Entertainment alle pijlers

F1/Max Verstappen Part 2

23-10-2016 21:32 3008 berichten
Deel 2 alweer. Een onverwacht goed lopend topic over de F1 en Max (en de andere coureurs).

Hier gaan we weer verder met de laatste paar races van 2016. Eindigt Max nog als 4e dit jaar en waar eindigt Max in 2017?

Wordt Rosberg de wereldkampioen dit jaar of toch weer Hamilton? We gaan het zien!



Verder met 2017:















Alle starttijden van de races (de voorbeschouwingen beginnen via Ziggo een uur eerder en via Sky anderhalf uur eerder):

Ja hè, sjonge...
iig issie weer terug in z'n auto, fingers crossed voor RIC
Ze zijn bezig om hem vanuit de pit te laten starten. Hopen maar.
Niet op tijd
Daar gaan we! Oh dit is misschien gunstig voor Ric? Iets meer tijd
Jesus wat vroeg!



Max houd ze niet bij
Ric toch naar buiten
Wie rijdt er nu ook in een Renault? Mercedes is de baas.
Alle reacties Link kopieren
Mijn man is tevreden. Heeft snoeiharde verbinding via giostream op zijn iPad. Hij zit op de kamer want je wilt de andere gasten niet storen met die herrie
Alles komt goed, alleen de rest niet
quote:yasmijn schreef op 26 maart 2017 @ 07:25:

Mijn man is tevreden. Heeft snoeiharde verbinding via giostream op zijn iPad. Hij zit op de kamer want je wilt de andere gasten niet storen met die herrie
Alle reacties Link kopieren
quote:_alice_ schreef op 26 maart 2017 @ 07:27:

[...]



Nee zeg! Mensen relaxen hier bij de pool met lounge music op de achtergrond.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Als dit zo blijft dan is F1 2017 niet zo spannend en kunnen we top 5 na Australië wel opmaken.
Alle reacties Link kopieren
quote:slobberbone schreef op 26 maart 2017 @ 07:31:

Als dit zo blijft dan is F1 2017 niet zo spannend en kunnen we top 5 na Australië wel opmaken. Wattan???
Alles komt goed, alleen de rest niet
lol, ja hoe moet je Max voorbij
Dit is gunstig voor Vettel. Kom op Max hou Hamilton op
Oeh Vettel naar binnen, blijft ie voor? Kan net
Max helpt Vettel hier haha
quote:yasmijn schreef op 26 maart 2017 @ 07:25:

Mijn man is tevreden. Heeft snoeiharde verbinding via giostream op zijn iPad. Hij zit op de kamer want je wilt de andere gasten niet storen met die herrie







voordeel van alleen wonen. Hier staat gewoon Ziggo Sportkanaal aan op de tv in de woonkamer. Moet het wel erg bont maken, wil de buurman daar last van hebben.
quote:yasmijn schreef op 26 maart 2017 @ 07:29:

[...]



Nee zeg! Mensen relaxen hier bij de pool met lounge music op de achtergrond. Ohja jullie zitten nog in het Thaise
Alle reacties Link kopieren
quote:_alice_ schreef op 26 maart 2017 @ 07:45:

[...]



Ohja jullie zitten nog in het Thaise

Ja anders hoefde hij niet van die halsbrekende toeren uit te halen

En zat ie gewoon voor de tv
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Aah, RIC eruit. Zonde.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tijdschriftenverslindster schreef op 26 maart 2017 @ 07:41:

[...]







voordeel van alleen wonen. Hier staat gewoon Ziggo Sportkanaal aan op de tv in de woonkamer. Moet het wel erg bont maken, wil de buurman daar last van hebben. Wij hebben het thuis ook gewoon op tv maar we zijn op vakantie en Thai geven niets om F 1 dus is hier op tv niet te vinden.
Alles komt goed, alleen de rest niet
RB13, unlucky for RIC (vandaag iig)
k doe ook eens even een duit in het zakje : ik vind het prettig dat de naam Verstappen nu eindelijk afgekort wordt als VER in plaats van VES...! Het heeft wel lang geduurd.



Zo, nu gaat RTL uit, ik moet met de hond uit en daarna naar mijn vrijwilligersbaantje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven