
Alle reacties Link kopieren
Wat is jullie vooruitblik op F1 in 2017?



(om de tijd door te komen tot de eerste vrije training van 2017 in Australië )
quote:Medina schreef op 16 januari 2017 @ 19:40:

Wat is jullie vooruitblik op F1 in 2017?



(om de tijd door te komen tot de eerste vrije training van 2017 in Australië )



Ik verwacht wagens die er beter uitzien en die elke race de ronderrecords aan gort rijden.

Ik hoop dat de strijd aan de top niet zo eenzijdig meer is, de wagens meer aan elkaar gewaagd zijn, en ik ben benieuwd wat Max tov Ric gaat doen en ik hoop op een titanenstrijd tussen Max, Ham, Ric en Vet.
quote:Medina schreef op 16 januari 2017 @ 19:39:

[...]





Ik vind het maar niks dat Felipe Massa terugkeert voor een jaar.blablabla



Zou jij het niet doen voor 3 miljoen ?

Ik zou het bijna gratis al doen
Alle reacties Link kopieren
Ik sluit me aan bij de vorige spreker.
Well behaved women rarely make history.
quote:RikM schreef op 16 januari 2017 @ 17:43:

Ja, de kogel is door de kerk. Bottas dus naar Mercedes, Massa stelt zijn pensioen nog een jaartje uit en Wehrlein mag nog een jaartje rijpen bij Sauber.



Ik ben benieuwd, of Bottas een beetje weerstand kan bieden tegen Hamilton. Of zou hij zich gaan schikken in zijn rol als tweede rijder?Bottas is geen partij voor Hamilton, Rosberg was nog beter
Alle reacties Link kopieren
Ehm... die daarvoor.
Well behaved women rarely make history.
quote:Zijdus schreef op 16 januari 2017 @ 23:19:

Ehm... die daarvoor. You lost me..en ik zoek nu de smiley met de pompoms omlaag maar die bestaat niet meer denk ik
quote:tomcat schreef op 16 januari 2017 @ 23:18:

[...]





Zou jij het niet doen voor 3 miljoen ?

Ik zou het bijna gratis al doen



Ik niet... ben daar veel te erg een schijtluis voor.

Ik kijk 't liever.
quote:tomcat schreef op 16 januari 2017 @ 23:19:

[...]



Bottas is geen partij voor Hamilton, Rosberg was nog beterIk denk het ook maar je weet het niet hè. Mika Hakkinen had ook een paar jaar nodig om door te breken maar die wist uiteindelijk wel ene M. Schumacher in zijn hoogtijdagen te verslaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:RikM schreef op 17 januari 2017 @ 18:37:

[...]



Ik denk het ook maar je weet het niet hè. Mika Hakkinen had ook een paar jaar nodig om door te breken maar die wist uiteindelijk wel ene M. Schumacher in zijn hoogtijdagen te verslaan.Bollocks Rosberg had geluk en is overall echt de mindere dan Hamilton en Bottas zal dichter bij podium eindigen dan menigeen denkt. De auto is het belangrijkste en ze hebben de snelste en dat telt.
Zou Max al op kraamvisite zijn geweest



http://maxverstappen33.ra ... ian-horner-vader-zoontje/
Ik denk dat Max wel wat anders aan zijn hoofd heeft.



Het nieuwe vriendinnetje van Max Verstappen
http://www.telegraaf.nl/t ... le_1_verliest_team__.html
Alle reacties Link kopieren
Geen strijd dus tussen oudrivalen Verstappen-Ocon?
Poep, wie heeft jou gescheten?
http://www.f1today.net/nl ... k-haatten-elkaar-in-de-f3
quote:louise1 schreef op 27 januari 2017 @ 15:16:

Geen strijd dus tussen oudrivalen Verstappen-Ocon?Ocon rijdt voor Force India dit jaar. Dus die strijd (die ik in de F1 nog niet gezien heb trouwens) kan gewoon doorgaan
Lijstje van de coureurs voor dit jaar (Manor valt dus af, maar die hadden ook nog geen rijders confirmed):



Mercedes

Lewis Hamilton (Confirmed)

Valtteri Bottas (Confirmed)



Ferrari

Sebastian Vettel (Confirmed)

Kimi Raikkonen (Confirmed)



Red Bull TAG-Heuer/Renault

Daniel Ricciardo (Confirmed)

Max Verstappen (Confirmed)



Williams-Mercedes

Felipe Massa (Confirmed)

Lance Stroll (Confirmed)



McLaren-Honda

Fernando Alonso (Confirmed)

Stoffel Vandoorne (Confirmed)



Force India-Mercedes

Sergio Perez (Confirmed)

Esteban Ocon (Confirmed)



Toro Rosso-Renault

Carlos Sainz (Confirmed)

Daniil Kvyat (Confirmed)



Renault

Nico Hulkenberg (Confirmed)

Jolyon Palmer (Confirmed)



Haas-Ferrari

Romain Grosjean (Confirmed)

Kevin Magnussen (Confirmed)



Sauber-Ferrari

Marcus Ericsson (Confirmed)

Pascal Wehrlein (Confirmed)
Alle reacties Link kopieren
Oh ja, hij was overgestapt. Schijnbaar zijn Ocon en Verstappen oudrivalen in de GP2 of 3 weet niet zeker.



Wij overwegen om naar Spa te gaan dit jaar. Hebben nog even naar Hongarije gekeken maar alles bij elkaar toch best duur, vliegen, hotel, transfer en dan nog de tickets voor de gp zelf.



Misschien volgend jaar.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Is Oostenrijk geen optie? Daar gaan ook veel NLers naar toe en een veel beter overzicht dan bijvoorbeeld Spa. Minder duur volgens mij ook.



Bovendien is Spa misschien wel packed dit jaar. Vandoorne gaat ook rijden dit jaar hè?
Ja en de kaartjes 2x zo duur (Spa).En

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven