Entertainment alle pijlers

F1/Max Verstappen Part 2

23-10-2016 21:32 3008 berichten
Deel 2 alweer. Een onverwacht goed lopend topic over de F1 en Max (en de andere coureurs).

Hier gaan we weer verder met de laatste paar races van 2016. Eindigt Max nog als 4e dit jaar en waar eindigt Max in 2017?

Wordt Rosberg de wereldkampioen dit jaar of toch weer Hamilton? We gaan het zien!



Verder met 2017:















Alle starttijden van de races (de voorbeschouwingen beginnen via Ziggo een uur eerder en via Sky anderhalf uur eerder):

Mercedes gewoon weer het snelste. Al is het maar de 1e training
Alle reacties Link kopieren
quote:louise1 schreef op 24 maart 2017 @ 06:09:

Yas, Google even op sportek f1 livestream. Hij kan dan skysports kijken.Thanks!
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Lukt het een beetje? Bij mij hapert ie wel regelmatig.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Tja..voorlopig lijkt het of we verder gaan waar we vorig jaar waren gebleven..Merc voorop en Ferrarie en RB er achteraan..



Toch lijkt RB nog iets achter de hand te hebben, de renault motor is nog een keer verbeterd en schijnt nu ook een extra snelle modus te hebben voor de kwalificatie en ook die haaievin is nog steeds onderwerp van discussie..waarom is ie niet gewoon meegespoten met de rest van de auto (de stier loopt niet door zoals bij Torro Rosso wel het geval is), gaan ze er wel mee rijden, hebben ze een andere haaievin die er straks ineens op zit..



Ach een deel van deze geruchten is ook hoop natuurlijk, voorlopig is top 6 realistisch, nog even niet duidelijk of ze nou voor of achter Ferrari komen maar dat weten we morgen.. En wie weet wat er in de race nog gebeurt, daar is Max immers op zijn best.
Voor de mensen met Ziggo, vanavond om 22.00 uur Formule 1 Café :



http://www.tvgids.nl/formule-1-cafe/programma/22355962/



Geen idee of het wat is, maar ik ga het iig even bekijken.

Soort van voorbeschouwing op dit weekend lijkt me.
Dank voor de tip!
Jeroen Kwekel!
Die (bochten)snelheid zie je inderdaad niet zo goed op TV, hier zie je goed hoe hard het eigenlijk gaat:



Speed Comparison
Hahaha Massa, what happened?
Ik vond het mwoah, maar ik ben dan ook niet zo'n fan van het Ziggo F1 team. De enige die ik serieus neem is Robert Doornbos in die studio.
Alle reacties Link kopieren
quote:louise1 schreef op 24 maart 2017 @ 06:45:

Lukt het een beetje? Bij mij hapert ie wel regelmatig.

Nee

Heel langzaam en hapert. Denk dat man pech heeft.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Voor de kwalificatie en race zelf zou hij de app Filmon kunnen downloaden. Dan kan hij via Channel4 kijken. Gaat wellicht beter.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Ohhh Ric eraf!
Alle reacties Link kopieren
Sneu bij z'n thuisrace!
Alle reacties Link kopieren
Ons geduld word zo wel op de proef gesteld, ben zo benieuwd wat Max doet tov Ferrari en Mercedes!
Alle reacties Link kopieren
Gaat helaas nog niet echt denderend voor Red Bull
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
Is Vettel aan 't shoppen?
Groot verschil....
Alle reacties Link kopieren
quote:louise1 schreef op 25 maart 2017 @ 07:47:

Voor de kwalificatie en race zelf zou hij de app Filmon kunnen downloaden. Dan kan hij via Channel4 kijken. Gaat wellicht beter.Gaan we daar eens kijken! Dank je.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Man kreeg deze net van een vriend in de US:



Giostreams.eu



Kijken of dat wat wordt.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
quote:slobberbone schreef op 28 februari 2017 @ 19:31:

[...]





De Mercedes is bloedsnel, ook zieik dat RB niet echt progressie heeft geboekt afgaande deze test sessies. Ferrari ,Haas en India Force wel die zijn allen RB genaderd of beter Mercedes.Net wat ik eerder als melde is een GP overwinning nog ver weg voor RB.


Eerste race begint bijna, nu nog even echt goed wakker worden
De groepsfoto van dit jaar om te beginnen:



Wat een pech voor Ric zeg. Zijn auto houdt er gewoon mee op
Nu al pech voor Ricciardo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven