Entertainment alle pijlers

F1/Max Verstappen Part 2

23-10-2016 21:32 3008 berichten
Deel 2 alweer. Een onverwacht goed lopend topic over de F1 en Max (en de andere coureurs).

Hier gaan we weer verder met de laatste paar races van 2016. Eindigt Max nog als 4e dit jaar en waar eindigt Max in 2017?

Wordt Rosberg de wereldkampioen dit jaar of toch weer Hamilton? We gaan het zien!



Verder met 2017:















Alle starttijden van de races (de voorbeschouwingen beginnen via Ziggo een uur eerder en via Sky anderhalf uur eerder):

Yes!
Wat een verschrikkelijk mooi circuit trouwens
quote:IrishCassidy schreef op 16 april 2017 @ 18:37:

Dat wordt weer Schumacher-muziek
Alle reacties Link kopieren
Zo, eieren zoeken hoeft niet meer. Op no 1 staat mijn grootste Paasei; Vettel.
Everything you see I owe to spaghetti!
Mooi zo.
David Coulthard gaat de prijzen uitreiken
Alle reacties Link kopieren
quote:MonteCara schreef op 16 april 2017 @ 18:42:

David Coulthard gaat de prijzen uitreiken Oh heerlijke man met foute humor. Dan blijf ik nog even rondhangen.
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren
Ricciardo zal wel balen dat hij een plek lager eindigt dan hij begonnen is. Waarschijnlijk was de keuze voor de soft in plaats van de supersoft niet zo goed.
Had dan toch liever gehad dat Hamilton gewonnen had. Die Vettel heeft 'm voor mij niet.

Nog even geduld, nieuwe ronden, nieuwe kansen...
Mooi die Italianen
quote:Annapicobella schreef op 16 april 2017 @ 18:44:

[...]





Oh heerlijke man met foute humor. Dan blijf ik nog even rondhangen.Haha ja, ik ook. Maar hij gaat de interviews doen. Niet de prijsuitreiking. Maakt niets uit
quote:Xervy schreef op 16 april 2017 @ 18:47:

Had dan toch liever gehad dat Hamilton gewonnen had. Die Vettel heeft 'm voor mij niet.

Nog even geduld, nieuwe ronden, nieuwe kansen...



Zou wat zijn als je winnaars mag kiezen.



Doe mij dan maar Max.
quote:Xervy schreef op 16 april 2017 @ 18:47:

Had dan toch liever gehad dat Hamilton gewonnen had. Die Vettel heeft 'm voor mij niet.

Nog even geduld, nieuwe ronden, nieuwe kansen...



Hamilton



DC is Dries Roelvink bruin.



Ah hell, dan luister ik wel alleen
quote:Star schreef op 16 april 2017 @ 18:51:

DC is Dries Roelvink bruin.



Ah hell, dan luister ik wel alleen
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 16 april 2017 @ 18:51:

DC is Dries Roelvink bruin.



Ah hell, dan luister ik wel alleen Dries Roelvink bruin.....que???
Everything you see I owe to spaghetti!
quote:Fee-de-Goede schreef op 16 april 2017 @ 18:50:

[...]





Zou wat zijn als je winnaars mag kiezen.



Doe mij dan maar Max.Hell yeah!
Mijn dochters hebben gespot dat Hamilton rechtsdragend is
quote:Annapicobella schreef op 16 april 2017 @ 18:53:

[...]

Dries Roelvink bruin.....que???Manuel! Is It you?
Alle reacties Link kopieren
quote:MonteCara schreef op 16 april 2017 @ 18:55:

[...]





Manuel! Is It you?I know nothing; i'm from Barcelona!
Everything you see I owe to spaghetti!
quote:Annapicobella schreef op 16 april 2017 @ 18:57:

[...]





I know nothing; i'm from Barcelona!
Alle reacties Link kopieren
quote:Damselindistress schreef op 16 april 2017 @ 18:55:

Mijn dochters hebben gespot dat Hamilton rechtsdragend is Met de Paasdagen altijd de ogen op het kruis gericht houden.
Everything you see I owe to spaghetti!
quote:Fee-de-Goede schreef op 16 april 2017 @ 18:50:

[...]





Zou wat zijn als je winnaars mag kiezen.



Doe mij dan maar Max.Uiteraard geniet Max mijn voorkeur, maar als t niet anders is, dan maar de rechtsdragende Hamilton.
Alle reacties Link kopieren
NU.nl

5 uur geleden



Massa met stomheid geslagen na kritiek van Verstappen



[foto: © Aangeboden door Sanoma Digital The Netherlands BV]



Felipe Massa snapt helemaal niets van de kritiek die Max Verstappen zaterdag op hem uitte. De coureur van Red Bull Racing vond dat de Braziliaan hem tijdens de kwalificaties voor de Grand Prix van Bahrein had genaaid.



Verstappen klaagde erover dat Massa hem passeerde, net op het moment toen hij aan wilde zetten voor zijn snelle ronde. Daardoor kreeg de 19-jarige Limburger onvoldoende temperatuur in zijn banden, waardoor hij genoegen moest nemen met een zesde plek op de startgrid.



Bekijk ook de crash die Massa eerder dit jaar maakte in Miami (via De Telegraaf):



video



"Hij weet niet waar hij over praat, want ik heb niets gedaan waar hij last van zou kunnen hebben gehad", zei Massa volgens Motorsport tegen een Braziliaans radiostation.



"Misschien zocht hij naar een reden waarom hij door zijn teamgenoot is verslagen en had hij iemand nodig als zondebok. Mij overkwam hetzelfde met Nico Hülkenberg en hoorde je mij klagen? Het is je eigen verantwoordelijkheid om op de best mogelijke positie te rijden. Als dat je niet lukt, is dat je eigen schuld."

Brazilië



Massa was daarnaast niet gediend van een opmerking die Verstappen maakte. De Limburger zei zaterdag dat het geen zin had om met Massa in gesprek te gaan na het incident. "Want hij is een Braziliaan. Dan valt er niet veel te discussiëren."



De Williams-coureur heeft zijn jonge concurrent aangesproken op die opmerking. "Ik zei hem dat hij zijn woorden voortaan zorgvuldiger moet uitkiezen. Hij moet later dit jaar nog een Grand Prix in Brazilië rijden, dus hij moet oppassen. Het is niet terecht dat hij op zo'n manier over Brazilianen praat. Hij weet niet waar hij het over heeft."



Voor Verstappen liep de race in Bahrein uit op een sof. Hij moest zijn wagen al na twaalf rondes aan de kant zetten vanwege remproblemen. Massa eindigde als zesde.
LOEP ME MAAR aub.
Max moet oppassen dat hij geen trekjes van zijn vader begint te krijgen....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven