Entertainment alle pijlers

F1/Max Verstappen Part 2

23-10-2016 21:32 3008 berichten
Deel 2 alweer. Een onverwacht goed lopend topic over de F1 en Max (en de andere coureurs).

Hier gaan we weer verder met de laatste paar races van 2016. Eindigt Max nog als 4e dit jaar en waar eindigt Max in 2017?

Wordt Rosberg de wereldkampioen dit jaar of toch weer Hamilton? We gaan het zien!



Verder met 2017:















Alle starttijden van de races (de voorbeschouwingen beginnen via Ziggo een uur eerder en via Sky anderhalf uur eerder):

Op youtube staat een filmpje van een uur met alle acties van Max in 2016..net even gekeken en ik ben weer helemaal in de stemming



Nieuwe pak is niet spectaculair maar beter dan dat rare camouflage ding dat ze hadden. Ben echt superbenieuwd naar de wagen morgen..tot nu toe geven de experts aan dat Mercedes ver voorligt op de anderen die gepresenteerd zijn. Alsof Mercedes al aan een 2e evolutie van de nieuwe wagen zit terwijl de anderen over de 1e nadenken.
Daar is 'tie



Alle reacties Link kopieren
http://www.gpupdate.net/n ... -verstappen-en-ricciardo/



... en de link naar het bijbehorende filmpje. Ik vind 'm prachtig. Mooi agressief uiterlijk.
Well behaved women rarely make history.
RB13



Ow... die stond er dus al. Eerst lezen Cassidy!
Prachtig! Echt mooi, ik vind 'm tot nu toe de mooiste :heart:!



Nu hopen dat ze zich kunnen meten met Mercedes.
Ik kreeg heel erg een Wie is de Mol gevoel bij het filmpje (schitterend filmpje trouwens).

Ik verwachtte de hele tijd de "trust nobody" aan het eind hahaha.
quote:IrishCassidy schreef op 26 februari 2017 @ 13:29:

Ik kreeg heel erg een Wie is de Mol gevoel bij het filmpje (schitterend filmpje trouwens).

Ik verwachtte de hele tijd de "trust nobody" aan het eind hahaha.
Nou zeg. OP aangepast met de starttijden.. zijn alle spaties weg tussen het overzicht. Nouja, ik doe het een andere keer wel opnieuw. Want zo ziet het er niet echt overzichtelijk uit.
Hmm, ik vind de Red Bull er maar lomp uitzien. De Mercedes daarentegen oogt echt bloedsnel. Hopelijk blijkt de Red Bull een krachtpatser.
Ze hebben in ieder geval niet zo'n lang grasmaaier neusstuk.

Ziet er wel mooi uit maar kon nog wel beter
En de laatste auto's:



De Williams





Haas:





Toro Rosso:

Sorry Haas heeft naar mijn mening de mooiste racewagen
De RB lijkt wel paars. Vind dat matte mooi.
Alle reacties Link kopieren
Deze week en volgende week zijn de testdagen in Barcelona.



Ricciardo test vandaag de Red Bull auto. Ik lees net dat de auto na 4 rondjes is stil gevallen. Er komt rook uit de achterkant van de auto en de auto is van de baan gehaald. Geen lekker begin voor Red Bull.



Morgen test Max de auto.
Alle reacties Link kopieren
Hier een linkje naar een live verslag: http://www.gpupdate.net/n ... talunya-27-februari-2017/
quote:Medina schreef op 27 februari 2017 @ 10:24:

Deze week en volgende week zijn de testdagen in Barcelona.



Ricciardo test vandaag de Red Bull auto. Ik lees net dat de auto na 4 rondjes is stil gevallen. Er komt rook uit de achterkant van de auto en de auto is van de baan gehaald. Geen lekker begin voor Red Bull.



Morgen test Max de auto.O no... maar beter dat t nu gebeurd dan tijdens een race.
Alle reacties Link kopieren
quote:RikM schreef op 26 februari 2017 @ 14:33:

Hmm, ik vind de Red Bull er maar lomp uitzien. De Mercedes daarentegen oogt echt bloedsnel. Hopelijk blijkt de Red Bull een krachtpatser.De Mercedes is bloedsnel, ook zieik dat RB niet echt progressie heeft geboekt afgaande deze test sessies. Ferrari ,Haas en India Force wel die zijn allen RB genaderd of beter Mercedes.
Je kan er nog niet veel van zeggen.



Ik denk dat Red Bull niet het achterste van de tong laat zien, er zit bijzonder weinig "op" de auto aan aerodynamica en het is maar de vraag of de motor al op vol vermogen staat.



De ontwerper gaf in een interview ook al aan dat ze eerst de kale wagen goed willen snappen voor ze de extra delen erop schroeven.



Ferrari wil natuurlijk de snelste zijn in deze test, in Italie is dat belangrijk, het feit dat dat lukt zegt genoeg, mercedes gaat nog niet vol, Ferrari mogelijk wel al omdat die eerste plek symbolisch zo belangrijk is voor ze.



Oh ja, een van de betere technisch analisten viel het op dat de rode stier op de wagen niet doorloopt op de "haaievin", hij vind dat verdacht en vraagt zich af of Red Bull niet nog met een verrassing komt op dat gebied...waarom anders die haaievin niet "gewoon" meespuiten in het design. Hij was wel vol lof over de kale Red Bull, als die zonder al die kleine vleugeltjes en tierlantijntjes al meekan komen dan is dat een prachtig ontwerp in zijn visie..en ook hij vraagt zich af hoeveel er nog op de wagen wordt gezet als het om het eggie gaat.
Nou ik hoop het Tomcat anders zie ik Max geen wereldkampioen worden met deze wagen.
quote:Habbekratz schreef op 02 maart 2017 @ 20:42:

Nou ik hoop het Tomcat anders zie ik Max geen wereldkampioen worden met deze wagen.Je zag het op een natte baan goed, toen was Max direct verreweg de snelste (alleen jammer dat Mercedes toen niet meedeed wegen technische problemen), die wagen van Red Bull is in de basis echt wel goed hoor.
Marko heeft ook gezegd dat ze vanaf het tweede deel van het seizoen waarschijnlijk pas echt mee kunnen strijden met Mercedes (na Spanje.. of tijdens, weet ik zo even niet uit mijn hoofd) krijgt de motor een upgrade.



En er vanuit gaan dat Max nu al wereldkampioen wordt is een slecht idee lijkt me. Die jongen is geweldig goed.

Maar ten eerste heeft hij niet de beste auto (waarschijnlijk, kunnen we nu nog niet echt zeggen) en ten tweede laat 'm eerst lekker wat races winnen
Alle reacties Link kopieren
Even uit de meelees modus:

Ik zag de race kalender. Ik wou alles on de agenda overzetten, maar hond toen nog iets handigs.

Op onderstaande link zie je in twee tabellen de mogelijkheid om alle races en kwalificaties in 1 druk op de knop in je digitale agenda te krijgen!

Ideaal vond ik!

http://www.motorsportz.nl/f1/download-kalender-2017
Alle reacties Link kopieren
Of ben ik nu heel erg mosterd
Ik heb geen digitale kalender. Doe alles uit m'n hoofd

Heb wel de OP aangepast met de NLse starttijden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven