Entertainment alle pijlers

Fifty Shades of Grey hoofdrolspelers bekend

03-09-2013 08:48 100 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zag nog geen topic hierover dus ik gooi het er maar even in.



Dit worden de hoofdrolspelers:



Charlie Hunnam Jamie Dornan









Dakota Johnson











Wat vinden we ervan?



Ik ben stiekem teleurgesteld dat het niet Matt Bomer of Ian Somerhalder is geworden en had voor Ana heel graag Emilia Clarke gezien. Maarrrrrr we zien wel hoe deze twee het er vanaf brengen
Ahh, hij is van sons of anarchy, leuk! :-)
Alle reacties Link kopieren
Ik had liever Ryan Gosling gezien als Christian Grey







en Mila Kunis als Anastasia Steel.



Alle reacties Link kopieren
Ik ben allang al blij dat het niet Leonardo DiCaprio is geworden......



ik had voor Ana graag Maggie Gyllenhaal gezien.... zij speelde in Secretary ook al zo goed... maar ja....



We zullen zien
Alle reacties Link kopieren
Oeh die Charlie ken ik niet, hubba hubba! Seht gut aus!
Alle reacties Link kopieren
BAH!!!.

Ik had Matt Boomer liever gezien als DE Christian Grey.

Charlie Hunnam komt in de verste verte niet in de buurt van de omschrijving van Christian Grey. Beetje jammer!
You must be a speciale kind of stupid...
Ik wacht tot 'ie op filmnet is, dan kan ik hardop lachen. Hoop ik. Dat moest ik om het boek ook.



De namen van de hoofdrolspelers vind ik weinig indrukwekkend. Er gingen namen van veel grotere sterren de ronde in eerste instantie. Mila Kunis bijvoorbeeld.
Alle reacties Link kopieren
Komt er een serie? Oh een film zie ik.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Jammer dat het niet Matt Bomer is geworden :-).



Ben benieuwd..
Alle reacties Link kopieren
De acteurs zijn net zo indrukwekkend als het boek
Maggie Gyllenhaal als sekspoes?

Dat vond ik in, wat was het, Batman, al zo ongeloofwaardig.

Ze heeft net zo veel sexappeal als Heigl en Foster.

Daarbij is ze veel te oud.



Die Dakota heeft voor Hollywoodbegrippen nog niet veel gedaan maar ze is wel sexy en dat heeft Anastasia wel nodig om er niet helemaal een seksklucht van te maken.
Ik doe een boycot.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben benieuwd hoe ze die flikflak van de innerlijke godin visueel gaan maken.
Alle reacties Link kopieren
quote:roza34 schreef op 03 september 2013 @ 09:08:

Ik ben benieuwd hoe ze die flikflak van de innerlijke godin visueel gaan maken.
Alle reacties Link kopieren
Leo, volgens mij vonden veel van die bekende namen hun salaris voor deze film te laag *meende ik ergens te hebben gelezen* En met je eens wat betreft het boek, maar wel héél benieuwd hoe ze alles op het doek gaan zetten.
Alle reacties Link kopieren
quote:bootje_op_de_golven schreef op 03 september 2013 @ 09:00:

De acteurs zijn net zo indrukwekkend als het boek Dus ik heb niets gemist dat ik het boek niet heb gelezen? Je hoort er zoveel over.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik las ook dat men de regiekeuze niet ok vond, het script rammelde en meer zaken die de grote sterren af deed haken. Hoe dan ook, persoonlijk denk ik dat het verstandig is om deze film als acteur niet te willen doen.



Maar ik sta open voor het resultaat.

Knappe jongen die van de bespottelijk kinderachtig geschreven boeken en het mutsige verhaal nog iets leuks weet te bakken.
Alle reacties Link kopieren
Ik kende die Charlie niet, maar

lekkerhoor!
quote:Mylene_Valerie schreef op 03 september 2013 @ 09:13:

[...]





Dus ik heb niets gemist dat ik het boek niet heb gelezen? Je hoort er zoveel over.Lees er even een. Je bent er zo doorheen. Dan weet je waar men zich zo over opwindt (en dan de dubbele betekenis van die zin).
Alle reacties Link kopieren
Ik ga dit aan me voorbij laten gaan. Net als de boeken.

Niet mijn genre.



en deze 2 mensen zeggen me ook niet zoveel. Je zou toch wel wat meer topacteurs verwachten bij zo'n hype. Waarschijnlijk zien de topacteurs er ook weinig heil in.
Stressed is just desserts spelled backwards
De garderobe voor meneer Hunnam is iig snel klaar. Grijze broek die op zijn heupen hangt en een wit linnen overhemd.
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 03 september 2013 @ 09:15:

Ik ga dit aan me voorbij laten gaan. Net als de boeken.

Niet mijn genre.



en deze 2 mensen zeggen me ook niet zoveel. Je zou toch wel wat meer topacteurs verwachten bij zo'n hype. Waarschijnlijk zien de topacteurs er ook weinig heil in.



Die van mij ook niet

Boeken niet gelezen en film ga ik zeker weten ook niet heen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Maleficent schreef op 03 september 2013 @ 09:15:

Ik ga dit aan me voorbij laten gaan. Net als de boeken.

Niet mijn genre.



en deze 2 mensen zeggen me ook niet zoveel. Je zou toch wel wat meer topacteurs verwachten bij zo'n hype. Waarschijnlijk zien de topacteurs er ook weinig heil in.



De regisseur zou voor mij een reden zijn om hard weg te rennen.

Ze heeft pas één speelfilm gemaakt en verder een paar korte films. Vijf werkjes op haar naam en dan dit. Ik had ook bedankt als acteur zijnde.
Alle reacties Link kopieren
Een blonde Christian Grey?



Wel...ongeloofwaardiger kan het niet worden geloof ik!

Hij komt vast wel eens op Net5, maar een bioscoopuitje zal ik er niet van maken geloof ik
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Zo, wat lijkt die Dakota op haar vader! Dezelfde ogen . . . . of ze ook acteren kan? Die man lijkt mij ook een mis-casting . . . . . ondanks zijn lijf . Maar zien hoe ze het er vanaf brengen. Ik ga boeken niet lezen en ik ga film ook niet zien!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven